Ik zie dat er nog stoeltjes vrij zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Veldsla, simpele dressing, gerookte forel. Geroosterde broodjes met zoute boter. Petit Chablis erbij. Van mij mag het altijd vakantie zijn....
Lekker, en jaloers!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Veldsla, simpele dressing, gerookte forel. Geroosterde broodjes met zoute boter. Petit Chablis erbij. Van mij mag het altijd vakantie zijn....
Het wordt hartige taart met snijbiet, kruiden en jonge kaas:quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:00 schreef Helsinki het volgende:
Bij de bakker van die bruine puntjes gehaald. Eet er nu eentje met graskaas en eentje met een gekookt ei en Sriracha.
Vanavond iets simpels maar moet het allemaal nog bedenken.
Lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Eierdag vandaag! Hier roerei met kaas, augurkjes erbij. Lekker Crohn-vriendelijk voedsel.
En de gerookte forel is door een meeuw weggekaapt?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef RobinOok het volgende:
Volgens zie ik 'm in de veldsla zwemmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En de gerookte forel is door een meeuw weggekaapt?(aangezien ik'm niet op de foto zie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |