Geloof niet dat ik me aangesproken voelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik schat zo in: iets met schapenbrie, komkommer en heelveel Phildelphia en een peer met snoeptomaatjes. Als toetje een banaan.
Heb je aandelen in die roomkaas oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarnaast ook even een ijsje gehaald (citroen / watermeloen):
![]()
Heb het laatst ook gehoord van iemand, die was er ook positief over. Ook maar eens kopenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:53 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt reuze meeprobeer t eens, écht lekker
Ot: glaasje rode wijn
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:28 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik me aangesproken voel.
Vanmiddag bij PANINO mi gusta in Arnhem geluncht:
[ afbeelding ]Dat ijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarnaast ook even een ijsje gehaald (citroen / watermeloen):
[ afbeelding ]
Net een twisterijsje nog gegeten
Had vanavond laat lasagne bij een Italiaan en een half puntje cheesecake.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik snap nooit zo waarom vegetarische spullen altijd op echt vlees moeten lijken.....quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:53 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt reuze meeprobeer t eens, écht lekker
Het hoeft van mij ook niet maar deze is toevallig nogal lekker, reepjes eten toch lekkerder dan driehoekjes he?quote:Op zondag 5 juni 2016 10:56 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom vegetarische spullen altijd op echt vlees moeten lijken.....
ot: vanillekwark met frambozen en een espresso macchiato
Wij doen altijd Tuc met zelfgemaakte ham- preisalade. Ook erg lekker.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
tuc koekjes met selleriesalade
morgen en overmorgen uit eten... en 2 maal ontbijtbuffet...
Ja en ik wist niet dat hij dat heeft. Maar dan nog kun je wel iets van variatie doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:03 schreef Ole het volgende:
[..]
ooit weleens van Crohn gehoord? Joh laat haar lekker. Fijn voor haar dat ze dit kan hebben!
Tuinbonenquote:Op zondag 5 juni 2016 13:21 schreef Helsinki het volgende:
Oef, geen trek met dit weer maar een schaaltje aardbeien gaat er wel in. Dus dat eet ik nu. Vanavond gebakken aardappeltjes, kaasburger, gegrilde groenten en wat tuinbonen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |