SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
Peppadew met roomkaas is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
Salami, Old Amsterdam, stukjes paprika, tomaat met een kledder roomkaas erin gevrot, een paar toastjes brie en augurk met de laatste plakjes rosbief. En qua slobber een simpel biertje...dat blijf ik het lekkerst vinden.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Peppadew met roomkaas is ook wel lekker
Het Voudtenboekquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:54 schreef knokkels het volgende:
Voutineren? Is dat een nieuwe term?
Komt er ook een Vout woordenboek aan?
Klinkt of je je vader over de afgrond duwt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt of je je vader over de afgrond duwt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We zijn al bij de V.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:54 schreef knokkels het volgende:
Voutineren? Is dat een nieuwe term?
Komt er ook een Vout woordenboek aan?
Gewoon een popupboek waar bepaalde dingen visueel wordt uitgelegdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Als alles dan maar wel goed geschreven is.
Onder het genot van een snuquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goed idee! Dat doe ik volgende keer.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Isautomaat klinkt zo raar hè?quote:
Dank je.quote:
Niet uit jouw mond. Of vingersquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:56 schreef Annagh het volgende:
Goffer....ik herinner me ineens dat er nog een was in de machine zit.
Hier ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:56 schreef Annagh het volgende:
Goffer....ik herinner me ineens dat er nog een was in de machine zit.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:57 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Waar een Vout-show wel niet goed voor is.
Vanmorgen? Da's niets joh. Ik kan hier bloemkolen oogsten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, maar de mijne al vanaf vanmorgen....ik ben het gewoon vergeten.
Even spoelprogramma draaien evt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, maar de mijne al vanaf vanmorgen....ik ben het gewoon vergeten.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanmorgen? Da's niets joh. Ik kan hier bloemkolen oogsten.
* knokkels voorziet een nieuw recept van de hand van Lucky in Koken en Bakken Voor Oude Zakken: De Alternatieve Maaltijdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vanmorgen? Da's niets joh. Ik kan hier bloemkolen oogsten.
Ow, ik dacht dat het buitenlands wasquote:
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het buitenlands was
Technisch gezien heb je daar gelijk inquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.partselect.com/JustForFun/Dishwasher-Lasagna.aspxquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels voorziet een nieuw recept van de hand van Lucky in Koken en Bakken Voor Oude Zakken: De Alternatieve Maaltijd
https://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Vlaomsquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeh, zou dat ook in de wasbak kunnen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
http://www.partselect.com/JustForFun/Dishwasher-Lasagna.aspx
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels voorziet een nieuw recept van de hand van Lucky in Koken en Bakken Voor Oude Zakken: De Alternatieve Maaltijd
Uh, kon ik niet lezen en google translate (to English) maakt er nog meer spagetti vanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
https://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Vlaoms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, zou dat ook in de wasbak kunnen?
Ik heb helemaal geen afwasmachine
In het recept komen geen bloemkolen voorquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
http://www.partselect.com/JustForFun/Dishwasher-Lasagna.aspx
Nee ik zit al in deel 1337, maar dat is enkel voor de elite.quote:
Ja, die komt zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op de bus te wachten met z'n allen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee ik zit al in deel 1337, maar dat is enkel voor de elite.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee ik zit al in deel 1337, maar dat is enkel voor de elite.
Misschien kan het nieuwe huisdier van je nichtje er ook doorheen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Met smaakmakende groene gloed.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En eigenlijk zitten we dat allemaal, maar jij moest weer zo nodig er een b-nummer tussen door gooien
Shit. Hij hep ons gefonde!quote:
Zeldzaam talent hierquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En eigenlijk zitten we dat allemaal, maar jij moest weer zo nodig er een b-nummer tussen door gooien
Niets mis met het trekken van een slakkenspoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:06 schreef Annagh het volgende:
[..]
Misschien kan het nieuwe huisdier van je nichtje er ook doorheen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
]'t Understanding Vlaoms lift double beteeikenis a taolkundige the taol of Vlaomingen (zölfstaandig naomwoord) maor ok a maotschappelk / political, naomelk all weathered elect towords Vlaonderen or towords dishes int he or individual Vlaomse persons or organisaoties (adjective).
't Be veul gebruukt, maor Ensures door different concept definitions vaok veur ondudelkheden. 't Vlaoms is geein official benaoming veur a openbaore taol in Vlaonderen or Belgium . The official taolen in Belgium within naomelk 't Fraans ,' t Duuts and it Nederlaands . Because it's a concept Vlaoms verzaomelnaom is veur staark oeteeinlopende dialects it 's vanoet taolkundig single point neit worthwhile' t axle dishes int he too behaandeln geheuil in 't algemeein taolgebruuk this meeistal is sometimes daon, and this is ok staark inburgerd
is dat een nummer dat te goed of te fout voor Vout is?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, die GPS tag zat nog in je, Spijkerbroekquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, die GPS tag zat nog in je, Spijkerbroek
Oh fuck, nog steeds?! Dan heb ik een andere RFID chip uit mezelf gesnedenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, die GPS tag zat nog in je, Spijkerbroek
Het mysterie dat je nergens meer kon betalen is bij deze opgelost?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh fuck, nog steeds?! Dan heb ik een andere RFID chip uit mezelf gesneden
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het mysterie dat je nergens meer kon betalen is bij deze opgelost?
quote:
Rellen? waar? Snel popcorn pakkenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
Die rel laatst om alcoholvrij bier met 0,5% alcohol
alcoholvrij bier is gewoon gekleurd water met een nasty smaakjequote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
elk bier heeft een alcoholpercentage.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
Kwam ik 2 weken geleden achter.... lekker.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Whehehe!
Ik wist niet eens dat er een ice tea versie van was!
quote:
Ik ook.... maar die is al eind 70.quote:
Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hoe kan Henk toch altijd zo vrolijk zingen over een maagzweer.
Wat een toeval!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn zus- en nou komt ie, ik ook!
Lucky en ik ook...Die zal ook wel regelmatig pijn hebben gezien de omvang van zijn pens.quote:
Oh, ik zie dat ik net mosterd was.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan gaat ie gewoon 'even' op de loopband staan om het weg te werken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:13 schreef Annagh het volgende:
[..]
Lucky en ik ook...Die zal ook wel regelmatig pijn hebben gezien de omvang van zijn pens.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:
Puur toeval?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:14 schreef Annagh het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik net mosterd was.Jij een oom en ik ook, hoe kèn 't he?
Hahahaaaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan gaat ie gewoon 'even' op de loopband staan om het weg te werken.
Beter daar toch dan binnen?quote:
quote:
Hád een Henk is - 1 Henk, plus 2 Henken= 1 x de helft van 2 Henken - één verleden tijd Henk, dus. Ja, dat mag.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:15 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik had er een. Telt dat ook?
En ik ken verder 2 Henken
Ja, tuindeuren en ramen. Verjaardag bij de buren of zo, want dan steken ze altijd vuurwerk af.quote:
Wowquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hád een Henk is - 1 Henk, plus 2 Henken= 1 x de helft van 2 Henken - één verleden tijd Henk, dus. Ja, dat mag.
Jee, dat is hogere wiskunde.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hád een Henk is - 1 Henk, plus 2 Henken= 1 x de helft van 2 Henken - één verleden tijd Henk, dus. Ja, dat mag.
Bel de brandweerquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, tuindeuren en ramen. Verjaardag bij de buren of zo, want dan steken ze altijd vuurwerk af.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:
quote:
Waarschijnlijk zijn ze over een uurtje allemaal lazerus en dan eindigt het meestal met politie omdat er een of andere buur gaat bellen over overlast.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Net als de rest van de muziekjes die ik draai!
Nauquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Net als de rest van de muziekjes die ik draai!
quote:
quote:
Nog steeds met oordopjes of mag de hont ook meegenieten?quote:
Met kadden moet je ook enorm oppassen als je in de Voutsfeer hangt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog steeds met oordopjes of mag de hont ook meegenieten?
Zonder dopjes..hond moet maar aan Voute muziek wennen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog steeds met oordopjes of mag de hont ook meegenieten?
Ja, zeker tijdens een voute kerstshowquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met kadden moet je ook enorm oppassen als je in de Voutsfeer hangt.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zeker tijdens een voute kerstshow
Die van mij zit al naar de boekenkast te kijken. Geen idee waaromquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hadden ze na afloop professionele hulpverlening nodig?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zeker tijdens een voute kerstshow
Luister voor al uw medische problemen naar dj Vout.quote:
Daar hangt een strop(das) aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die van mij zit al naar de boekenkast te kijken. Geen idee waarom
Voute muziek is als een dikke middelvinger naar kadden!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat doe je dat beest aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Zonder dopjes..hond moet maar aan Voute muziek wennen.
Die is het.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Huub Hangop lijkt het ook wel wat op...
Dat is een kookboek en een hint, denk ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die van mij zit al naar de boekenkast te kijken. Geen idee waarom
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Voute muziek is als een dikke middelvinger naar kadden!
[ afbeelding ]
Lang genoeg luisteren en je pleegt zelfmoord. Geen medische problemen meer. Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:27 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Luister voor al uw medische problemen naar dj Vout.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lang genoeg luisteren en je pleegt zelfmoord. Geen medische problemen meer. Bedoel je dat?
Ik heb geen kookboek. Ik heb Google en Koken en Bakken voor oude zakken toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een kookboek en een hint, denk ik.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:29 schreef Dj_Vout het volgende:
Dit zijn degene die niet de nieuwe K3 geworden zijn.
OUCH!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Voute muziek is als een dikke middelvinger naar kadden!
[ afbeelding ]
wie wel?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:29 schreef Dj_Vout het volgende:
Dit zijn degene die niet de nieuwe K3 geworden zijn.
Auw!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
OUCH!
Deed Smokey net wat subtieler. Wat rijst in mijn hand en beet ie mis. Miste de rijst op een cm, maar mijn wijsvinger was interessanter
quote:
Die hebben een nieuwe clip hequote:
Ik zag het ja...quote:
We drinken bier ook op straat.quote:
quote:
Tijdens een bepaald tijdvak in het jaar in het zuiden van het land.quote:
Ik wist dat je deze wel kon waarderen.quote:
Met carnaval en aanverwante feestjes als voetbaldingesjesquote:
Een keer per jaar meestal. Gelukkig niet vaker. Want confetti in je bier is er echt de naarheid zelve.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik wist dat je deze wel kon waarderen.
en dan staan er convetti kanonnen oid?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijdens een bepaald tijdvak in het jaar in het zuiden van het land.
Zelfs als je doortrekt na het pissen knalt er confetti.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en dan staan er convetti kanonnen oid?
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs als je doortrekt na het pissen knalt er confetti.
Witte confetti zeker?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
en daarna ook te beroerd zijn om 40 dagen te vasten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fogel!quote:
Jonguhhhhh, hij begon met zijn getrek na het pissen.quote:
Oh ja! Dan moet het de stropdas wel zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb geen kookboek. Ik heb Google en Koken en Bakken voor oude zakken toch?
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja! Dan moet het de stropdas wel zijn.Katten hebben het vaak dat ze schijnbaar in het niets zitten te kijken, terwijl het overkomt alsof het om iets gaan wat rete interessant is.
Vlak bier in je confetti niet uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een keer per jaar meestal. Gelukkig niet vaker. Want confetti in je bier is er echt de naarheid zelve.
ierie tand hèquote:
quote:
Darkraver - Komt ie dan hè?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kut wat irritant, want ik kan niet op het origineel komen.
kedeng kedeng van Muus Geeuwes?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kut wat irritant, want ik kan niet op het origineel komen.
quote:
Dat hoor je heel goedquote:
quote:
DIT........!! IS...........!! ................ VOUT!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
kedeng kedeng - stoephooooooeeeeeer
Dat is natuurlijk weer goed voutquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
DIT........!! IS...........!! ................ VOUT!!!!!
[ afbeelding ]
quote:
mmmmmmmmm curryquote:
Dat is dan een knap alcoholpercentage.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:47 schreef Watertornado het volgende:
Oooh het wordt betterrr.
kan ook omdat ik een cocktailtje aan het klappen ben
Cocktail met Voutcertificering. 1600proofquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is dan een knap alcoholpercentage.
of gewenning.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is dan een knap alcoholpercentage.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Cocktail met Voutcertificering. 1600proof
Ik heb het hem niet gezegd.quote:
Stuur hem een link naar dit topicquote:
De inhoud drinken, niet het hele glas in je koker proppen!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
Een long Island (bijvoorbeeld), kan er flink inhakken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De inhoud drinken, niet het hele glas in je koker proppen!
Dat laat ik aan spijkerbroek over, Herman is vast ook een oom van hemquote:
Long en Spiced islandsquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
Een long Island (bijvoorbeeld), kan er flink inhakken.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat laat ik aan spijkerbroek over, Herman is vast ook een oom van hem
Ik ben gewoon aan het eten nu!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit klinkt écht lekker. Vout is aan het ontVouten in zijn eigen show.
Nederlandse versie is weer eens wat anders hè?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
Dit is niet de mashup die ik kende, maar wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |