En dat mens van within temptation?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh jaamy lee heet zij volgens mij
vond ik ook wel echt een knappe chick ja
nehquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond je al zo bruin geworden na je bezoek aan Oslo
Nee bedoel echt witte tulpenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar msis bedoel je nu dus witte rozen en dat zijn mijn favo bloemen
maar kan beide hoor want geven en nemen en ik had al witte duiven
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/re(...)er-van-veel-media187
Vind je misschien wel interessant artikel aangezien je interesse in 4fa hebt
quote:De redactie vond een meisje dat zo achterlijk was om ZES pillen van 75mg op een avond te eten, en vervolgens het spul zelf de schuld gaf van haar ellendige avond. "Laura hoopt vooral dat gebruikers zelf gaan inzien hoe riskant het middel kan zijn, ze heeft de risico's zelf ervaren," aldus de verslaggever.
quote:De respons van de enquête is dat 4-FA een beetje het oppeppende effect van amfetamine (speed) heeft, maar ook een beetje dat liefdevolle gevoel van mdma.
ik ook met zo;n grote boom waar ik naam altijd van vergeet zo overkoepelendquote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee bedoel echt witte tulpen
Maar witte tulpen en witte rozen kunnen toch wel samen
Zou wel graag een buitenbruiloft willen en dan als het donker is met allemaal lichtjes en kaarsen enzo lekker romantisch
huh, ik ga niet naar USA?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou precies naar USA dan?
Ja volgens mij ook, al had ze soms wel heel mooie jurkquote:Op zondag 29 mei 2016 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh
sws was die volgens mij ook al een heel stuk ouder
Ja, zal wss ook niet lang meer duren.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Dit gaan ze ook weer verbieden dus
Dit klinkt dan wel weer goed
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
huh, ik ga niet naar USA?![]()
je ziet spoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |