Nemen Rosie en d'r vent mee.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:01 schreef Cir het volgende:
staat een heel terras voor het frietkot
waar komt dat ineens vandaa?
Niet lachen hoor....Runner....quote:Op zondag 29 mei 2016 12:01 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of Ruud een taak heeft gekregen?
Ruud is runner...quote:Op zondag 29 mei 2016 12:01 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of Ruud een taak heeft gekregen?
Ach tuurlijk, die stoelen waren er gister al maar hun zetten de boel al de dag van tevoren neer.quote:
rokenquote:Op zondag 29 mei 2016 12:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wat deed Fik daar?Kreeg ze een briefje ofzo?
Luie donders, zijn ze met 15 man en hebben dan nog 2 vrijwilligers nodig. Dit is echt de meest luie groep van Utopia.....quote:Op zondag 29 mei 2016 12:05 schreef Odaiba het volgende:
Cemal bakt de patat, die vrijwiller schept het in de zak, en GJ verkoopt de boel.
Echt wel... Hard werken wordt juist afgeremd merk ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:07 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Luie donders, zijn ze met 15 man en hebben dan nog 2 vrijwilligers nodig. Dit is echt de meest luie groep van Utopia.....
Petra heeft gelijk, hij doet veel te veel patat in 1 bak, duurt langer en je krijgt slappe patat. Hij kan het beter over 2 bakken verdelen.quote:
en de patat is ook nog niet goedquote:Op zondag 29 mei 2016 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Petra heeft gelijk. hij doet veel te veel patat in 1 bak, duurt langer en je krijgt slappe patat. Hij kan het beter over 2 bakken verdelen.
Maar ze is niet om aan te horenquote:Op zondag 29 mei 2016 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Petra heeft gelijk. hij doet veel te veel patat in 1 bak, duurt langer en je krijgt slappe patat. Hij kan het beter over 2 bakken verdelen.
Nope...quote:Op zondag 29 mei 2016 12:10 schreef AnneLo het volgende:
Ik heb de streams net aan, is het een beetje druk op de markt?
ik acht hem er nog in staat toe ook,alles voor een tv momentjequote:Op zondag 29 mei 2016 12:08 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Komt ie straks ineens met de koeien, Sasha, de geiten etc de markt op......
Ik zou er ook niet raar van opkijken.....quote:Op zondag 29 mei 2016 12:12 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik acht hem er nog in staat toe ook,alles voor een tv momentje
Je kan er nog steeds heen, duurt tot 17:00 u.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 12:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik geloof je,zou het ook wel leuk vinden,maar kan niet vanwege mijn werk
Haar sluitspieren trainen zekerquote:Op zondag 29 mei 2016 12:18 schreef Revoltant het volgende:
Schuim; hoe vaak doe je sporten..
Dikke Zwijn; 4 keer in de week, ja 4 keer..
Als je zegt dat er procenten inzitten,zouden Bennie en Robbie het opdrinken.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Dat water in het zwembad zal ook wel lekker ruiken.
Top drukte binnen en buiten.quote:
Kunnen mooi duck en face in zwemmenquote:Op zondag 29 mei 2016 12:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Dat water in het zwembad zal ook wel lekker ruiken.
Ik vraag me serieus waar zij die kleding heeft gekocht...quote:Op zondag 29 mei 2016 12:19 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Annie zit al aan de pina colada.
De Albert Cuyp.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik vraag me serieus waar zij die kleding heeft gekocht...
20 jaar geleden?quote:
Vind je het niet mooi dan......quote:Op zondag 29 mei 2016 12:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Winkeldochters.quote:
kringloop?quote:Op zondag 29 mei 2016 12:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja, die wordt echt niet moe van het werken.......quote:Op zondag 29 mei 2016 12:28 schreef kkka3 het volgende:
Row zit achter de computer, ook druk druk druk
het is wel DE utopia keuken jahquote:Op zondag 29 mei 2016 12:30 schreef AnneLo het volgende:
De mensen zitten te kijken als of ze nog nooit een keuken hebben gezien....
[ afbeelding ]
Nog nooit zo'n ranzige keuken.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:30 schreef AnneLo het volgende:
De mensen zitten te kijken als of ze nog nooit een keuken hebben gezien....
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2016 12:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Is dit Rob zijn eerste biertje van vandaag?
Ja duh, het is ook al bijna half één hoor!!quote:Op zondag 29 mei 2016 12:32 schreef beequeen het volgende:
Ben aan het bier, weet niet hoeveel hij al opheeft. Hij moet "hydrateren" met dit dorstige weer.
Rob zuipt volgens mij ook al.
Alcohol droogt juist uit.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:32 schreef beequeen het volgende:
Ben aan het bier, weet niet hoeveel hij al opheeft. Hij moet "hydrateren" met dit dorstige weer.
Rob zuipt volgens mij ook al.
En het is Zondagquote:Op zondag 29 mei 2016 12:33 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja duh, het is ook al bijna half één hoor!!
Ik zie eerder zalmroze...quote:
Wat is Cemal gekelderd!!!quote:Op zondag 29 mei 2016 12:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat is het leven toch mooi!
[ afbeelding ]
Vind je het gek?quote:
Ben je zo n korte pittige?quote:
Karin ook. (gekelderd)quote:
Zeg dat wel, stuur een klacht mail denk ik..quote:Op zondag 29 mei 2016 12:38 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Het wordt steeds idioter met de SL's.....
Dat had ik wel verwacht, dat mens wordt steeds erger. Kan geen zin fatsoenlijk uitspreken, bemoeit zich overal mee.quote:
Kaquote:Op zondag 29 mei 2016 12:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat is het leven toch mooi!
[ afbeelding ]
Jessie MOET hoger.quote:
En terecht...quote:
Die had toch vrijwilligsters in dr kelder?quote:
Bramenstruik wist toch hoe die tent heette die ze had, de SEKSCLUB heb ik het over.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die had toch vrijwilligsters in dr kelder?
quote:
Heb je er niet één met van die festivaloordoppen?quote:Op zondag 29 mei 2016 12:48 schreef Urb het volgende:
BIj dit kraampje loopt het ineens weer storm.![]()
[ afbeelding ]
Fakka you tooquote:
quote:
Pluggers music heet dat geloof ik, maar dan hoor je de muzek juist beter toch.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je er niet één met van die festivaloordoppen?
Even naar de dildoshopquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou de prins op het Witte paard kan nog wel even duren Ramoontje 2060 ofzo
Mss een witte prins op het knappe paard danquote:Op zondag 29 mei 2016 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar dit is geen muziek.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Pluggers music heet dat geloof ik, maar dan hoor je de muzek juist beter toch.
Ik las witte taartquote:Op zondag 29 mei 2016 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Ramoon doet dit leukquote:Op zondag 29 mei 2016 12:55 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Zo blij dat je Row en Ram gehoord hebt......
O o oo wat staan ze voor schut zeg dit slaat helemaal nergens op en het klinkt ook nog eens niet. En.........................het ziet er niet uitquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 12:56 schreef DeKenau het volgende:
Dat lijkt wel op dat programma op tlc van die dame met ernstig over gewicht die danslessen geeft aan onzekere kinderen met overgewicht .
het zijn ook geen leuke vrouwenquote:Op zondag 29 mei 2016 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O o oo wat staan ze voor schut zeg dit slaat helemaal nergens op en het klinkt ook nog eens niet. En.........................het ziet er niet uit
Ja , ze beloven ons van allesquote:Op zondag 29 mei 2016 12:59 schreef mazaru het volgende:
Waar blijven die stortregens?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2016 12:59 schreef mazaru het volgende:
Waar blijven die stortregens?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rob heft zijn glas,hij deed een plas,en alles blijft zoals het was
Tante Anne zal wel ergens achter aan het paffen zijn met een biertje...quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Zitten er ook nog 315 op het kakhuis,komen zo wel weer tevoorschijn.
Dat is Gina toch?quote:Op zondag 29 mei 2016 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat loopt die Romy dat mens hard voorbij zeg
Dan trek je wat aanquote:Op zondag 29 mei 2016 13:06 schreef DeKenau het volgende:
Ik vind het toch niks zo half bloot broodjes verkopen .
3 beha's of zo.quote:
Gatverdamme.quote:
Neemt Petra nou foto's?quote:
ze heeft 50 euro gewisseldquote:Op zondag 29 mei 2016 13:13 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
1 voor de bv 3 voor mij , 1 voor de bv 3 voor mij.
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
mooi een trui van kamelenhaar,bulten zitten er nog in![]()
[..]
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:15 schreef lonneberga het volgende:
Het gaat hier zo los met het weer,ik stuur het door naar daar
Terwijl ik haar anders altijd heel vriendelijk tegen de bezoekers vindt...quote:Op zondag 29 mei 2016 13:02 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die dames willen wat van haar en ze loopt zo door.
De vrijwilligsters nemen inderdaad foto's. Hoorde net Ben dat zeggen dat Tante Anne de foto's zou nemen. Maar blijkbaar is dat Petra dus.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niet gezien, volgens mij deed ze gewoon haar arm omhoog.
Oké, dat kan ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:15 schreef Gooddeal het volgende:
Niet gezien, volgens mij deed ze gewoon haar arm omhoog.
Niks te zien op Buienradar.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:15 schreef lonneberga het volgende:
Het gaat hier zo los met het weer,ik stuur het door naar daar
Oh, dan had BQ het toch goed gezien.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De vrijwilligsters nemen inderdaad foto's. Hoorde net Ben dat zeggen dat Tante Anne de foto's zou nemen. Maar blijkbaar is dat Petra dus.
Ze hadden deze week democratisch besloten dat Tante Anne als tweede fotograaf zou fungeren. Ze hadden alleen een klein detail over het hoofd gezien: TA kan niet fotograferen.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De vrijwilligsters nemen inderdaad foto's. Hoorde net Ben dat zeggen dat Tante Anne de foto's zou nemen. Maar blijkbaar is dat Petra dus.
Bij BB hebben ze geen cola of sinasquote:Op zondag 29 mei 2016 13:18 schreef flatflower het volgende:
Het is in ieder geval onmogelijk dat de bar meer draait dan BB, er staan amper mensen bij de bar en die er staan vragen een handtekening zonder drank te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |