hewj snoezepoesquote:Op zondag 29 mei 2016 20:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hallo vrienden
behalve HPLC en haags.
Nou nou nouquote:
En dat mens van evanesnogwat dan? Of is dat te gothicquote:Op zondag 29 mei 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh
alleen avril eigenlijk, kan verder even niemand bedenken
http://www.vice.com/nl/re(...)er-van-veel-media187quote:
oh jaquote:Op zondag 29 mei 2016 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dat mens van evanesnogwat dan? Of is dat te gothic
Oh, nee, maar ik wil wel echt witte tulpenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja je zei ooit eerder van ik wil witte rozen en toen vroeg ik van pics en toen deed je foto van witte tulpen dus weenie moest ik aan denken sry
ja maar msis bedoel je nu dus witte rozen en dat zijn mijn favo bloemenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, nee, maar ik wil wel echt witte tulpen
Weinig kansquote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik hoop dat je bedrijf failliet gaat
haags heeft gewoon interesse in jequote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wat voor bedrijf?quote:
Ik hoop dat hij dan bij Ado werktquote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben veel te knap voor die twee.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
haags heeft gewoon interesse in je
hij probeerde mortaxx ook al mee te lokken naar een gaybar
naar rits?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou ook wel zo knap als jij willen zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben veel te knap voor die twee.
en mortaxx hapte zeker?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |