welke raad je aan dan, want ben niet echt thuis in de scene en wil niet genaaid wordenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
beste schijnt te zijn om tijdens voorbereiding en dan ook tijdens tentamen te doen, maar geen idee of dat ook zo is
sws gewoon echt geen goed plan om drugs op die manier te gaan gebruiken
Oh tuurlijk wel. Op festival ook gewoon momenten dat je chillt maar het is dan juist ook leuk om dat af te wisselen met, dansvloer, rondlopen, nieuwe mensen meeten enzoquote:Op zondag 29 mei 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat komt waarschijnlijk door de setting waarin je bent. Als je thuis lekker op de bank zit met een chick of whatever weet ik zeker dat je je ook perfect vermaakt.
gewoon keertje proberen
niksquote:Op zondag 29 mei 2016 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke raad je aan dan, want ben niet echt thuis in de scene en wil niet genaaid worden
Lowlands is niet echt heel hipsterachtig meerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom heeft hij dan een hekel aan lowlands
Ik bedoel voorbereiding als in alle stof verwerken leren?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
beste schijnt te zijn om tijdens voorbereiding en dan ook tijdens tentamen te doen, maar geen idee of dat ook zo is
sws gewoon echt geen goed plan om drugs op die manier te gaan gebruiken
Hey honeybunquote:
ja maar echt, thuissetting is héél andersquote:Op zondag 29 mei 2016 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh tuurlijk wel. Op festival ook gewoon momenten dat je chillt maar het is dan juist ook leuk om dat af te wisselen met, dansvloer, rondlopen, nieuwe mensen meeten enzo
ik ook nietquote:
Ben je levensmoe ofzoquote:
Ja, ik ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel voorbereiding als in alle stof verwerken leren?
dexamfetaminequote:Op zondag 29 mei 2016 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke raad je aan dan, want ben niet echt thuis in de scene en wil niet genaaid worden
optyfen naar UTO danquote:
Weet jij wel hoe dat zusje heet dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel dat je geen vrienden hoeft te zijn.
Ik ook niet, ik noem nu maar gewoon iedereen die er gek uit ziet hipsterquote:Op zondag 29 mei 2016 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
snap sws niet wanneer iemand hipster is en wnr nie
Ik kan je daar wel bij helpen hoorquote:
met die instelling blijf je maagdquote:Op zondag 29 mei 2016 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij een random adhd'er die het voorgeschreven krijgtquote:
quote:
o oke ja ik niequote:Op zondag 29 mei 2016 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik noem nu maar gewoon iedereen die er gek uit ziet hipster
o ojequote:Op zondag 29 mei 2016 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met die instelling blijf je maagd
begint al goedquote:
o die ken ik welquote:Op zondag 29 mei 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij een random adhd'er die het voorgeschreven krijgt
waarin?quote:
ja maar buiten uto en klb is het wel echt compleet doodquote:Op zondag 29 mei 2016 20:32 schreef richolio het volgende:
Ik snap sws niet hoe het slechter is gegaan met FOK sinds UTO, die views/posts daarGvd veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |