Dit. Het moet wel spannend zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:46 schreef Sinister-D- het volgende:
We gaan juichen voor Toyota dit jaar![]()
Enfin, eigenlijk maakt het me vrij weinig uit, zolang het maar niet al uren van te voren echt duidelijk is.
Dat is waar. Zo lang het een mooie wedstrijd is maakt het allemaal niet zoveel uit. Het ziet er tot nu toe in ieder geval goed uit voor een spannende race!quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Enfin, eigenlijk maakt het me vrij weinig uit, zolang het maar niet al uren van te voren echt duidelijk is.
Ik hoop vooral dat er een strijd tussen de merken is (Toyota, Porsche en Audi nu binnen 3 tienden bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een onzin. Natuurlijk kiest Eurosport voor een World Tour-wedstrijd (waar daadwerkelijk prijzen te halen zijn) en niet voor een of andere vrije training. Kom op zeg, dat is toch niet meer dan logischquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:29 schreef Nattekat het volgende:
Tijd dat Ziggo de rechten van het WEC opkoopt. Eurosport vindt een stom nikszeggend wielrentochtje blijkbaar belangrijker
Ik weet niks van wielrennen, ik hoor het alquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een onzin. Natuurlijk kiest Eurosport voor een World Tour-wedstrijd (waar daadwerkelijk prijzen te halen zijn) en niet voor een of andere vrije training. Kom op zeg, dat is toch niet meer dan logisch
Straks herhaling van wielrennen uitzenden is wel onzin ja, nu iets over richting Rio is ook vrij normaal. Je kunt niet zomaar verwachten dat even elke training van 4 uur integraal uitgezonden wordt hequote:Op woensdag 15 juni 2016 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niks van wielrennen, ik hoor het al
Maar ook niet op ES2, daar wordt gewoon onzin uitgezonden.
Ik heb geen flauw idee, want ik kan ES2 niet vinden op m'n decoderquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks herhaling van wielrennen uitzenden is wel onzin ja, nu iets over richting Rio is ook vrij normaal. Je kunt niet zomaar verwachten dat even elke training van 4 uur integraal uitgezonden wordt he
Ja dag, dan hebben we RTL7 al met de volle 24quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie wel dat Eurosport zo ongeveer 22 uur live uitzendt komend weekeinde
wel schade, maar niet onherstelbaar zo te zienquote:
twitter:LiveRacing_ twitterde op woensdag 15-06-2016 om 17:55:32@ByKOLLES pego fogo na Mulsanne #LeMans #24LM https://t.co/DU6gXe39Qg reageer retweet
Zo nu en dan een bui.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:53 schreef M90 het volgende:
Hiwat later dan gepland door verkeer
maar vanaf nu erbij
![]()
damp track?
twitter:audisport twitterde op woensdag 15-06-2016 om 19:21:02.@LucasdiGrassi reported going slow on track after hitting trouble in the first chicane #WEC #LeMans24 #LeagueofPerformance reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |