"ga je trouwen? Hahahaha je leven is voorbij Hahaha ahahaha"quote:Op zondag 29 mei 2016 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar vind treurwilg niet toepasselijk naam bij een bruiloft al zullen heel veel oude mannen zeggen van hahaha juist wel
maar ik niet
Hallo vriendjequote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Yes bijna weer maandag. Eindelijk weer werken
Dit typte ik ook vandaag, maar dat werd niet positief ontvangenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
waar ga je heen in de vs?quote:
klopt je brengt ook altijd brieven rond had ik begrepen, vind ik nobelquote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
graag gedaan ik ben een behulpzame jongen
nee omdat jij het meent mafkeesquote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit typte ik ook vandaag, maar dat werd niet positief ontvangen
Het is dat ik ben vergeten wie dat was maar als ik die oplichter ooit te pakken krijg!!1!quote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, er was hier laatst ook zo'n lapzwans die anderen wijsmaakte dat hij in New York woonde
Ja ik heb ook heel veel zinquote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
het is een zware taak maar iemand moet het doenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt je brengt ook altijd brieven rond had ik begrepen, vind ik nobel
oh coolquote:
Kom we grijpen hemquote:Op zondag 29 mei 2016 21:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het is dat ik ben vergeten wie dat was maar als ik die oplichter ooit te pakken krijg!!1!
Ik denk dat het weinig uitmaakt voor de meeste mannen, of ze wel of niet trouwen.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"ga je trouwen? Hahahaha je leven is voorbij Hahaha ahahaha"
Ja weenie maar je gaat toch trouwen omdat je dat allebei wilt ;s
Als je onder dwang van je vriendin moet trouwen dan is er iets mis met je
ja snap dat nooit maar lach gewoon mee om geen sociaal awkward situaties te creëren en omdat ik van m'n ouders niet steeds overal tegenin moet gaanquote:Op zondag 29 mei 2016 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"ga je trouwen? Hahahaha je leven is voorbij Hahaha ahahaha"
Ja weenie maar je gaat toch trouwen omdat je dat allebei wilt ;s
Als je onder dwang van je vriendin moet trouwen dan is er iets mis met je
Wat een dijenkletser weerquote:
Last van alzheimer lightquote:Op zondag 29 mei 2016 21:04 schreef deadprez het volgende:
volgens mij wist ik dat trouwens ook al
rip mijn geheugen
zoiets denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |