abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162623433
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:36 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

_O-
Zo grappig is dat niet. Compleet verachtelijk figuur.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162623922
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:35 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Alsof ik uberhaupt iets van die mafkees ga kijken.
Stoere jongen
pi_162624543
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 10:19 schreef flibber het volgende:
Deze groepen klagen nooit over racisme, geen eerlijke kansen of wat dan ook.
Het lijkt erop dat ze gewoon heel goed mee doen.
Oud nieuws. :)
pi_162633480
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 10:58 schreef deadprez het volgende:

[..]

Inhoudelijk vind ik het ook niet echt sterk. Zoals wel vaker bij dit soort artikelen heeft hij het over de slachtofferrol waar anderen volgens hem in zouden zitten, om er vervolgens zelf ook weer in te schieten. Er is geen oog voor racisme jegens blanken, het OM pakt dat niet aan en blablabla.

Dit soort teksten zijn nou al zo vaak voorbijgekomen de afgelopen tijd.
Ik mis de relevantie van het allochtoon zijnde. Zonder de eerste twee alinea's is het gewoon een standaard stukje van hedendaags zuur rechts Nederland. Wat het stukje interessant zou maken, is hoe die Italiaan oplossingen had gevonden bij dezelfde problemen wat betreft integratie. Waarom Italianen wel en Marokkanen niet?

Nu is de boodschap: wees dankbaar, klaag niet en de rest komt vanzelf. Dat is weinig informatief.
pi_162634203
ik denk omdat italianen (of europeanen in het algemeen) wel bereid zijn om moeite te steken in de taal leren, een cursus volgen, helpen bij een vereniging, gewoon mee doen met de samenleving zeg maar. Je niet afzonderen van de rest van de nederlanders, maar gewoon meedoen met iedereen. Dan rol je er vanzelf in. En hard werken en inzet tonen uiteraard. Dat ontbreekt nogal vaak bij bepaalde groepen (vaak marrokkanen). Waarom dat zo is? Geen idee, ik zou me doodschamen als ik als buitenlander de rest van de tijd een uitkering zou krijgen van het gastland. Ik zou proberen zo snel mogelijk op eigen benen willen komen te staan.
There are only 151 Pokémon.
pi_162636977
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 11:50 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het verschil begint er al mee dat ik mijn piemel in een Italiaanse mag stoppen, toen ik dat bij een marokkaan in Marokko deed heeft die nacht dezelfde nacht nog bijna mijn leven gekost. 10 marokkaanse jongeren bleven wakker om mij naar de eeuwige jachtvelden te verwijzen.
Ah dit is je latere inhoudelijke reactie.

Waarom moet wij weten dat je Italiaanse vrouwen en Marokkaanse mannen neukt? :')
pi_162637017
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 06:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom moet wij weten dat je Italiaanse vrouwen en Marokkaanse mannen neukt? :')
Omdat het een verschil duid in de twee verschillende groepen. De ene groep is gedraagt zich als een sekte en schermt zijn vrouwen af van alles wat er niet aan toebehoort, de andere laat zich opnemen in de grotere groep, Nederland. Ik denk eigenlijk dat de discriminatie van moslima's (of hun gezinsleden) op relationeel vlak jegens niet-moslims een van de meest fundamentele redenen is dat de Marokkaanse (of een andere islamitische) groep nooit zal integreren. Deze houding ligt volledig in lijn met waar de islam voor staat; expansie. Met wie de vrouw wel of niet neukt (kinderen baart) is voor dat doel een cruciale factor.

Wat mij persoonlijk erg stoort is dat deze meest zuivere vorm van discriminatie pertinent als onbelangrijk wordt weggewuifd onder het mom van 'iedereen is vrij om te kiezen met wie hij/zij een relatie aan gaat.' Niet omdat die stellin niet klopt, maar omdat het geen negatie is van de aanwezige discriminatie die achter de 'vrije keuze' van de moslima ligt om uitsluitend met sektegenoten voort te planten.

Een reactie van weerzin en afkeer jegens de moslima en haar groep lijkt mij in elk geval volkomen gerechtvaardigd.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2016 07:06:27 ]
  dinsdag 31 mei 2016 @ 09:31:02 #108
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162638154
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 06:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Om aan te tonen dat ik geen racist ben en weet waar ik over spreek.
pi_162638565
Flikker toch eens op met doen alsof moslims 1 groep vormen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')