Of KEL.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
nee ik vind nog steeds dat fielaks een keertje klb moet modden voor een weekje ofzo
op klb willen ze me al niet, ik denk dat ze me voor een serieus forum hard uit zouden lachen als ik zou solliciterenquote:
Vind ik ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
nee ik vind nog steeds dat fielaks een keertje klb moet modden voor een weekje ofzo
echt? lijkt me echt verschrikkelijk, misschien nog wel moeilijker dan nwsquote:
kan ik nietquote:
het was altijd tochtig met hunquote:Op zondag 29 mei 2016 03:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja je kan altijd haten en haten maar zij deden weinig verkeerd toch?
True, heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt? lijkt me echt verschrikkelijk, misschien nog wel moeilijker dan nws
quote:Op zondag 29 mei 2016 03:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het was altijd tochtig met hun
Wie weet haha.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
maar ik zie fylax op zich srs wel een keertje klb of onz mod ofzo worden
ja dat dacht ik ook maar dat valt in de praktijk nogal tegenquote:Op zondag 29 mei 2016 03:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je hebt een FOK!pimp-abo, daar moet je toch wel enige zeggenschap mee krijgen?
elk topic waarin een open deur ingetrapt wordt meteen op slotquote:
Echt waar? Waarom?quote:
Omdat het best leuk is om wat meer verantwoordelijkheid te dragen voor een forum waar je binding mee hebt, lijkt mijquote:
Misschien helpt een FB-topic wel. "Fylax als tijdelijk MOD actie" ofzo. Zag laatst al wat ideetjes dat niemand me dan mag helpen ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Okee,
[..]
Doe even spookquotes naar Danny, Yvonne. wie hebben we nog meer?
Ja dit dus. Alles netjes op orde houden, zorgen dat mensen niet te ver gaan, gezelligheid erin houden, binden met users en forumquote:Op zondag 29 mei 2016 03:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat het best leuk is om wat meer verantwoordelijkheid te dragen voor een forum waar je binding mee hebt, lijkt mij
Misschien moet je er naakt voor gaan. Pikante foto's van Fylx in ruil voor een weekje forum naar keuze moddem.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien helpt een FB-topic wel. "Fylax als tijdelijk MOD actie" ofzo. Zag laatst al wat ideetjes dat niemand me dan mag helpen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |