Volgens mij had ik een andere sticker op het bakjequote:Op zondag 5 juni 2016 13:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nomz, hier ook. Had jullie Jumbo ze ook van boer Geert?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:15 schreef Vieve6 het volgende:
Tomatencrèmesoep met basilicum & een spinaziesalade met appel, geitenkaas, zongedroogde tomaatjes en pecannoten.
Nu koffie met pure choco!
Zijn dat dumplings of is dat ei?quote:Op zondag 5 juni 2016 18:28 schreef Iwanius het volgende:
Vroege (11:30 uur) lunch:
[ afbeelding ]
Blijft toch goed vullend en niet te zwaar die mixed bowls.
Acclimatiseren de rest van de middag:
[ afbeelding ]
Het vroege avondeten.![]()
Volgens mij is dat siu kauquote:
Zo, avontuurlijk hoor!quote:Op zondag 5 juni 2016 21:51 schreef Skeletor. het volgende:
Straks maar weer de "tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop schapenbrie-schijfje komkommer, kruidenbrie-schijfje komkommwr, botervis-Philadelphia bieslook-rode snoeptomaat, gerookte zalmfilet-Philadelphia bieslook-gele snoeptomaat, gerookte palingfilet-Philadelphia bieslook. Geen zin vandaag in extra snoeptomaatjes! Dus banaan, wat aardbeien en een peer.
Oh ja, de paling komt van een andere leverancier. Hoezo geen variatie.
Nou, het huis stond op zijn grondvesten te schudden!quote:Op zondag 5 juni 2016 22:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zo, avontuurlijk hoor!
Ik ben trouwens wel benieuwd naar die botervis, koop je dat ook gewoon als klaar beleg?
Ah, oke. Ik ook niet, vandaar juistquote:Op maandag 6 juni 2016 08:28 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Nou, het huis stond op zijn grondvesten te schudden!
Botervis komt hier van de visboer. Ik heb het nooit als gewoon beleg gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |