is dit niet makkelijk gezegd dan gedaan? Afspraak is gemaakt en heb het zwart op wit staan (in een whatsapp gesprek zogezegd :p) Hoe kan ik ze er hier uitlullen? Ontslag is ontslag lijkt mij? ben tenslotte maar een hulpkrachtquote:Als het de regel is 2 weken van te voren. En jij kan aantonen dat je dat gedaan hebt. Gewoon niet gaan naar je werk. Wel even vantevoren zeggen. Dreigen ze met ontslag kan je ze eruit lulle
ze mogen je niet ontslaan wegens het volgen van een procedure. Het is hun probleem niet de jouwe. Heb vaak zat gehad dat de baas het lekker handig bij mij neer kwakt Nope ging ik niet mee akkoordquote:Op zondag 29 mei 2016 11:49 schreef careerhunter het volgende:
[..]
is dit niet makkelijk gezegd dan gedaan? Afspraak is gemaakt en heb het zwart op wit staan (in een whatsapp gesprek zogezegd :p) Hoe kan ik ze er hier uitlullen? Ontslag is ontslag lijkt mij? ben tenslotte maar een hulpkracht
Verder, ik kan het niet aantonen dat ik het op die dag daadwerkelijk aangegeven heb, ben wel nog langs de persoon in kwestie gegaan om te vragen of ik het op de juiste manier had aangegeven, dit was volgens de persoon in kwestie de juiste manier, hoe moet ik anders aantonen dat ik het op die dag aangevraagd heb? Heb het meerdere malen wel geciteerd tegen de persoon in kwestiequote:ze mogen je niet ontslaan wegens het volgen van een procedure. Het is hun probleem niet de jouwe. Heb vaak zat gehad dat de baas het lekker handig bij mij neer kwakt Nope ging ik niet mee akkoord
geen idee ik deed het altijd digitaal.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:57 schreef careerhunter het volgende:
[..]
Verder, ik kan het niet aantonen dat ik het op die dag daadwerkelijk aangegeven heb, ben wel nog langs de persoon in kwestie gegaan om te vragen of ik het op de juiste manier had aangegeven, dit was volgens de persoon in kwestie de juiste manier, hoe moet ik anders aantonen dat ik het op die dag aangevraagd heb? Heb het meerdere malen wel geciteerd tegen de persoon in kwestie
Als het digitaal is kunnen ze zien wanneer het aangemaakt is.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:57 schreef careerhunter het volgende:
[..]
Verder, ik kan het niet aantonen dat ik het op die dag daadwerkelijk aangegeven heb, ben wel nog langs de persoon in kwestie gegaan om te vragen of ik het op de juiste manier had aangegeven, dit was volgens de persoon in kwestie de juiste manier, hoe moet ik anders aantonen dat ik het op die dag aangevraagd heb? Heb het meerdere malen wel geciteerd tegen de persoon in kwestie
whatsappen met leidinggevendenquote:Op zondag 29 mei 2016 11:49 schreef careerhunter het volgende:
[..]
is dit niet makkelijk gezegd dan gedaan? Afspraak is gemaakt en heb het zwart op wit staan (in een whatsapp gesprek zogezegd :p) Hoe kan ik ze er hier uitlullen? Ontslag is ontslag lijkt mij? ben tenslotte maar een hulpkracht
Helaas kan het niet digitaal en moet het dus zo.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als het digitaal is kunnen ze zien wanneer het aangemaakt is.
Helaas is dit niet mogelijk, de methode hier was om het in een agenda te schrijven en dit zou dan geregeld worden bij het maken van de roosters, deze methode was ook afgesprokenquote:Op zondag 29 mei 2016 12:03 schreef tailfox het volgende:
Maar TS je hebt dus geen aanvraag gedaan met een methode om terug te kijken wanneer dat was? Werk ze
geregeld staat op altijd vrij krijgen?quote:Op zondag 29 mei 2016 12:04 schreef careerhunter het volgende:
[..]
Helaas is dit niet mogelijk, de methode hier was om het in een agenda te schrijven en dit zou dan geregeld worden bij het maken van de roosters, deze methode was ook afgesproken
Zomer komt eraan dus worden er veel nieuwe werknemers aangenomen, moeten het eerst leren want beginnen meestal op 0, we begonnen met een zeer geschikt team waar er nu nog maar een stuk of 4 van over zijn, 2 kunnen op deze zaterdag niet. Waardoor er dus een probleem ontstaatquote:Op zondag 29 mei 2016 12:22 schreef valentijn101 het volgende:
Vraag eens aan collega s of ze je dienst over willen nemen. Dan is het meteen opgelost.
Je maakt 1 grote fout: jezelf belangrijk vinden als je net een jaartje in een fucking supermarkt werktquote:Op zondag 29 mei 2016 11:37 schreef careerhunter het volgende:
Hey iedereen,
Ik werk nu een jaar bij de Jumbo en verdien door mijn positie een redelijk bedrag per maand voor mijn leeftijd, begon eerst onderaan de ladder maar iedereen viel weg waardoor ik één van de belangrijkste van de afdeling ben geworden.
Dit. Ik zat bij een bedrijf dat voor Epson de klantenservice deed, long time ago.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
ze mogen je niet ontslaan wegens het volgen van een procedure. Het is hun probleem niet de jouwe. Heb vaak zat gehad dat de baas het lekker handig bij mij neer kwakt Nope ging ik niet mee akkoord
Mijn CAO komt uit 2015, is dit inmiddels verouderd? Zo ja, waar kan ik het meest recente CAO vinden?quote:Op zondag 29 mei 2016 11:42 schreef hottentot het volgende:
Wat zegt je CAO?
Wat staat er in je bedrijfsregels?
Ahhh.. Dit is wel heel schattig.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:37 schreef careerhunter het volgende:
[..]
Mijn CAO komt uit 2015, is dit inmiddels verouderd? Zo ja, waar kan ik het meest recente CAO vinden?
En waar in het CAO moet ik zoeken naar mijn kwestie? Verlof? of iets anders?
ja maar ze zijn natuurlijk niet zo goed als hem hequote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:44 schreef xzaz het volgende:
Oh en TS, je bent niet onmisbaar je bent heel goed vervangbaar. 't Geeft niet onze C1000-ploeg dacht in die tijd precies het zelfde.
Dit dus. Sterker nog: formeel deel jij mee dat je je opgebouwde verlof op datum X opneemt. Je manager heeft twee weken om zwaarwegende redenen aan te voeren waarom je niet zou mogen. Waarom men dat in spreektaal "verlof vragen" is gaan noemen is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:21 schreef sigme het volgende:
Als je verlofaanvraag twee weken na indienen niet is afgewezen, is het verlof toegekend. Wettelijk, cao mag dit niet ongunstig bijstellen.
Bedrijf dient vervanging te regelen niet personeel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:00 schreef wiskundenoob het volgende:
Voor 1 dag niet eens een vervanger kunnen regelen? Je zegt dat je in aanleiding van die vrije dag 5 dagen achter elkaar werkt, kan je dan niet je nieuwe collega overhalen om voor je in te vallen?
Daarnaast is het ook niet jouw probleem omdat je op tijd een vrije dag hebt aangevraagd.
Waarom zou hij een waarschuwing krijgen ? Als de chef geen met redenen omklede afwijzing heeft gegeven heeft hij gewoon verlof, punt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:43 schreef Loll het volgende:
Gewoon niet komen en zeggen dat je netjes 2 week van te voren vrij hebt gevraagd. Geef aan dat je direct hebt aangekaart dat je Chef een foutje heeft gemaakt en dat hij heeft gezegd dat hij het zou regelen.
Hoogstens krijg je een officiële waarschuwing als je niet komt opdagen.
Precies dit. Werken voor je ¤ 3.80 per uur. Goftedomme.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:14 schreef avotar het volgende:
Jullie hebben makkelijk lullen, maar als ik naast mijn onsje gesneden grillworst met kaas grijp omdat TS zo nodig naar zo'n overpriced dansfeestje gaat, dan zwaait er wat!
Die jongen is de reden dat de Jumbo nog open is. Zien jullie dat niet dan?
datquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:41 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom zou hij een waarschuwing krijgen ? Als de chef geen met redenen omklede afwijzing heeft gegeven heeft hij gewoon verlof, punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |