preciesquote:Op zondag 29 mei 2016 03:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja dit dus. Alles netjes op orde houden, zorgen dat mensen niet te ver gaan, gezelligheid erin houden, binden met users en forum
whehehequote:Op zondag 29 mei 2016 03:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien moet je er naakt voor gaan. Pikante foto's van Fylx in ruil voor een weekje forum naar keuze moddem.
Je bent wel achttien toch?
quote:Op zondag 29 mei 2016 03:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien moet je er naakt voor gaan. Pikante foto's van Fylx in ruil voor een weekje forum naar keuze moddem.
Je bent wel achttien toch?
Ja, bedankt voor je antwoord Fylax de 2equote:Op zondag 29 mei 2016 03:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat het best leuk is om wat meer verantwoordelijkheid te dragen voor een forum waar je binding mee hebt, lijkt mij
quote:Op zondag 29 mei 2016 03:11 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor je antwoord Fylax de 2e
Je hebt toch al een aantal functies op dit forum?quote:Op zondag 29 mei 2016 03:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja dit dus. Alles netjes op orde houden, zorgen dat mensen niet te ver gaan, gezelligheid erin houden, binden met users en forum
fok op slotquote:Op zondag 29 mei 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
elk topic waarin een open deur ingetrapt wordt meteen op slot
Ah mooi man, ik struin hier al op FOK! rond sinds mijn twaalfde.quote:
hoe moet je dan met chloro en se afspreken om spelletjes te spelenquote:
Hij wilt FOK! overnemen als Danny de pijp uit gaat.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:13 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je hebt toch al een aantal functies op dit forum?
ja deezertje en syndroom en zo maar lijkt me sterk dat het enkel dat isquote:Op zondag 29 mei 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op R&P wilden de mods daar wat autisten geband hebben en dat mocht niet van FA's.
quote:
hahahahahahahahhahaha neeejoh gekquote:Op zondag 29 mei 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar is wel de reden dat ik hier eerst graag mod van wilde worden
quote:Op zondag 29 mei 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe moet je dan met chloro en se afspreken om spelletjes te spelen
quote:Op zondag 29 mei 2016 03:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahahahahahahhahaha neeejoh gek!!
En ruzie achter de schermen waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja deezertje en syndroom en zo maar lijkt me sterk dat het enkel dat is
oh jaquote:
De jeugd heeft de toekomst. En Danny is onsterfelijk als God, toch?quote:Op zondag 29 mei 2016 03:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij wilt FOK! overnemen als Danny de pijp uit gaat.
jeps iddquote:Op zondag 29 mei 2016 03:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En ruzie achter de schermen waarschijnlijk.
Ik had dus jaren en jaren niks met dat account gedaan he. Dat was de hele grap van dat topic. Geregistreerd in 2004 en dan topic in 2013.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
wel keurig Nederlands voor een 12-jarige, respect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |