entwitter:
twitter:marceltencaat twitterde op woensdag 15-06-2016 om 20:37:05Martin Brundle has already been pinged for crossing the white line at pit exit. #LeMans24 #RoadtoLeMans reageer retweet
Ik ben eigenlijk een Porsche man maar hoop ook op Toyota. Als Audi het maar niet wordt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:46 schreef Sinister-D- het volgende:
We gaan juichen voor Toyota dit jaar![]()
Enfin, eigenlijk maakt het me vrij weinig uit, zolang het maar niet al uren van te voren echt duidelijk is.
ik bedoelde uiteraard de verschillenquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt nog erg tegen hoor. Vorig jaar snelste ronde was in de 3:16. Vorig jaar op woensdagmiddag 3:21.
Aha. Ja het zit erg dicht bij elkaar, vorige week bij de testdag ook al.quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik bedoelde uiteraard de verschillenop moment van posten was p6 1,3s trager, indrukwekkend op 13,2km.
Ben benieuwd wat voor tijden we gaan zientwitter:audisport twitterde op woensdag 15-06-2016 om 21:46:35Considerably cooler for Qualifying with 16 degrees air and 18 degrees tarmac temperatures. #WEC #LeMans24 #LeagueofPerformance reageer retweet
Het lijkt droog op de beelden die ik zie?quote:Op woensdag 15 juni 2016 21:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik verwacht niet veel, het regent nog steeds in Le Mans.
twitter:audisport twitterde op woensdag 15-06-2016 om 21:55:475 minutes to go until qualifying 1. No rain yet but dark clouds #WEC #LeMans24 #LeagueofPerformance https://t.co/2fIemXbsCe reageer retweet
Iemand op Facebook loog tegen mequote:Op woensdag 15 juni 2016 21:53 schreef M90 het volgende:
[..]
Het lijkt droog op de beelden die ik zie?
edit: lijkt nog droog
snelste tijd per auto over 3 sessies bepaalt de uiteindelijke startup line, coureurs mogen ze in principe vrij inzetten (edit: zijn volgens mij wel paar eisen met betrekking tot minimaal aantal ronden). 6 uur qualifying in totaal, vaak ook voor groot deel gewijd aan race setupquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap het format niet
Iedere coureur een sessie, beste totale tijd?
echt bizar snelquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
3.51,5 zelfs al
Flink sneller dan in de afgelopen jaren
ik dacht dat er sowieso een getimede lap van elke rijder in het donker moest bijzitten?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:16 schreef M90 het volgende:
[..]
snelste tijd per auto over 3 sessies bepaalt de uiteindelijke startup line, coureurs mogen ze in principe vrij inzetten (edit: zijn volgens mij wel paar eisen met betrekking tot minimaal aantal ronden). 6 uur qualifying in totaal, vaak ook voor groot deel gewijd aan race setup
GTE pro ook al 3:52
Zoiets ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik dacht dat er sowieso een getimede lap van elke rijder in het donker moest bijzitten?
even opgezocht, inderdaad:quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik dacht dat er sowieso een getimede lap van elke rijder in het donker moest bijzitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |