3 maanden? Ik denk eerder 2-3 jaarquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
DAO is 3maanden+ termijn. Als je niet zo lang kan wachten dan moet je over schakelen.
DAO (token) loopt nu gewoon in de pas met ETH, maar in theorie zou dat hoger moeten worden als de DAO (organisatie) goed gaat renderen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:36 schreef NatteBever het volgende:
[..]
3 maanden? Ik denk eerder 2-3 jaar
Precies, over enkele jaren dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
DAO (token) loopt nu gewoon in de pas met ETH, maar in theorie zou dat hoger moeten worden als de DAO (organisatie) goed gaat renderen.
Jep, en jep. (zolang een deel van je tokens niet zijn geinvesteerd in een project, dan krijg je reward tokens ipv normale tokens)quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap van the DAO is dat splitten.
Als je split, krijg je dan 1 eth per 100 DAO, maakt niet uit wanneer je ze hebt gekocht?
En als veel mensen splitten, wordt dan het totale aantal DAO tokens permanent minder, aangezien er geen nieuwe gecreërd kunnen worden?
Dat kan ook als je een goeie winst wil pakken, maar ik verwacht pas over drie maanden iets van een opvering.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:36 schreef NatteBever het volgende:
[..]
3 maanden? Ik denk eerder 2-3 jaar
Mja het steekt mij het meest dat er meer dan een miljard van die tokens zijn gemaakt. Dat maakt ze bijna waardeloos qua traden en als je ervan uit gaat dat 1 op de 20 investeringen zich terugbetalen, dan kan het nog weleens lang duren voordat we wat serieuze euro's terug gaan zien.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat kan ook als je een goeie winst wil pakken, maar ik verwacht pas over drie maanden iets van een opvering.
Volgens mij gaat WAVES daardoor keihard falenquote:Op zondag 29 mei 2016 14:15 schreef roislecxe het volgende:
BTC zo rumoerig, verschillende boeiende coins gelanceerd en morsdood hier
Weird.
Zou goed kunnen, DAO is ook niet echt je-van-het.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat WAVES daardoor keihard falen
Nieuwe coins uit, gaat niet helemaal lekker, hoge BTC waarde en dan komt WAVES uit..
En WAVES is de eerste coin waar ik echt in heb geinvesteerd, ook in eerdere coins, maar toen was het steeds maar 50-100 euro, dit keer iets meer en dan zie je dat het gaat falenquote:Op zondag 29 mei 2016 14:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, DAO is ook niet echt je-van-het.
Waves heb ik juist niks ingestoken, het meest in Lisk en een klein beetje in Dao. Maar daar ben ik op 24000 alweer uitgestapt ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En WAVES is de eerste coin waar ik echt in heb geinvesteerd, ook in eerdere coins, maar toen was het steeds maar 50-100 euro, dit keer iets meer en dan zie je dat het gaat falen
Nja, we wachten af en zien het wel.
LISK is een goede investering geweest. Staat nu op $ 0.37, volgens mij hebben we gekocht voor $ 0.08.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waves heb ik juist niks ingestoken, het meest in Lisk en een klein beetje in Dao. Maar daar ben ik op 24000 alweer uitgestapt ook.
Lisk is zeker mooi. Heb er 0.15btc ingestoken en inclusief een beetje spelen is het nu bijna 0.8btc waard.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
LISK is een goede investering geweest. Staat nu op $ 0.37, volgens mij hebben we gekocht voor $ 0.08.
Ben benieuwd wat LISK in de toekomst gaat doen. Twijfel of ik moet uitstappen of voorlopig nog holden.
Waves komt pas aan het eind van de zomer uit, dan zijn we alweer 3 hypes verder en ziet het wereldje er weer heel anders uit wssquote:Op zondag 29 mei 2016 14:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En WAVES is de eerste coin waar ik echt in heb geinvesteerd, ook in eerdere coins, maar toen was het steeds maar 50-100 euro, dit keer iets meer en dan zie je dat het gaat falen
Nja, we wachten af en zien het wel.
Ik dacht in juni al?quote:Op zondag 29 mei 2016 15:08 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Waves komt pas aan het eind van de zomer uit, dan zijn we alweer 3 hypes verder en ziet het wereldje er weer heel anders uit wssIk heb wel vertrouwen in een goede Waves start.
Oh huh, ik las ergens 'eind zomer'. Excuusquote:
Geweest? Kans dat zoiets oploopt naar 1 tot 10 dollar?quote:Op zondag 29 mei 2016 14:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
LISK is een goede investering geweest. Staat nu op $ 0.37, volgens mij hebben we gekocht voor $ 0.08.
Ben benieuwd wat LISK in de toekomst gaat doen. Twijfel of ik moet uitstappen of voorlopig nog holden.
Zit te twijfelen om het te kopen, een maat van mij had woensdag flink ingekocht en al 2000eu winst, dat is prima. Maar hoever kan zoiets groeien, is dit een korte hype of niet?quote:
Dat kan niemand zeggen. Afgaan op succesverhalen is geen beste strategie. LSK staat nu nog in zijn kinderschoenen, het is nog geen week geleden gelanceerd. Ik weet er ook het fijne niet van, enkel als ik naar het volume kijk en me een beetje verdiep in de hype lijkt er een sentiment te rusten op een bedrag tussen de $1,- en $ 5,- Hij hangt nu op ongeveer $0,40.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zit te twijfelen om het te kopen, een maat van mij had woensdag flink ingekocht en al 2000eu winst, dat is prima. Maar hoever kan zoiets groeien, is dit een korte hype of niet?
Laat ik het zo zeggen, hoe klein is de kans wanneer ik 1000euro aan bitcoins investeer in lisk er dan uiteindelijk maar 100 euro aan overhoud. Snap wel dat het niet helemaal te bepalen is, maar hoe waarschijnlijk is zo'n scenario?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:56 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dat kan niemand zeggen. Afgaan op succesverhalen is geen beste strategie. LSK staat nu nog in zijn kinderschoenen, het is nog geen week geleden gelanceerd. Ik weet er ook het fijne niet van, enkel als ik naar het volume kijk en me een beetje verdiep in de hype lijkt er een sentiment te rusten op een bedrag tussen de $1,- en $ 5,- Hij hangt nu op ongeveer $0,40.
Als je de graphs van BTC, ETH, MAID en FCT er bij pakt zie allemaal enorme pieken waar de prijs tig keer over de kop is gegaan. Of dat nu met LSK ook gaat gebeuren zullen we met de tijd gaan zien. Dev's zijn nog volop aan het ontwikkelen. Ik ben eigenlijk altijd sceptisch, het zou net zo goed een zoveelste PnD-coin kunnen zijn.
Met LISK komt het wel goed, rustig door traden.quote:Op zondag 29 mei 2016 02:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Absolute waarde van Lisk stijgt wel; nu tegen $0,36. Wordt ook weer wat terrein gewonnen t.o.v. BTC.
Ziek niet! De http://www.bitcoinblockhalf.com/ komt ook steeds dichterbij, nog 42 dagen en een uurtje.quote:
.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hoe klein is de kans wanneer ik 1000euro aan bitcoins investeer in lisk er dan uiteindelijk maar 100 euro aan overhoud. Snap wel dat het niet helemaal te bepalen is, maar hoe waarschijnlijk is zo'n scenario?
Moest je afbeeldingen met sneeuw selecteren?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:34 schreef roislecxe het volgende:
Leuk die login op Trex met 'ik ben geen robot'. Vooral als die plaatjes niet werken
Huisnummers, riveren, kweet allemaal niet. Na 6 pogingen werkt het nog nietquote:Op zondag 29 mei 2016 17:35 schreef Faazz het volgende:
[..]
Moest je afbeeldingen met sneeuw selecteren?
Yobit had van de week een nog irritantere: afbeeldingen die je had geselecteerd bleven vernieuwen en je moest ook de nieuwe afbeeldingen selecteren... ben 5 minuten bezig geweest of zoquote:Op zondag 29 mei 2016 17:34 schreef roislecxe het volgende:
Leuk die login op Trex met 'ik ben geen robot'. Vooral als die plaatjes niet werken
Oh, ja. Dat heb ik nu dus blijkbaar. Niet goed gelezen. Wat een ellende. Moet je dus klikken tot er GEEN huisnummers of rivieren of winkelpuien ofzo meer zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yobit had van de week een nog irritantere: afbeeldingen die je had geselecteerd bleven vernieuwen en je moest ook de nieuwe afbeeldingen selecteren... ben 5 minuten bezig geweest of zo.
Legit pumps.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef Tourniquet het volgende:
Holy.... BTC
Wat zijn dit voor malle stijgingen de laatste 2 dagen. Legit of pumps?
zekerste weten pumpquote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef Tourniquet het volgende:
Holy.... BTC
Wat zijn dit voor malle stijgingen de laatste 2 dagen. Legit of pumps?
Jij denkt dat BTC richting de 700 dollar gaat o.i.d.?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:07 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
zekerste weten pump
maar wel één die er al heeeel lang aan zat te komen
en dit is nog steeds pas het begin imo
long sinds 2890 quarterlies dus zeker tevreden
ja minstens 680. Dat roep ik al sinds November ofzoquote:Op zondag 29 mei 2016 22:09 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Jij denkt dat BTC richting de 700 dollar gaat o.i.d.?
Een bitcoin crash een maand voor de halvering?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Op 600 gooi ik m'n ETH'jes er uit, wachtende op een Bitcoin crash.
Denk ook wel hoger als het een beetje leuke media aandacht krijgt.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:13 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
ja minstens 680. Dat roep ik al sinds November ofzo![]()
Maar het kan zo een heel stuk hoger
Dan gaat de vlag wel eventjes uit, ja.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:15 schreef roislecxe het volgende:
BTC naar 1000 zou leuk zijn. Zou een leuk extraatje zijn als we binnen nu en een half jaar een huisje hebben gekocht.
Maar jij denkt alleen litecoins en geen andere altcoins zoals ETH?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:14 schreef brombeer_ het volgende:
En litecoin zal procentueel nog meer stijgen
Voor de halvering gaat het gebeuren, 90% zeker.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een bitcoin crash een maand voor de halvering?
Waar denk jij aan dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de halvering gaat het gebeuren, 90% zeker.
Waarom? Tuurlijk zal hij af en toe dalen, maar een crash? Waarom?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor de halvering gaat het gebeuren, 90% zeker.
Buysupport raakt op.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom? Tuurlijk zal hij af en toe dalen, maar een crash? Waarom?
Denk dat de kans juist alleen groter is dat het aansterkt de komende weken, dan dat dat inkakt.quote:
Zodra de halvering daar is, is alles erin gepompt wat erin gepompt moest worden.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:55 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Denk dat dat juist alleen maar aansterkt de komende weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is best een mogelijkheid bitcoin naar de 900 dollar schiet.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Legit pumps.
Deze pumps houden vast omdat mensen weten dat er binnenkort de reward halving is (rond 9 juli) van Bitcoin en daarom holden meer mensen denk ik en is pumpen niet zo lastig meer.
quote:Op zondag 29 mei 2016 23:15 schreef Tourniquet het volgende:
DanV, koning van de Elliot Wave, heeft ook een analyse:LOL, serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou m eerder "koning van meerdere opties openhouden" of "koning van continu aanpassen van de verwachting noemen"
Misschien is ie in btc wereld 1 van de weinigen die EW gebruikt, maar "koning van" issie bij verre niet.
De originele EW-theorie die hij gebruikt is ook nog eens verouderd
Leuk speelgoed zo een Nikon D5quote:Op maandag 30 mei 2016 10:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ben gisteren uit de DAO gestapt.
Niet omdat ik er niet in geloof dat het wat gaat worden maar omdat ik anders de rest van het jaar van de ene in de andere ICO blijf stappen en zitten.
Geld is al onderweg naar m'n betaalrekening, komt mooi uit want ik heb een Nikon D5 besteld
Nu zit ik nog in Lisk en Waves dus nog genoeg om naar uit te kijken.
Ik zit al een hele tijd niet meer in ETH, dat zit/zat allemaal in Waves, Lisk en de DAOquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Leuk speelgoed zo een Nikon D5
Niet meer in ETH, uitgestapt?
Goede zet geweest met Lisk dan. Ik zit vastgeroest in ETH omdat jij zei dat het de nieuwe BTC ging wordenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zit al een hele tijd niet meer in ETH, dat zit/zat allemaal in Waves, Lisk en de DAO
Van Waves verwacht ik niet zo heel veel maar een paar pumps kunnen wonderen doen.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goede zet geweest met Lisk dan. Ik zit vastgeroest in ETH omdat jij zei dat het de nieuwe BTC ging worden
Lisk heeft het tot nu toe aardig goed gedaan. Wat verwacht je dat Waves gaat doen?
Luisteren naar jouw heeft mijn inzet verdubbeldquote:Op maandag 30 mei 2016 10:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Van Waves verwacht ik niet zo heel veel maar een paar pumps kunnen wonderen doen.
En verder nooit naar mij luisteren
Zeg je nuquote:Op maandag 30 mei 2016 10:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Van Waves verwacht ik niet zo heel veel maar een paar pumps kunnen wonderen doen.
En verder nooit naar mij luisteren
Buy high, sell low? Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg je nu
Ik luister en keer naar je na al dat succes...
Buy high, keep hoping.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Buy high, sell low? Dat heb ik nooit gezegd.
Hoeveel BTC heb je in Waves zitten?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zit al een hele tijd niet meer in ETH, dat zit/zat allemaal in Waves, Lisk en de DAO
Heb laatste dagen af en toe wat bijgekocht en zit nu op 37 BTC.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:53 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hoeveel BTC heb je in Waves zitten?
quote:
Had je nog RBR? Die is tot boven de 500 sat gestegen vandaag zie ikquote:Op zondag 29 mei 2016 22:15 schreef roislecxe het volgende:
BTC naar 1000 zou leuk zijn. Zou een leuk extraatje zijn als we binnen nu en een half jaar een huisje hebben gekocht.
Waarom zit je eigenlijk niet meer in ETH? Niet veel vertrouwen meer in?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
Het valt niet mee.
Ondertussen: banken
35 Bitcoins van een USA exchange naar een NL wallet sturen is in 20 minuten gedaan, daarna doorsturen naar Bitonic, nog eens 20 minuten.
En dan minimaal 24 uur wachten voor je het op je rekening ziet, waarna het van Rabo naar ING moet zodat je nog eens 24 uur kwijt bent.
Jazeker wel! Koop ook wel weer wat ETH binnenkort.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:43 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Waarom zit je eigenlijk niet meer in ETH? Niet veel vertrouwen meer in?
Kost dat stemmen coins?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:31 schreef Tyr80 het volgende:
Iemand al op delegates gestemd met z'n Lisk, of op proposals met z'n DAO?
Wil het wel doen, lijkt me wel belangrijk, maar ben er nog niet ingedoken
Niet veel bij Lisk in ieder geval: https://lisk.io/documenta(...)-vote-for-delegates-quote:
Neeh die heb ik op 236 weggedaan geloof ik. Had gekocht ergens tussen 150 en 170 ofzo. Vond het wel prima.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je nog RBR? Die is tot boven de 500 sat gestegen vandaag zie ik.
Misschien lees ik het verkeerd, maar je hele LSK-balans toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:42 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Niet veel bij Lisk in ieder geval: https://lisk.io/documenta(...)-vote-for-delegates-
DAO geen idee....zal wel niet, anders what's the point...
quote:One vote equals 0.00000001 LSK, and a user always uses his entire LSK balance for every vote.
Gaat best makkelijk via de web app....wil 't wel proberen, maar geen idee op wie te stemmen...101 kandidaten, is verdomme meer werk dan een echte verkiezing hier.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien lees ik het verkeerd, maar je hele LSK-balans toch?
[..]
Ja, dat mag wel eens inderdaad. Men heeftnu wel lang genoeg de tijd gehad om goedkope LSK in te slaanquote:
Nou inderdaad, heb lekker ingekocht op 0,40 dollar, zakt alleen nog maar verder wegquote:
Neen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitbet.us/bet/127(...)before-january-2017/
Wat denken jullie? Bitcoin voor 1 januari op 1000 usd?
In de hele geschiedenis van de Bitcoin is ie er misschien een weekje of 2 boven geweest. Na de enorme hype eind 2014.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Januari is ver weg, en hij hoeft er maar een dag boven te zitten. Ik twijfel.
Artikel 1337 die dat voorspelt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
Dan ben ik echt heel rijk.quote:
Ik zie t eerder in elkaar klappen ALS btc nog verder stijgt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:35 schreef roislecxe het volgende:
Voorlopig wil Lisk een beetje omlaag zeuren met steeds minder volume
Zoiets had ik ook al bedacht jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:04 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zie t eerder in elkaar klappen ALS btc nog verder stijgt.
Veel ICO-kopers hebben nog niet verkocht, de eerste dump verwachtend en hopen nu al een aantal dagen op een pump. Als btc nog wat stijgt, lijden de altcoins er sowieso onder en zullen velen hun winst pakken in Lisk waardoor Lisk nog harder onderuit zal gaan dan andere alts.....
Vast. Zou wel direct all-in gaan en mijn voltallige loon erin gooien.quote:
Misschien dat MaGNeT een tikfout maakt en ineens 200000 stuks verkoopt tot de bodemquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast. Zou wel direct all-in gaan en mijn voltallige loon erin gooien.
WOW, viel me ook nooit op.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:29 schreef Sosa het volgende:
Ik zie nu pas dat jouw username Excelsior andersom is
En ik maar steeds denken hoe je roislecxe uitspreektquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:29 schreef Sosa het volgende:
T mag even durenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:29 schreef Sosa het volgende:
Eind 2013 was datquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In de hele geschiedenis van de Bitcoin is ie er misschien een weekje of 2 boven geweest. Na de enorme hype eind 2014.
Van mij mag ie gerust naar 1000+, maar ik geloof er geen bal van dat het in een half jaar gaat verdubbelen 500 naar 1000.
R - obviousquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En ik maar steeds denken hoe je roislecxe uitspreekt
Dat dus. Netjes hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
R - obvious
oi - als in mooi
s - obvious
lecxe - lekse
Inderdaad, zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
R - obvious
oi - als in mooi
s - obvious
lecxe - lekse
Haxquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Godver, mijn Poloniex account is "frozen". Ik heb geen flauw idee waarom
Ik denk dat het Elsa was.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Godver, mijn Poloniex account is "frozen". Ik heb geen flauw idee waarom
quote:Hi ..-.---_-.-,
your account has been unfrozen, your chatban will be lifted soon.
Our sincerest apologies, you were caught in an overeager net fishing for malicious chat spam.
Please let me know should you have further questions regarding this.
Best regards,
Andreas
Poloniex Support
Wow zo goedkoop ORLYquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:44 schreef DaMart het volgende:
Ook mijn LSK maar even verkocht en lagere buy gezet.
En Orly gekocht voor 16 sat.
Maar er komt steeds meer nieuw vers geld in crypto currency wereld en Devs hebben altijd maar een klein percentage (althans LISK vond ik redelijk groot percentage).quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Oja, Nattekat-advies is geen Nattekat-advies zonder mooi plaatje:
[ afbeelding ]
Ja... samen met eerder gekochte ORLY verkocht op 28 en weer wat overgehouden om naar mijn wallet te sturenquote:
Dit is alles en iedereen die specifieke coins verhandeldquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar er komt steeds meer nieuw vers geld in crypto currency wereld en Devs hebben altijd maar een klein percentage (althans LISK vond ik redelijk groot percentage).
Maar ja, in principe is er weer een miljard in bitcoin gestoken.
Ik had hem eerst staan op 58600 ongeveer, toch verlaagd een paar uur geleden.quote:
Die van mij stond nu op 60k... wilde hem weghalen toen ik zag dat hij omlaag neigde... maar ineens was hij erdoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had hem eerst staan op 58600 ongeveer, toch verlaagd een paar uur geleden.
Maar ja. Volgende hup omlaag pak ik hem mee
Edit: Zo heb ik er ook al bijna 200 gratis bij.
Wedden, ik ben langer dan jijquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je een keukentrapje nodig dan zodat jij er ook bij kan?
Wilde net een verhaaltje typen, maar zie dat Lisk ondertussen al gedumpt wordt sinds kort na bovenstaande post.....quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
Heb meer dan helft van mijn LISK verkocht in de hoop om lager terug te kopen, komt er ineens buywall van 245 BTC
Fackquote:
Maar jij hebt meer BTC dan ikquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dan ben ik maar 23 centimeter korter.
Oh nice, is mijn buyorder toch gepakt. Heb ik niet voor niks alles verkocht om lager terug te kopenquote:
Dat denk ik ookquote:
Idemquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nice, is mijn buyorder toch gepakt. Heb ik niet voor niks alles verkocht om lager terug te kopen
Ik heb er 53 op Trex... en dan nog die 172 onaangeroerd in mijn walletquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Als Solar niet instort tenminste. Ik heb wat rare muren gesignaleerd.
En ik ben weer in Lisk ook. Heb er nu 1240. Al met al wel tevreden met het aantal stuks dat het is gestegen.
Ik heb wel een lege wallet daarentegen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er 53 op Trex... en dan nog die 172 onaangeroerd in mijn wallet.
Ik trade met tussenpozen de laatste tijd. Nu even wat LISK en probeer gebruik te maken van de golfbewegingen van NLG en ORLY om daar weer wat meer van te sparen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb wel een lege wallet daarentegen.
Ik ben blij weer eens wat anders te traden dan SolarDie wallet staked gwoon netjes door. In totaal al bijna 500 stuks zag ik
Op Yobit zit ik volgens mij vast in 12 coins ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik trade met tussenpozen de laatste tijd. Nu even wat LISK en probeer gebruik te maken van de golfbewegingen van NLG en ORLY om daar weer wat meer van te sparen.
Op Yobit zit ik nog in 5 coins, waaronder Yovi... de meeste lijken voorlopig even niets te doen en daar zit ik dus ook even vast in. Maar ik heb nog wat BTC vrij om andere coins te traden, dus ik heb geen haast om die andere te verkopen. Komt vast wel weer een keer een pumpquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op Yobit zit ik volgens mij vast in 12 coins ofzo
Allemaal zooi en en heeeel klein beetje ETH.
Kijk er eigenlijk nooit meer dan 1x per weer op om te zien dat het nog steeds niks gedaan heeft.
Ik heb ook geen BTC nodig perse, het gros kan ik geloof ik op 1sat nog niet eens verkopen daarquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Yobit zit ik nog in 5 coins, waaronder Yovi... de meeste lijken voorlopig even niets te doen en daar zit ik dus ook even vast in. Maar ik heb nog wat BTC vrij om andere coins te traden, dus ik heb geen haast om die andere te verkopen. Komt vast wel weer een keer een pump.
Ik gebruik zelf geen MIST, maar misschien helpt dit: https://btcmarkets.net/dao-tokens-mistquote:Op woensdag 1 juni 2016 09:01 schreef Sosa het volgende:
misschien een rare vraag, maar waar vind ik mijn DAO?
Niet in de MIST wallet, maar nog wel te zien (check balance) op de DAOhub page.
Hoe krijg ik het naar de exchange?
twitter:wavesplatform twitterde op woensdag 01-06-2016 om 13:02:01Only one hour to go ) #wavesplatform #ICO #blockchain #ethereum #lisk #fintech #bitcoin #startup
reageer retweet
Tsja, ik hoop gewoon maar weer dat we onze inleg eruit kunnen halenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb 0.2 BTC in Waves, als Waves net zo succes is als LISK ga ik huilen door te weinig inzet.
Ethereum wordt hier gezien als DE altcoin die bitcoin gaat overtreffen door de in blockchain applications, smartcontract, de snelheid en groeide populariteit. Maar ETH is al aardig prijzig.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:32 schreef ColeJ het volgende:
Ik ga hier ook weer mee doen. Paar jaar geleden flink aan het traden geweest op de BTC en LTC. Tijdje eruit geweest maar nog globaal wat dingen gevolgd en af en toe nog een ordertje geplaatst. Ik doe alles nog in BTC-E en de altcoins deed ik in Cryptsy. Kan iemand mij even kort en bondig vertellen wat momenteel de leuke coins zijn en op welk platform?
quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:37 schreef ColeJ het volgende:
Ben ingestapt. Doet me denken aan de tijd dat ik Bitcoins kocht voor $0,22 op MtGox
Zo goedkoop bitcoins kunnen kopenquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:37 schreef ColeJ het volgende:
Ben ingestapt. Doet me denken aan de tijd dat ik Bitcoins kocht voor $0,22 op MtGox
Haha, heldquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:37 schreef ColeJ het volgende:
Op Yobit te verhandelen zie ikquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Okay, Waves had me tuk. Er stond dat de crowdfuncding campaign nog 9 minuten liep, maar dat is nu 10 dagen geworden. Teveel ico's
/edit:
Ik ben kennelijk toch niet gek :twitter:wavesplatform twitterde op woensdag 01-06-2016 om 13:02:01Only one hour to go ) #wavesplatform #ICO #blockchain #ethereum #lisk #fintech #bitcoin #startup [ afbeelding ] reageer retweet
Ja, daar mogen nog wel een paar nullen achter de komma bij komen hoor, voordat ik ga nadenken om daar in te stappenquote:
Was bij LISK ook, is aardig geld mee te verdienen, hij wordt toch wel omhoog gepumpt door lage supply, dus als je relatief laag nog kan kopen.quote:
Random coin. Is het niet, maar dat hebben sommigen nog niet door.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:07 schreef Apekoek het volgende:
Wat zijn waves? En waarom lijkt dat een goede investering (noob vraag)
0,027 BTC per Wave vind ik niet laag, eerder veel te hoogquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was bij LISK ook, is aardig geld mee te verdienen, hij wordt toch wel omhoog gepumpt door lage supply, dus als je relatief laag nog kan kopen.
Waarom is deze niet random? Het heeft dus toekomst om deze te kopen? Hoe heet deze coin officieel trouwens? Waves platform, waves ico.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Random coin. Is het niet, maar dat hebben sommigen nog niet door.
Ja maar dan moet je ze wel eerst zien te withdrawen uit je ico account. Yobit verkoopt waves die ze zelf gekocht hebben:quote:
quote:Waves Trade is open!
Dear YoBit Users!
Waves Coin [WAVES] trade is open:
https://yobit.net/en/trade/WAVES/BTC
We bought some amount of coins on ICO and now it's available for trade.
Het is gewoon de zoveelste coin.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom is deze niet random? Het heeft dus toekomst om deze te kopen? Hoe heet deze coin officieel trouwens? Waves platform, waves ico.
Edit- oh je bedoelt juist wel random?
Dat is bijna 8 80 keer icoprijs als ik het zo even snel uitreken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
0,027 BTC per Wave vind ik niet laag, eerder veel te hoog.
Ik wil geen jaar wachtenquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
het zal niet plotseling crashen zonder te zijn gestegen
Haha ja, ook weer uitgestapt op $1. Dat waren tijden dat de $1.00 belachelijk zou zijn. Vervolgens werd dat 5, 10, 50, 100.. je kent het verhaal welquote:Op woensdag 1 juni 2016 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo goedkoop bitcoins kunnen kopen
Maar je hebt nu ETH gekocht, of ook LISK?
Ja eigenlijk is het nog wel veel te duur. Maar ik bedoel als hij nu weer terug zakt tot 0.012 ofzo, dan is hij nog steeds overpriced, maar als je dan inkoopt dan stijgt hij toch nog wel een keer.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
0,027 BTC per Wave vind ik niet laag, eerder veel te hoog.
Heus is dat zoveel WAVES, goed dat ik ook mee gedaan hebquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Was helemaal vergeten dat ik participeerde in de signature campaign van Waves. Hoppa, gratis 413 Waves. Heb alleen geen account aangemaakt op de ICO pagina. Hopelijk kan ik die 413 stuks alsnog innen
Bizar..... 30k btc....in een niet-gereguleerde markt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:04 schreef Spatieloos het volgende:
Waves heeft gewoon bijna 30000 BTC opgehaald, dubbele van LISK, terwijl LISK mij eigenlijk veel beter leek.
Denk dat er geen 3x of 4x ICO winst is de eerste week.
30000* 530 = ongeveer 16 miljoen $
16/100 = 0.16 $ per WAVES, maar omdat niet alle 100 miljoen voor de ICO was: 16/85 = 0.19$ per WAVE zonder bonussen.
Hmm, een 2x ICO moet wel lukken dan.
Ik had Solarsquote:Op donderdag 2 juni 2016 13:51 schreef roislecxe het volgende:
Niemand hier verder die nog Solars had zeker
Met nadruk op hadquote:
Ja t gaat lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2016 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met nadruk op had
12k gekocht rond 1000 de laatste keer. Zou nu 3BTC waard zijn.
quote:Hi,
We know that some of you have accounts on bitcointalk.org and we wanted to let you know that a phishing attempt was made on bitcointalk email addresses earlier today.
If you received an email with the subject Mtgox.Claim assessment process, delete it and do not click on the link it contains! This email did not come from Kraken, but was spoofed to look as though it came from our support email (support@kraken.com).
For more information about the email, see this post on reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)ted_today_kraken_re/
We do not know how the bitcointalk email addresses were obtained, however the bitcointalk database has been compromised in the past. You can be assured that this incident was not the result of any breach in Kraken’s database and your personal information with Kraken is safe.
Even if you did receive the email, you are safe so long as you do not click on the link (just delete the email and you will be fine). If you did click on the link and are concerned about it, please contact us at: support@kraken.com.
Stay safe,
The Kraken Team
Waves bestaat nog helemaal niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
Wel knap dat WAVES duurder is dan ETH.
Ik vind het juist een fijne manier om mee te verdienen, relatief laag (nog steeds overpriced) inkopen, en dan weer ietsje hoger verkopen en dan weer laag kopen dan weer verkopen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:06 schreef NatteBever het volgende:
Yobit kun je beter vermijden als het om dit soort ongein gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door roislecxe op 02-06-2016 17:49:22 ]Forcefield City Bewoner
Ik quote mezelf nog maar een keerquote:Op donderdag 2 juni 2016 13:54 schreef roislecxe het volgende:
Ohja, ik heb nu veel te veel BTC op een exchange staan, welke gewone BTCwallet gebruiken we tegenwoordig
Multibit nog steeds?
Ik ga t niet meer nodig hebben, t zit weer terug in Solar, Maar thanks, ik zal hem wel downloaden voor binnenkortquote:
Ik doelde meer op het feit van prijzen van toekomstige coins voorspellenquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het juist een fijne manier om mee te verdienen, relatief laag (nog steeds overpriced) inkopen, en dan weer ietsje hoger verkopen en dan weer laag kopen dan weer verkopen.
CAT trader is wel de eenvoudigste denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:00 schreef xaban06 het volgende:
Ik denk er aan om een bot te draaien om automatisch te handelen in coins die erg volatiel zijn (de onbekendere, kleinere coins). Volgens mij zijn daar heel wat programma's voor. Hebben jullie ervaring met zoiets?
Zelf iets bouwen kan natuurlijk ook, maar een strategie bepalen lijkt mij erg moeilijk.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Die kwam ik inderdaad via Google tegen. Heb je er ervaring mee?quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
CAT trader is wel de eenvoudigste denk ik.
Dat kan CAT trader wel ongeveer, je hebt veel parameters maar het is vrij snel te begrijpen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Die kwam ik inderdaad via Google tegen. Heb je er ervaring mee?
Eigenlijk wil ik het gewoon simpel houden, dus ik denk dat ik het sowieso zelf ga scripten.
Pak LISK bijvoorbeeld.
24h high is 64000
24h low is 58695
24h change is 2.49%
Ik wil instellen dat bijvoorbeeld 0.5% onder de 24h high verkocht moet worden en 0.5% boven de 24h low ingekocht moet worden.
Indien de 24h change erg groot is dan moet hij op pauze gaan en wachten op user input.
Als ik op deze manier 5-6x inkoopt en verkoopt en steeds met 1% winst heb je echt een dikke rendement.
Uiteraard met wat dubbele checks erin zodat je een dump of pump kan herkennen.
Vervolgens 1BTC erin stoppen en kijken wat het doet.
Vind t maar een rare zaak. Iedereen die hoog kocht heeft dus pech of wat?quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:21 schreef Spatieloos het volgende:
https://twitter.com/YobitExchange/status/738400623507443716
Is net gereset, is redelijk ontzettend goedkoop vergeleken eerst, is bijna ICO prijs.
Ja. Dat zijn enorme sukkels.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vind t maar een rare zaak. Iedereen die hoog kocht heeft dus pech of wat?
Eerst dat grapje bij Lisk, pre-lauchen of hoe je t wil noemen. Nu Waves. Ze doen wel hun best hun imago kapot te maken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Dat zijn enorme sukkels.
Dat er nu minder mensen zo stom waren zegt genoeg. Vergeet niet dat ze van een exchange kopen
Lol, dus ze verkopen eerst duur en daarna forceren de prijs omlaag. Klinkt mij in de oren als een niet zo fraaie streek.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:21 schreef Spatieloos het volgende:
https://twitter.com/YobitExchange/status/738400623507443716
Is net gereset, is redelijk ontzettend goedkoop vergeleken eerst, is bijna ICO prijs.
Ik was er gelukkig net uit na wat traden. Ik vind het maar een rare zaak, heb toch maar 0.1 BTC bijgekocht rond deze prijs want wie weet komt het wel weer bijna net zo hoog door een Yobit pumpquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ze hebben er geen enkele baat bij om de prijs te drukken, tenzij ze op die markt als een whale gaan traden. Ga er maar van uit dat ze zo snel mogelijk die bende kwijt wilden en nu de rest laten spelen met de rest.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Lol, dus ze verkopen eerst duur en daarna forceren de prijs omlaag. Klinkt mij in de oren als een niet zo fraaie streek.
Gewoon stommerds die er niks van begrijpen, ik noem het lesgeld.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo verontrustend.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:11 schreef xaban06 het volgende:
Ik vertrouw Yobit sowieso niet. Ik kan bijna niks vinden over het bedrijf zelf, geen adres gegevens, geen contact gegevens. Nada.
Lisk was niet Yobit alleen hèquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst dat grapje bij Lisk, pre-lauchen of hoe je t wil noemen. Nu Waves. Ze doen wel hun best hun imago kapot te maken.
Ik gebruik nu 0.6.2. en die werkt primaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:58 schreef Sosa het volgende:
Hi, ik vroeg mij af of iemand hier ook MIST wallet gebruikt en last heeft van de volgende melding:
"Couldn't connect to the node, did it crash in the background?"
[ afbeelding ]
Herstarten vd pc heeft geen nut. En het wachtwoord klopt. Daarbij blijft 'gas'/fee ook op 0 staan, terwijl er gewoon saldo is.
Wat ik op internet erover kan terugvinden is dat het mss helpt om een andere MIST-wallet versie te downloaden en installeren. Maar heb ik dan geen risico vwb mijn ETH en DAO?
gewoon downloaden en overschrijft die de oude wallet? zoals een update?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:28 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik gebruik nu 0.6.2. en die werkt prima
Sowieso ook je Windows klok perfect goedzetten (tijdserver).quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:58 schreef Sosa het volgende:
Hi, ik vroeg mij af of iemand hier ook MIST wallet gebruikt en last heeft van de volgende melding:
"Couldn't connect to the node, did it crash in the background?"
[ afbeelding ]
Herstarten vd pc heeft geen nut. En het wachtwoord klopt. Daarbij blijft 'gas'/fee ook op 0 staan, terwijl er gewoon saldo is.
Wat ik op internet erover kan terugvinden is dat het mss helpt om een andere MIST-wallet versie te downloaden en installeren. Maar heb ik dan geen risico vwb mijn ETH en DAO?
Ik heb hem gewoon naast de nieuwe versie, werkt perfectquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:45 schreef Sosa het volgende:
[..]
gewoon downloaden en overschrijft die de oude wallet? zoals een update?
quote:
lol, maar goed dat ik nog ff heb gewacht met mn sell.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:17 schreef VeX- het volgende:
Mweh bitcoin. Zelfs met de halving in aantocht is het de afgelopen dagen nauwelijks vooruit te branden.
De volgende keer dat eth goed dipt ga ik switchen.
Ik snap niet hoe het kan dat BTC-e achter loopt, als ze daar weten dat het overal duurder is, waarom wordt het dan niet zoveel mogelijk gekocht tot het die prijs bereikt?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Het grappige is dat bij de spurt van vandaag China niet het voortouw lijkt te hebben. Vorige keer stond de koers in CNY zo'n $50 hoger, nu loopt het aardig gelijk op op de grote exchanges.
Alleen BTC-e bungelt er weer $20 achter zoals gewoonlijk.
Omdat het lastig en duur is fiat naar btc-e te krijgen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe het kan dat BTC-e achter loopt, als ze daar weten dat het overal duurder is, waarom wordt het dan niet zoveel mogelijk gekocht tot het die prijs bereikt?
Denk ik ook. Ik ga ook ruim voor dat moment mijn winst (of verlies als ETH niet meewerkt) pakken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:45 schreef Faazz het volgende:
Ik sta er niet van te kijken als straks daags voor de halvering de prix van BTC enorm gaat kelderen. Het is niet dat er dan spontaan ineens de helft minder bitcoins beschikbaar zijn
Vorige week was het precies andersom.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:05 schreef xaban06 het volgende:
Alle altcoins in het rood, Lisk in het groen
'ruim voor dat moment'quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ik ook. Ik ga ook ruim voor dat moment mijn winst (of verlies als ETH niet meewerkt) pakken.
Beter!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:05 schreef xaban06 het volgende:
Alle altcoins in het rood, Lisk in het groen
ETH zit nog steeds boven de 13$, niet zeuren. ETH z'n tijd komt nog wel, als de BTC halvering is geweest.quote:
Ditquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ETH zit nog steeds boven de 13$, niet zeuren. ETH z'n tijd komt nog wel, als de BTC halvering is geweest.
Ik zou het zeer waarderen als ETH niet zo heimelijk langzaam naar beneden gaat, zodat ik uiteindelijk kan dumpen voor de grote Bitcoin-correctie.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ETH zit nog steeds boven de 13$, niet zeuren. ETH z'n tijd komt nog wel, als de BTC halvering is geweest.
We komen van 450 hèquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:48 schreef brombeer_ het volgende:
wachten op een bitcoin correctie![]()
die was 4 dagen geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |