zorgen dat ie voor hem in de pits staat, heeft ie al plekje te pakkenquote:
Nasr viel eerder uit dus lijkt me dat Max voor hem start iddquote:Op zondag 29 mei 2016 12:56 schreef franklop het volgende:
[..]
zorgen dat ie voor hem in de pits staat, heeft ie al plekje te pakken
Oh, dat is fijn!quote:Op zondag 29 mei 2016 12:54 schreef PPL het volgende:
Voor Ziggo klanten: Kanaal 404 en 405 gaan ook open.
Bron
Op 404 zijn nu de hoogtepunten van de GP2 race te zien.
Staan het hele weekend al openquote:Op zondag 29 mei 2016 12:54 schreef PPL het volgende:
Bron
als je in de pits start geldt dat niet. Wie als eerste bij het licht staat heeft geluk.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nasr viel eerder uit dus lijkt me dat Max voor hem start idd
Bewolkt, maar droog (tenminste als ik afga op het weer tijdens de track parade)quote:
Hebben ze bij Red Bull ook gedaanquote:Op zondag 29 mei 2016 13:00 schreef nils7 het volgende:
Max kan z'n auto nu wel afstellen op een natte baan
Maar hoe lang blijft het nat? Is het dan verstandig?quote:Op zondag 29 mei 2016 13:00 schreef nils7 het volgende:
Max kan z'n auto nu wel afstellen op een natte baan
Zonde dat ze zo kloten met de zenderindeling maar dat is aardig van ziggo.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:54 schreef PPL het volgende:
Bron
Gewoon Sauber wat toeschuiven. Dan sturen ze Nasr wel iets later naar buiten dan Maxquote:Op zondag 29 mei 2016 12:58 schreef franklop het volgende:
[..]
als je in de pits start geldt dat niet. Wie als eerste bij het licht staat heeft geluk.
Ze hebben nog tijd. Tot en met de opwarmronde zelfs als ik het juist hebquote:
en hoe kort zijn haar is.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:06 schreef Bluurgh het volgende:
Valt me eigenlijk nu echt pas op hoeveel gewicht Mol kwijt is
Tijdens pitstopoefening ging het linker voorwiel er niet vanaf.quote:
Iets stuk. Ze hadden een hamer nodig om iets los te krijgen bij het wiel.quote:
Is een verkapte IQ test.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:06 schreef maniack28 het volgende:
Ik snap niet waar ik de Ziggo stream nou aan kan klikken
Gelukt.. de link is het filmpje dat daarstraks een filmpje was en nu een stream, wat slechtquote:
IK verwacht wel een pushbericht mocht er iets dramatisch gebeuren. Zo zijn ze daar welquote:
checkquote:Op zondag 29 mei 2016 13:08 schreef Zipportal het volgende:
Zijn er hier ook nog rally fans in de zaal?
ja, alleen ik kijk het veel te weinigquote:Op zondag 29 mei 2016 13:08 schreef Zipportal het volgende:
Ja, maar ik kijk nooit meerquote:Op zondag 29 mei 2016 13:08 schreef Zipportal het volgende:
Onweer zelfs!! Spannendquote:
als je dat kunt betalen kun je ook een paraplu betalen. Is ook een typisch Frans woord he. Par a pluie, tegen de regen.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Onweer zelfs!! Spannend
Niet echt lekker weer trouwens om eens een weekje op vakantie te gaan naar de Cote d'Azur.
slotbout zoekenquote:Op zondag 29 mei 2016 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Problemen met een velg bij Verstappen schijnt het. Moet een hoop aangepast worden.
hoezo moet er een hoop aangepast worden?quote:Op zondag 29 mei 2016 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Problemen met een velg bij Verstappen schijnt het. Moet een hoop aangepast worden.
Wel een waterstof-auto, dus da's iig nog ietsquote:Op zondag 29 mei 2016 13:18 schreef exile79 het volgende:
Prins en Prinses in zo'n pauperwagen. Hahaha.
Ah oke dat wist ik niet. Denk dat Max wel voor staat. Is voor Nasr toch ook niet handig om vanaf de 1e ronde tegen een snelle RB te moeten verdedigenquote:Op zondag 29 mei 2016 12:58 schreef franklop het volgende:
[..]
als je in de pits start geldt dat niet. Wie als eerste bij het licht staat heeft geluk.
Echt hequote:Op zondag 29 mei 2016 13:21 schreef Zorro het volgende:
Haha Max
Had ik nog niet meegekregen, maar:
"Heeft iedereen je al gefeliciteerd met je overwinning?"
"Ja behalve Hamilton, maar die zit misschien in de gevangenis"![]()
Verpest het nou nietquote:Op zondag 29 mei 2016 13:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
1e rondje moest hij erachter blijven
Beetje de ware aard die boven komt denk ikquote:Op zondag 29 mei 2016 13:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt he
Nooit zoveel lol gehad met uitspraken van een F1 coureur
En wat is die Hamilton een chagrijn.
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:21 schreef Zorro het volgende:
Haha Max
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:21 schreef Zorro het volgende:
Haha Max
bijna halve minuut hierquote:Op zondag 29 mei 2016 13:24 schreef Bolasie het volgende:
Kan iemand trouwens even checken hoeveel seconden verschil er ongeveer zit tussen de stream (wel even openen) op de site en op tv zelf?
Heb ik ook een gehad met zo'n slot erin.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:27 schreef Sylv3se het volgende:
Problemen met de auto van Verstappen, wielmoer zit vast
Start mogelijk niet? Nog nergens gehoord.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Problemen met de auto van Max, start mogelijk niet. Bah bah bah, 2 weken verheugen en dan dit weer. Word je toch gek van, patent op problemen bij een Nederlander in de F1.
Max rijd hem niet uit. Ik hoop van harte van wel maar dit is zo''n weekend waar alles tegenzit. Maar kans dat hij nog niet eens start is groter dan dat hij wel start. Ze hebben nog 30 min om die auto klaar te maken en hadden 45 min tijd nodig.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:26 schreef King_Merc het volgende:
gokje top 3 1. Ricciardo 2. Rosberg 3. Sainz , Max op plek 5 en Haryanto scoort een puntje
Gewoon wat erop lassn en losdraaien.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:27 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Heb ik ook een gehad met zo'n slot erin.
Ik denk dat-ie gewoon weer crasht.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:27 schreef franklop het volgende:
Denk dat Max al blij mag zijn met een puntje vandaag. Al die top 5 en top 6 hier
Voor ZIggo klanten staan kanaal 404 en 405 open.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:28 schreef Houtenbeen het volgende:
Kwam het vandaag nou op een open kanaal?
Anders maar weer naar RTL DE
Dat denk ik ookquote:
Auto klaarmaken duurt 45 min hebben nog 30 dus word een race tegen de klok en in 2/3e van de tijd. Ik houd mijn hart vast natuurlijk. Zou toch een zware deceptie zijn, krijg er slechte zin van. Verheug je je al weken op monaco en dan zo'n kut weekend.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Start mogelijk niet? Nog nergens gehoord.
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:27 schreef franklop het volgende:
Denk dat Max al blij mag zijn met een puntje vandaag. Al die top 5 en top 6 hier
Normaal gesproken niet realistisch inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:27 schreef franklop het volgende:
Zeggen ze altijd, weinig tijd, blabla , en dan toch op tijd klaarquote:Op zondag 29 mei 2016 13:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Auto klaarmaken duurt 45 min hebben nog 30 dus word een race tegen de klok en in 2/3e van de tijd. Ik houdenk min hart vast natuurlijk. Zou toch een zware deceptie zijn, krijg er slechte zin van. Verheug je je al weken op monaco en dan zo'n kut weekend.
Nee manquote:Op zondag 29 mei 2016 13:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Max rijd hem niet uit. Ik hoop van harte van wel maar dit is zo''n weekend waar alles tegenzit. Maar kans dat hij nog niet eens start is groter dan dat hij wel start. Ze hebben nog 30 min om die auto klaar te maken en hadden 45 min tijd nodig.
Gewoon op slicks starten en in bocht 1 in de banden parkerenquote:Op zondag 29 mei 2016 13:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Max rijd hem niet uit. Ik hoop van harte van wel maar dit is zo''n weekend waar alles tegenzit. Maar kans dat hij nog niet eens start is groter dan dat hij wel start. Ze hebben nog 30 min om die auto klaar te maken en hadden 45 min tijd nodig.
Toen ze zeiden dat ze 45 min nodig hadden was het ongeveer 13:05-13:10quote:Op zondag 29 mei 2016 13:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Auto klaarmaken duurt 45 min hebben nog 30 dus word een race tegen de klok en in 2/3e van de tijd. Ik houd mijn hart vast natuurlijk. Zou toch een zware deceptie zijn, krijg er slechte zin van. Verheug je je al weken op monaco en dan zo'n kut weekend.
Dan is de keuze voor Intermediates van Haas toch wel een goede. Hamilton reedt net weg op Full Wets.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:35 schreef i2Them2 het volgende:
Dit lijkt de laatste regen voor vandaag. Straks een opdrogende baan
ziggo.nl/monacoquote:Op zondag 29 mei 2016 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een link van de Ziggod stream?
Of doet die het voor geen meter?
http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperviewquote:Op zondag 29 mei 2016 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een link van de Ziggod stream?
Of doet die het voor geen meter?
quote:Het regent nu weer flink hard in Monte Carlo! Een start achter de safety car lijkt reëel.
Probleem met een wielmoer.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom zijn ze nu op het laatste moment bezig met het prepareren van Max' waggel? Omdat hij gisteren zijn auto heeft gesloopt?
anticlimaxquote:
Ook. En omdat ze net bij een proefpitstop de linker voorband niet los kregen.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom zijn ze nu op het laatste moment bezig met het prepareren van Max' waggel? Omdat hij gisteren zijn auto heeft gesloopt?
Zat een wielmoer vast die ze niet los kregen. Maar die is er nu inmiddels al af.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
Yep, iedereen start dan op de regenbanden.quote:
Baan is zeiknat, regen druppeltquote:Op zondag 29 mei 2016 13:38 schreef SnowOokami het volgende:
Goeie middag!
Is het nu nat/droog?![]()
![]()
ben net thuis
Gelukkig niet tijdens de racequote:Op zondag 29 mei 2016 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ook. En omdat ze net bij een proefpitstop de linker voorband niet los kregen.
Het regentquote:Op zondag 29 mei 2016 13:38 schreef SnowOokami het volgende:
Goeie middag!
![]()
ben net thuis
Het hoost, rond de start word het droog/droger.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:38 schreef SnowOokami het volgende:
Goeie middag!
![]()
ben net thuis
quote:
quote:
gaafquote:Op zondag 29 mei 2016 13:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het hoost, rond de start word het droog/droger.
Niet als ze zonder sc startenquote:Op zondag 29 mei 2016 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon starten met die kuthokken geen gezeik, je hebt toch regenbanden man
mag je dan niet op regenbanden starten?quote:
twitter:ScuderiaFerrari twitterde op zondag 29-05-2016 om 13:40:00Current conditions: heavy rain ☔️ #MonacoGP #redseason reageer retweet
Jawelquote:Op zondag 29 mei 2016 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mag je dan niet op regenbanden starten?
soms is het zo erg, dan starten ze achter de SC.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mag je dan niet op regenbanden starten?
Wat heeft Mathijs van Nieuwkerk hiermee te maken?quote:
Misschien de 4 uur ook nog wel.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:42 schreef franklop het volgende:
We gaan sowieso de 2 uur volmaken vandaag mag ik aannemen.
Lange race
Inderdaad. Nee. Ja.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:42 schreef MrSweets het volgende:
Mag max omdat die vanuit de pits start een regenafstelling monteren en andere teams niet ?
Of zouden die dat ook mogen zouden ze willen ? of moeten ze dan ook vanuit de pits starten willen ze dat doen ?
Leuk.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat heeft Mathijs van Nieuwkerk hiermee te maken?
Ja daarom juistquote:Op zondag 29 mei 2016 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anders schuiven ze met z'n allen in de 1e bocht eraf
Max mag idd met een regensetup beginnen.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:42 schreef MrSweets het volgende:
Mag max omdat die vanuit de pits start een regenafstelling monteren en andere teams niet ?
Of zouden die dat ook mogen zouden ze willen ? of moeten ze dan ook vanuit de pits starten willen ze dat doen ?
dat had ik graag gezien. SC starts bederven de hele wedstrijdquote:Op zondag 29 mei 2016 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
die keek altijd zo arrogant bij de slimste mensquote:
ja die gooit bierblikjes naar bejaardenquote:
'Pleegt aanslag'quote:Op zondag 29 mei 2016 13:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja die gooit bierblikjes naar bejaarden
Nee. Al live.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die online stream van ziggo is toch pas vanaf 14:00?
Al sinds 12:0012:30 isch.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Vroegâh was hij Jakhals bij DWDD.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:45 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hij is niet van DWDD hij heeft een eigen sport programma Bureau Sport
wtf, ik kan niet kijken? als ik op die live player klik kom ik weer op home page van ziggo sport totaalquote:
Ja, vooral omdat ze er veel te lang mee doorgaan. Als de SC eindelijk naar binnen gaat moet meteen iedereen naar binnen voor intersquote:Op zondag 29 mei 2016 13:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat had ik graag gezien. SC starts bederven de hele wedstrijd
Vreemd, lukt hier wel. Moest eerst een ad kijken van rond de 30 sec en daarna gaat ie live.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
wtf, ik kan niet kijken? als ik op die live player klik kom ik weer op home page van ziggo sport totaal
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
nee, 12 met voorbeschouwingenquote:Op zondag 29 mei 2016 13:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Spa 1998quote:Op zondag 29 mei 2016 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ziggo is sponsor Max krijgt een leuk bedrag elk jaar net als Dafnequote:Op zondag 29 mei 2016 13:47 schreef Bolasie het volgende:
Al die Max Verstappen reclames bij Ziggo trouwens
Wat is de link?quote:Op zondag 29 mei 2016 13:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vreemd, lukt hier wel. Moest eerst een ad kijken van rond de 30 sec en daarna gaat ie live.
"Ben jij de ultieme Max Verstappen-fan en wil je officiële merchandise?"quote:Op zondag 29 mei 2016 13:47 schreef Bolasie het volgende:
Al die Max Verstappen reclames bij Ziggo trouwens
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
"Ben jij de ultieme Max Verstappen-fan en wil je officiële merchandise?"
nee.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
"Ben jij de ultieme Max Verstappen-fan en wil je officiële merchandise?"
Max heeft een rondje gedaan dus lijkt me wel.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:51 schreef DeNiAs het volgende:
Is het probleem met het wiel van Max al gefixed en wat geven jullie Max voor een kans ?
Jaquote:Op zondag 29 mei 2016 13:51 schreef DeNiAs het volgende:
Is het probleem met het wiel van Max al gefixed
Is gefixt en met een puntje zou hij heel blij moeten zijn, meer kan je niet verwachten..quote:Op zondag 29 mei 2016 13:51 schreef DeNiAs het volgende:
Is het probleem met het wiel van Max al gefixed en wat geven jullie Max voor een kans ?
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Max heeft een rondje gedaan dus lijkt me wel.
dat hoop ik wel dat het probleem verholpen is, starten jet maar 3wielen is gewoon zo kutquote:Op zondag 29 mei 2016 13:51 schreef DeNiAs het volgende:
Nee, hij wacht op de ANWB.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:51 schreef DeNiAs het volgende:
Hij kan winnen en hij kan verliezen. Regen op Monaco is een complete loterij.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:51 schreef DeNiAs het volgende:
nee. P1 met 3 wielen.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:51 schreef DeNiAs het volgende:
Ziggo wil de feeststemming erin houden.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:52 schreef Zorro het volgende:
In de studio weten ze gewoon nog niet dat het SC start wordt
Snel die SC slopen danquote:Op zondag 29 mei 2016 13:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Wij willen crashes zien in de eerste bocht
#HupMax
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 29 mei 2016 13:52 schreef Zorro het volgende:
Er zijn meer wonderen gebeurt in Monaco ik zie hem toch nog wel een flink stuk terug komen en het regentquote:Op zondag 29 mei 2016 13:52 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Is gefixt en met een puntje zou hij heel blij moeten zijn, meer kan je niet verwachten..
heel twitter staat er vol meequote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat hoop ik wel dat het probleem verholpen is, starten jet maar 3wielen is gewoon zo kut
Of ze doen net alsof. Ze praten over wat er bij de start kan gebeuren...quote:
Hij stond er net al op.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Haryanto op het podium, je hoorde het van doornbos!
RTL, SKYquote:
Triest...quote:Op zondag 29 mei 2016 13:52 schreef Zorro het volgende:
En het staat gewoon in de timing-app.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:55 schreef Zorro het volgende:
ROSBERG ramt SC in de eerste bocht eraf ga ik voor.
10,000 euro per dag aan liggeldquote:Op zondag 29 mei 2016 13:55 schreef davedavy het volgende:
Zit je dan op je miljardenjacht. Konden ze geen zon kopen
Ricciardo maakt nu wel de beste kansquote:Op zondag 29 mei 2016 13:55 schreef opreis het volgende:
Bij Foxsports asia wordt gevraagd wie ze denken dat er gaat winnen, niemand die Ricciardo noemt, maar natuurlijk wel lewis en zelfs hulkenberg
RTL DEquote:Op zondag 29 mei 2016 13:56 schreef wolferl het volgende:
Rob Kampheus: MAX MAX MAX MAX MAX MAX MAX MAX MAX.
Robert Doornbos: Ja...max max max max.
Rob Kampheus: MAX MAX MAX MAX MAX MAX....
Ik heb helaas geen Sky sports
Maak daar Hamilton van en ik ben het ermee eensquote:
Alleen maar reclame.quote:
Dit.quote:
Daar is meer reclame dan F1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |