nee mag niequote:Op zondag 29 mei 2016 02:56 schreef RacerDKB het volgende:
Mag ik hier joinen? Dit topic is tenminste actief.
Ze gaan een ander richting in ofzo? Maar geen idee wat het struikelpunt voor al die mods is geweest.quote:Op zondag 29 mei 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
Ey wat is trouwens met R&P? waarom zijn alle mods daar opeens weg
Ja dat begreep ik ook uit de topics in MED en wat ik in de gauwigheid erover gelezen heb, maar wel zonde om daar drie van de beste mods van het forum voor te laten gaanquote:Op zondag 29 mei 2016 02:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze gaan een ander richting in ofzo? Maar geen idee wat het struikelpunt voor al die mods is geweest.
collectief falenquote:Op zondag 29 mei 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
quote:
beste? Nou neequote:Op zondag 29 mei 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook uit de topics in MED en wat ik in de gauwigheid erover gelezen heb, maar wel zonde om daar drie van de beste mods van het forum voor te laten gaan
niet aan de kant van de mods iigquote:
Ja best apart, jammer dat het volgens mij voornamelijk achter de schermen speelt.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook uit de topics in MED en wat ik in de gauwigheid erover gelezen heb, maar wel zonde om daar drie van de beste mods van het forum voor te laten gaan
ja is helaas altijd zo, wij zwarten moeten alle sappige details weer missenquote:Op zondag 29 mei 2016 03:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja best apart, jammer dat het volgens mij voornamelijk achter de schermen speelt.
zijn gestoptquote:Op zondag 29 mei 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
hzaw haat gewoon altijd, wss weet ie amper waar het over gaatquote:Op zondag 29 mei 2016 03:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja je kan altijd haten en haten maar zij deden weinig verkeerd toch?
Gelukkig hebben we insiders zoals Fylax.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is helaas altijd zo, wij zwarten moeten alle sappige details weer missen
discriminatie [ afbeelding ]
ja zo ver was ik ook alquote:
nuttige info inderdaad, daar kun je iets meequote:Op zondag 29 mei 2016 03:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we insiders zoals Fylax.
quote:
Hij mag niet meer kwijt anders krijgt ie spanks van Yvonne.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
nuttige info inderdaad, daar kun je iets mee
[..]
ga jij r&p modden andersquote:
dat zou hij wel willenquote:Op zondag 29 mei 2016 03:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij mag niet meer kwijt anders krijgt ie spanks van Yvonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |