o jmmr wou goed cijfer halenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij sommige mensen helpt het blijkbaar wel, maar zou nooit voor zoiets pep pakken
glijdende schaal
Vanwege alle fanboys, die opeens denken dat zij het wielrennen uitgevonden hebben, in Tour-topics.quote:
10/10 goede grapquote:
alsof jij daar druks voor nodig hebtquote:
lolquote:Op zondag 29 mei 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanwege alle fanboys, die opeens denken dat zij het wielrennen uitgevonden hebben, in Tour-topics.
[..]
10/10 goede grap
gewoon FOK! even afsluiten andersquote:Op zondag 29 mei 2016 20:21 schreef Fylax het volgende:
ik probeer nu een preventieve ban te krijgen voordat ik mn shit verlies
Ik ook alleen pils en water. Die suikerhoudende drankjes staan er puur voor als iemand het idee heeft dat hij te hard gaat. Kan hij het daarmee afzwakken.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik drink dan niet. Laatste keer een slokje bier geproefd maar was niet lekker
gwn smerig plaatje posten dan heb je het geregeldquote:Op zondag 29 mei 2016 20:21 schreef Fylax het volgende:
stel je aan jankerdquote:Op zondag 29 mei 2016 20:21 schreef Fylax het volgende:
Wat is mis met jou?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:21 schreef Fylax het volgende:
ja 4fa ben ik ook echt benieuwd naarquote:Op zondag 29 mei 2016 20:21 schreef richolio het volgende:
Wat zouden jullie dan aanraden voor op een festival?
Wilde voor op Lowlands gwn weer mdma, maar hoor ook veel over 4FMP/4FA ofzo
Moderators worden niet geband, vraag maar aan Frassquote:Op zondag 29 mei 2016 20:21 schreef Fylax het volgende:
trouwens nooit in thuis setting gedaan. Lijkt me veel minder chillquote:Op zondag 29 mei 2016 20:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook alleen pils en water. Die suikerhoudende drankjes staan er puur voor als iemand het idee heeft dat hij te hard gaat. Kan hij het daarmee afzwakken.
Zou best kunnen hoor, alleen niet in de eindstandquote:Op zondag 29 mei 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanwege alle fanboys, die opeens denken dat zij het wielrennen uitgevonden hebben, in Tour-topics.
[..]
10/10 goede grap
nee is juist enorm chillquote:Op zondag 29 mei 2016 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
trouwens nooit in thuis setting gedaan. Lijkt me veel minder chill
Alleen als je echt slecht geslapen hebt of zo misschien.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maak je op speed ook betere tentamens?
waarom lowlandsquote:Op zondag 29 mei 2016 20:21 schreef richolio het volgende:
Wat zouden jullie dan aanraden voor op een festival?
Wilde voor op Lowlands gwn weer mdma, maar hoor ook veel over 4FMP/4FA ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |