quote:Op zondag 29 mei 2016 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ricciardo maakt nu wel de beste kans
whehehequote:Op zondag 29 mei 2016 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
Pile-up op de SC en Max en Nasr op het podium!
Hopen dat ze het op laatste moment terugdraaien...quote:Op zondag 29 mei 2016 13:59 schreef maniack28 het volgende:
SC start is echt kut, snap dat toch niet. Het is droog, we kunnen toch gewoon racen man.
en geen ernstige zaken.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ja hoor start achter de scze willen meer kijkers, start dan verdomme normaal zucht. Mensen willen actie.
Omdat ze geen warm-up meer hebben, kunnen ze nu wennen aan de omstandigheden, aldus Olav.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:59 schreef maniack28 het volgende:
SC start is echt kut, snap dat toch niet. Het is droog, we kunnen toch gewoon racen man.
Dit dus, grote kans dat de helft niet eens het eind haalt als het nat blijft.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:59 schreef Bluurgh het volgende:
Ik heb zo'n idee dat we wel wat chaos gaan zien en dat er misschien maar weinig auto's aan de finish komen
doen ze niet, helaasquote:Op zondag 29 mei 2016 14:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hopen dat ze het op laatste moment terugdraaien...
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
Pile-up op de SC en Max en Nasr op het podium!
Dat vermoed ik ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:00 schreef Niox het volgende:
Ik heb het vervelende voorgevoel dat Max te enthousiast gaat zijn in de regen en de race niet uitrijdt.
Liever crashenm met zicht op punnten dan buiten punten finishquote:Op zondag 29 mei 2016 14:00 schreef Niox het volgende:
Ik heb het vervelende voorgevoel dat Max te enthousiast gaat zijn in de regen en de race niet uitrijdt.
Ja dat viel me ook al op. Ace van Sky is sneller. Maar dan kan ik een eventuele crash zo 2x zienquote:
te gevaarlijk met al die sprayquote:Op zondag 29 mei 2016 14:02 schreef Bolasie het volgende:
Wat is de reden dat ze achter de SC beginnen dan? Ik snap dat het met de regen te maken heeft, maar je kan toch gewoon direct los gaan? Of willen ze eerst even 'ruiken' aan het circuit vanwege de regen?
#durftevragen
lachwekkend die man moet eens naar sportpsycholoog gaan geen schimp meer van de rijder die hij wasquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 14:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook al op. Ace van Sky is sneller. Maar dan kan ik een eventuele crash zo 2x zien
quote:Op zondag 29 mei 2016 14:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lachwekkend die man moet eens naar sportpsycholoog gaan geen schimp meer van de rijder die hij was
Het VI seizoen is afgelopen. Doe die act maar niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lachwekkend die man moet eens naar sportpsycholoog gaan geen schimp meer van de rijder die hij was
moet ie het wel doen ...quote:Op zondag 29 mei 2016 14:02 schreef THEFXR het volgende:
live timing: http://www.livesportstreaming24.com/
echt welquote:
Lijkt me wel tofquote:Op zondag 29 mei 2016 14:03 schreef Evertjan het volgende:
je zou maar vlaggenman zijn bij een F1 race
die zijn we al Kwyat jaquote:
20 rondesquote:
niksquote:Op zondag 29 mei 2016 14:05 schreef Zhero het volgende:
Fuck start gemist. Wat is er gebeurd dat ze achter SC rijden?
ze zijn achter de SC begonnenquote:Op zondag 29 mei 2016 14:05 schreef Zhero het volgende:
het regentquote:Op zondag 29 mei 2016 14:05 schreef Zhero het volgende:
SC start vriendquote:
horizon.tv? das een bak met aids jaquote:
Hahaquote:Op zondag 29 mei 2016 14:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom hebben ze het laatste half uur niet gewoon dit soort wagens de baan opgestuurd?
sorry?quote:Op zondag 29 mei 2016 14:05 schreef SnowOokami het volgende:
Huh Max moet blijven staan tot SC weg is? Lekker is dat...
Neequote:
whut, als dat zo is ben ik de klote op en verder zuipen in heg dorp. Speciaal terug gekomen van een dorpsfeestquote:Op zondag 29 mei 2016 14:05 schreef SnowOokami het volgende:
Huh Max moet blijven staan tot SC weg is? Lekker is dat...
Dat zie ik ook wel.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:06 schreef wdn het volgende:
[..]
sorry?
- nee
- Kvyat staat/stond in de pit ivm problemen.
nogalquote:Op zondag 29 mei 2016 14:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
horizon.tv? das een bak met aids ja
Te nat, dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ik wil racen zien, niet een optocht met versierde wagens
Ditquote:Op zondag 29 mei 2016 14:08 schreef UltraR het volgende:
Waar slaat dit op? Pleur op met die SC! WTF... zit me echt op te vreten. Wat is dit voor mietjeszooi?
Het is geen sportquote:Op zondag 29 mei 2016 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker starten achter de safetycar
Wat een domme sport is het ook geworden
Helemaal mee eens ik zit gewoon naar een optocht van de gayparade te kijkenquote:Op zondag 29 mei 2016 14:08 schreef UltraR het volgende:
Waar slaat dit op? Pleur op met die SC! WTF... zit me echt op te vreten. Wat is dit voor mietjeszooi?
En in ronde 24 alle wagens naar binnen om te wisselen voor slicks.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:09 schreef Sylv3se het volgende:
Ik denk dat ze het in ronde 23 veilig genoeg vinden om de SC er af te halen
quote:Op zondag 29 mei 2016 14:10 schreef Joezi het volgende:
Sinds Max wel veel gloryhunters gebagger in dit topic
hipsterquote:Op zondag 29 mei 2016 14:10 schreef Joezi het volgende:
Mercedes hoeft vandaag niet te klagen dat ze niet in beeld komen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Op deze manier wint Mercedes de race in de SC
ze kunnen die auto zelfs aanpassen al is ie aan de andere kant van de baan, maar dat mogen ze nietquote:Op zondag 29 mei 2016 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze kunnen als hij langsrijdt de auto aanpassen op afstand
Charlie Whiting niet.quote:
Mercedes gaat sowieso winnen nu ze die nieuwe AMG pakket er op hebben gezetquote:Op zondag 29 mei 2016 14:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Op deze manier wint Mercedes de race in de SC
Mooi toch, hopelijk blijven ze hangen. Ben zelf ook f1 fan geworden door jos. Welkom in ieder geval voor de nieuwe fansquote:Op zondag 29 mei 2016 14:10 schreef Joezi het volgende:
Je kan ook achter de SC crashen zoals Schumacher en Montoya in 2004.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Funest voor Max ook, steeds minder rondes over om enigszins te stijgen.
Logisch. Minder ronden is minder inhaalkansen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:13 schreef wimderon het volgende:
Wat een toeval dat altijd de coeureurs die vinden dat ze te laag staan willen racen.
RTL DE ookquote:Op zondag 29 mei 2016 14:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Sky sports is het ook zatWhat are we waiting for
Iedereen behalve Charlie Whitingquote:
Zou leuk zijn als Rosberg zou vragen of ze nu genoeg ronde's gedaan hebben om het af te vlagen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:13 schreef wimderon het volgende:
Wat een toeval dat altijd de coeureurs die vinden dat ze te laag staan willen racen.
ik ook.quote:
Heb ook aan staan, maar geluid uit, duits commentaarquote:
Senna disagreesquote:Op zondag 29 mei 2016 14:13 schreef Deckard het volgende:
ik wil autoongelukken. Dat is juist het mooie met f1
Die regen is zeer mooi.
Gisteren die botsing met Verstappen, dat soort dingen moeten we vaker hebben.
Crashes als bij de Formule 3 laatst?quote:Op zondag 29 mei 2016 14:13 schreef Deckard het volgende:
Die regen is zeer mooi.
Ik zie ook graag stukken beton door lucht vliegenquote:Op zondag 29 mei 2016 14:13 schreef Deckard het volgende:
Die regen is zeer mooi.
Neequote:Op zondag 29 mei 2016 14:15 schreef Razor21 het volgende:
Mis ik iets? Zit helaas noodgedwongen op een kinderpartijtje.
Binnen 5 rondenquote:Op zondag 29 mei 2016 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Binnen 10 ronden is die SC weer terug, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |