Met kadden moet je ook enorm oppassen als je in de Voutsfeer hangt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog steeds met oordopjes of mag de hont ook meegenieten?
Zonder dopjes..hond moet maar aan Voute muziek wennen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog steeds met oordopjes of mag de hont ook meegenieten?
Ja, zeker tijdens een voute kerstshowquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met kadden moet je ook enorm oppassen als je in de Voutsfeer hangt.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zeker tijdens een voute kerstshow
Die van mij zit al naar de boekenkast te kijken. Geen idee waaromquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hadden ze na afloop professionele hulpverlening nodig?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zeker tijdens een voute kerstshow
Luister voor al uw medische problemen naar dj Vout.quote:
Daar hangt een strop(das) aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die van mij zit al naar de boekenkast te kijken. Geen idee waarom
Voute muziek is als een dikke middelvinger naar kadden!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat doe je dat beest aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Zonder dopjes..hond moet maar aan Voute muziek wennen.
Die is het.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Huub Hangop lijkt het ook wel wat op...
Dat is een kookboek en een hint, denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die van mij zit al naar de boekenkast te kijken. Geen idee waarom
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Voute muziek is als een dikke middelvinger naar kadden!
[ afbeelding ]
Lang genoeg luisteren en je pleegt zelfmoord. Geen medische problemen meer. Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:27 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Luister voor al uw medische problemen naar dj Vout.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lang genoeg luisteren en je pleegt zelfmoord. Geen medische problemen meer. Bedoel je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |