Als zij het niet had gedaan, dan was ik het. Je kunt toch wel binnen een minuut een nieuwe topic openen. Duurt soms zo lang bij sommige.quote:
Dat komt door dat stomme slotje.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:24 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Als zij het niet had gedaan, dan was ik het. Je kunt toch wel binnen een minuut een nieuwe topic openen. Duurt soms zo lang bij sommige.
Ja. Ik vond het wel lang duren inderdaad. En te zien aan de typefout dat ik haast hadquote:
Maakt niet uit hoor. We gaan gewoon doorquote:Op zondag 29 mei 2016 13:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het wel lang duren inderdaad. En te zien aan de typefout dat ik haast had
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. We gaan gewoon door
Ik vind het sowieso belachelijk die vrijwilligers. En ze hebben ook nog eisen. Ze willen niet hele dag in de Luifel want dan zien ze niks van de marktquote:Op zondag 29 mei 2016 13:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hadden deze week democratisch besloten dat Tante Anne als tweede fotograaf zou fungeren. Ze hadden alleen een klein detail over het hoofd gezien: TA kan niet fotograferen.
Ik snap het ook niet, het zijn echt een stel luie donders......quote:Op zondag 29 mei 2016 13:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso belachelijk die vrijwilligers. En ze hebben ook nog eisen. Ze willen niet hele dag in de Luifel want dan zien ze niks van de markt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |