lol stalkerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef MAHL het volgende:
Iemand die weet wat er met Meloewschka is gebeurd? Post hier niet meer en is al een maand niet meer op WA geweest... Ze heeft zichzelf toch niet
haha ligt beetje aan persoon ook denkquote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmm oké. Ik ga het in ieder geval wel nog flink overwegen, want ik wil de ervaring niet missen eigenlijk.
Speed helpt ook prima als je eruit wil komen toch?
Een nieuw nummer gegeven?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef MAHL het volgende:
Iemand die weet wat er met Meloewschka is gebeurd? Post hier niet meer en is al een maand niet meer op WA geweest... Ze heeft zichzelf toch niet
Misschien heeft ze de ware gevondenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef MAHL het volgende:
Oh das wel aardig wat danquote:Op zondag 29 mei 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geloof dat die tussen de 210 en 230 waren
Nee, maar nintendo's waren toentertijd een van de bekendere pillen en was wel redelijk van bekend hoeveel erin zatquote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je ze laten testen? Ik let namelijk niet op logo's, slechts op de dosis.
Is redelijk zwaar. Heb zelf de laatste keer van 195 gehad. Had er wel anderhalve voor nodig voordat het echt begon. Daarna het effect nog enkele uren vast kunnen houden met behulp van klapthee.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geloof dat die tussen de 210 en 230 waren
ze werd toch continu lastig gevallen door tetou en z'n vriendjes dus nieuw nummer lijkt me niet gekquote:
Ik bouw altijd op. Als het met die eerste fout gaat sta je mooi te kijken. Of ja, mooi.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh das wel aardig wat dan
Ik neem laatste keren steeds 200 + 100 mg.
ja is ook best een hoge dosis, ik snap ook niet waarom het op mij zo anders werkt. M'n vriendin lag echt ziek hard te spacen en kon op een gegeven moment blijkbaar niets meer zienquote:Op zondag 29 mei 2016 20:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Is redelijk zwaar. Heb zelf de laatste keer van 195 gehad. Had er wel anderhalve voor nodig voordat het echt begon. Daarna het effect nog enkele uren vast kunnen houden met behulp van klapthee.
sry matti waar wil je het over hebbenquote:
Ik ben gelukkig nog nooit bad gegaan. Even afkloppen.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is ook best een hoge dosis, ik snap ook niet waarom het op mij zo anders werkt. M'n vriendin lag echt ziek hard te spacen en kon op een gegeven moment blijkbaar niets meer zien
ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen hoe je bad kunt gaan op mdmaquote:Op zondag 29 mei 2016 20:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nog nooit bad gegaan. Even afkloppen.
nee dan word ik verlegen :$quote:
Dat vind ik echt troep. Af en toe handig in de vorm van een puntje, maar nooit hele lijnen.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
enige dat ik me kan bedenken is dat ik voor de eerste keer xtc speed al wel flink abused had, misschien heb ik mijn receptoren gewoon daarmee al te veel verneukt
blijft mijn favoriete drugquote:Op zondag 29 mei 2016 20:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat vind ik echt troep. Af en toe handig in de vorm van een puntje, maar nooit hele lijnen.
okquote:Op zondag 29 mei 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan kijk ik er wel gewoon naar
fout?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik bouw altijd op. Als het met die eerste fout gaat sta je mooi te kijken. Of ja, mooi.
Je vult de zwarte plekken die je ziet dan zelf in met je creatieve brein. Sommige mensen zien dan ineens bloed op die plaatsen, lijkt me niet echt chill, hoewel je weet dat het niet klopt.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen hoe je bad kunt gaan op mdma
Ja tot je pmma treft en een hele in een keer sliktquote:Op zondag 29 mei 2016 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fout?
Ik vind het juist chill als goed inslaat en je dat vast kan houden. Met opbouwen haal ik dat niet
Ja, zie hieronder.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fout?
Ik vind het juist chill als goed inslaat en je dat vast kan houden. Met opbouwen haal ik dat niet
Heb nu steeds zelfde pilquote:Op zondag 29 mei 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja tot je pmma treft en een hele in een keer slikt
Of laat je altijd testen?
Oh zo, ja dat is idd gewoon shit waarvan je je moet realiseren dat het niet klopt en waar het door komt.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Je vult de zwarte plekken die je ziet dan zelf in met je creatieve brein. Sommige mensen zien dan ineens bloed op die plaatsen, lijkt me niet echt chill, hoewel je weet dat het niet klopt.
Krijg zelf alleen altijd problemen met diepte zien. Loop dan continue tegen tafels en stoelen aan. Oh ja, en als ik iets in wil schenken dan komt er niets uit of ik kan niet meer stoppen met schenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |