abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 mei 2016 @ 21:04:31 #1
457536 Hooters
Alias Mr.Ping
pi_162574025
Dus wat heb jij in je auto liggen, of waarom niets?

Ik heb een Maglite 6-D mijn deurvak liggen.

Twee keer moeten gebruiken:
1 Bij een lekke band
2 Toen ik werd gesneden en een meneer boos uitstapte.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 21:07:01 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_162574142
Stoer
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_162574192
Ik werd gesneden en een meneer boos uitstapte? Vanuit t niets zeker :]
:]
  zaterdag 28 mei 2016 @ 21:09:17 #4
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162574219
wapen? voor wat? ze stappen toch niet uit
  zaterdag 28 mei 2016 @ 21:09:21 #5
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_162574221
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:08 schreef wootahH het volgende:
Ik werd gesneden en een meneer boos uitstapte? Vanuit t niets zeker :]
Doe jij serieus na elke post een :] ?
Dit, dus.
pi_162574292
Wachten op de cliche reacties can linkse mensen.

Mijn mond is mijn wapen. :')

Mensen die niet door hebben hoe sneu dat klinkt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_162574332
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Doe jij serieus na elke post een :] ?
zeker. Jij niet? :]
:]
pi_162574431
Mijn wapens bevinden zich buiten en aan mijn auto.

Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 28 mei 2016 @ 21:39:00 #9
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162575092
Maglite heb ik ook, maar is voor gebruik als zaklamp.

Mocht er ooit een slimmerd iets meer willen als een stevig gesprek, dan fiks ik het wel met de handjes. 2 keer gehad dat er eentje heel heldhaftig uitstapte, maar hoe dichter ze bij komen hoe meer ze gingen twijfelen of dat wel een goed plan was :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162575335
TS heeft een klein piemeltje.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:01:33 #11
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_162575952
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
Maglite heb ik ook, maar is voor gebruik als zaklamp.

Mocht er ooit een slimmerd iets meer willen als een stevig gesprek, dan fiks ik het wel met de handjes. 2 keer gehad dat er eentje heel heldhaftig uitstapte, maar hoe dichter ze bij komen hoe meer ze gingen twijfelen of dat wel een goed plan was :')
manlet spotted

bij mij is nog nooit uitgestapt
  zondag 29 mei 2016 @ 00:01:18 #12
356808 reeybehn
omdat een rayban te duur is
pi_162580551
2 keer gehad dat iemand uitstapte.

1 keer toeterde ik omdat scooter voorrang nam op debiel punt waar hij dat niet had. Die vent wou toen m'n raam inslaan. Uiteindelijk via stoplicht rechtsaf snel weggereden over z'n voet heen. :D

Laatst vond iemand dat ik te dicht opreed (misschien was dat ook zo). Later uitstappen. Maar toen ie zag dat ik filmde ging ie snel weer terug.

Dus vanaf nu ga ik altijd filmen als er iets dreigt
  zondag 29 mei 2016 @ 00:39:43 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162581280
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:01 schreef fs180 het volgende:

[..]

manlet spotted

bij mij is nog nooit uitgestapt
hehe, nou nee, niet echt :D _O-

Ik ben geloof ik best groot uitgevallen, en heb derhalve ook vrij weinig discussies die fysieke akties uitlokken. Ik ben ook best rustig tegenwoordig, dat was vroeger heel anders. Heb een jaartje of 15 geleden wel eens iemand aan zijn kippennekkie door zijn zijruit de auto uitgetrokken die een beetje bijdehand dacht te doen. Helaas had ie van die elektrische ramen die weer opengingen als je je hand ertussen stak, had ie mooi pech.

Tegenwoordig scheld en gebaar ik een beetje en denk ik; val maar lekker kapot, want mensen hebben tegenwoordig wel het lef om je het bloed onder je nagels vandaan te treiteren, maar als je dan verhaal haalt bellen ze snel oom agent en hun moeder. Ik ben daar een beetje overheen gegroeid denk ik..

Sowieso ben ik niet zo van de wapens. Heb altijd een redelijk serieus zakmes in mijn zak wat ik voor mijn werk gebruik, al zolang als ik werk geloof ik, en ik heb nog nooit de neiging gehad om dat bij iemand in zijn oog te proppen.

De Mag uit de OP is overigens domweg poging doodslag en/of op zijn minst zware mishandeling. Kost je met een beetje pech 10k en/of hokzitten als je daar iemand een zaaier mee verkoopt die letsel veroorzaakt.

Beter houd je je agressie binnen de auto, wijsheid van een ouwe rouwdouwer.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_162583685
Ik heb één keer in België gehad dat mijn auto op drugs is doorzocht.
Als ze dan zo'n lamp vinden krijg je daar wel vragen over denk ik.
  Moderator zondag 29 mei 2016 @ 09:54:42 #15
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_162586215
Ik heb gewoon een krik, daar kan je iemand echt wel harder mee raken :P
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162586272
Ik heb gewoon een biertjr in de auto. Kunnen we de verschillen uit praten.
pi_162586336
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 11:29 schreef tailfox het volgende:
Ik heb gewoon een biertjr in de auto. Kunnen we de verschillen uit praten.
Marokkanen drinken geen alcohol
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162586365
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 11:33 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

dus? Moet ik dan gaan bbqen?
pi_162586377
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 11:34 schreef tailfox het volgende:

[..]

dus? Moet ik dan gaan bbqen?
gewoon een rol donner in je achterbak bewaren of zo'n turkse vredespijp
  FOK!fotograaf zondag 29 mei 2016 @ 13:51:59 #21
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162589759
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 08:42 schreef Mr.Ping het volgende:
De reden dat ik al mijn sportspullen altijd in de achterbak heb liggen. Daar kan je ook iemand een behoorlijke rotklap mee verkopen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 29 mei 2016 @ 14:41:36 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162591446
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 08:42 schreef Mr.Ping het volgende:
Als dat ding gewoon in je kofferbak ligt is er niks aan de hand..
  zondag 29 mei 2016 @ 15:30:01 #23
286575 Roces18
Chef de party
pi_162593138
maglite is verboden net zoals elk voorwerp dat meegenomen is in je voertuig om andere schade toe te brengen. Mocht je net van een zaklampenbeurs komen is het een ander verhaal, maar anders is het gewoon inleveren.

wat heb ik in mijn auto:

2 vuisten en een toeter
:')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 29 mei 2016 @ 15:57:20 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162593846
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 15:30 schreef Roces18 het volgende:
maglite is verboden net zoals elk voorwerp dat meegenomen is in je voertuig om andere schade toe te brengen. Mocht je net van een zaklampenbeurs komen is het een ander verhaal, maar anders is het gewoon inleveren.

wat heb ik in mijn auto:

2 vuisten en een toeter
:')
bull.

Mijn Mag zit achterin in een zijvak, duidelijk al jarenlang gebruikt en redelijk 'in lijn' met de rest van mijn werkgear. Ik geloof er geen reet van dat iemand die in beslag gaat nemen zolang er geen slachtoffer in de buurt ligt met gesloopte knieschijven.

Er zit ook een wezenlijk verschil tussen een Maglite in een kofferbak vol werkspul en zo'n ding in je deurvak.
pi_162594260
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
Als je denkt een wapen nodig te hebben in het verkeer dan kan je beter thuis blijven.
Meh,kom/zie her en der genoeg om dat tegen te spreken.
pi_162595809
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 15:30 schreef Roces18 het volgende:
maglite is verboden net zoals elk voorwerp dat meegenomen is in je voertuig om andere schade toe te brengen.
Hoe wissel ik dan mijn wielen zonder bijvoorbeeld een sleutel :o.
Dat kan ook als voorwerp worden gezien, waarmee je aardig wat schade kunt aanrichten, toch?
pi_162596396
De Nederlandse 'wapen' wet is sowieso echt :')
  zondag 29 mei 2016 @ 18:24:55 #28
286575 Roces18
Chef de party
pi_162597842
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 15:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

bull.

Mijn Mag zit achterin in een zijvak, duidelijk al jarenlang gebruikt en redelijk 'in lijn' met de rest van mijn werkgear. Ik geloof er geen reet van dat iemand die in beslag gaat nemen zolang er geen slachtoffer in de buurt ligt met gesloopte knieschijven.

Er zit ook een wezenlijk verschil tussen een Maglite in een kofferbak vol werkspul en zo'n ding in je deurvak.
is geen bull.
verboden in de auto;

quote:
Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.
dus als je een bijl in je auto hebt en je gaat niet houthakken of je komt er net niet vandaan, dan heeft die dus ook niets in je auto te zoeken en is het dus een wapen. en dat mag niet
pi_162598405
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:24 schreef Roces18 het volgende:

[..]

is geen bull.
verboden in de auto;

[..]

dus als je een bijl in je auto hebt en je gaat niet houthakken of je komt er net niet vandaan, dan heeft die dus ook niets in je auto te zoeken en is het dus een wapen. en dat mag niet
Er zijn genoeg doeleinden voor zaklampen. En voor je krik ook.
  zondag 29 mei 2016 @ 18:52:44 #30
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_162598587
quote:

[..]

is geen bull.
verboden in de auto;

[..]

Leer eens goed te lezen..... geen ander doel dan etc...... Dat kun je van een Maglite niet echt volhouden lijkt me. Behalve wanneer de batterijen leeg zijn dan.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 29 mei 2016 @ 18:56:27 #31
286575 Roces18
Chef de party
pi_162598666
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:52 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Leer eens goed te lezen..... geen ander doel dan etc...... Dat kun je van een Maglite niet echt volhouden lijkt me. Behalve wanneer de batterijen leeg zijn dan.
maglite staat er om bekend om hoofdzakelijk andere doeleinden te hebben dan vredelievend je auto verlichten
  zondag 29 mei 2016 @ 19:44:14 #32
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_162599865
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

maglite staat er om bekend om hoofdzakelijk andere doeleinden te hebben dan vredelievend je auto verlichten
Daar zal een rechter, indien bovenstaande de letterlijke tekst in een wet is, toch heel anders over (moeten) oordelen. En dat een platte pet daar, gezien zijn ervaring, anders over denkt is dan niet echt ter zake doende. Alleen zul je bij die beoordeling van een platte pet zonder verdere vooruitzichten, je Maglite een tijdje kwijt zijn. Maar ze worden echt verkocht om licht in de duisternis te scheppen, niet om bij iemand het licht uit te doen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 29 mei 2016 @ 19:45:58 #33
286575 Roces18
Chef de party
pi_162599916
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:44 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Daar zal een rechter, indien bovenstaande de letterlijke tekst in een wet is, toch heel anders over (moeten) oordelen. En dat een platte pet daar, gezien zijn ervaring, anders over denkt is dan niet echt ter zake doende. Alleen zul je bij die beoordeling van een platte pet zonder verdere vooruitzichten, je Maglite een tijdje kwijt zijn. Maar ze worden echt verkocht om licht in de duisternis te scheppen, niet om bij iemand het licht uit te doen.
ja ik zie je al huilen bij de rechter
meneer de poltieagent heeft mijn zaklamp gestolen :') :')

denk dat je wel wat beters te doen hebt
daarnaast vertrouwen rechters het oordeel van de agent.
  zondag 29 mei 2016 @ 19:48:24 #34
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_162600013
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:45 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ja ik zie je al huilen bij de rechter
meneer de poltieagent heeft mijn zaklamp gestolen :') :')

denk dat je wel wat beters te doen hebt
daarnaast vertrouwen rechters het oordeel van de agent.
Met zo'n kwalitatieve redenatie heeft het geen zin hier verder over te discussieren.
  Moderator zondag 29 mei 2016 @ 20:06:30 #35
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zondag 29 mei 2016 @ 22:06:55 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_162605667
quote:

[..]

is geen bull.
verboden in de auto;

[..]

En dus, denk ik dat is redelijk aannemelijk kan maken de al 20 jaar intensief gebruikte 4 cell die ik achterin de auto heb, tezamen met de LED-zaklamp en de helm met hoofdlamp en alle andere rigging- , werk- en safetygear in mijn kofferbak, is bedoeld voor beroepsmatig gebruik in de strekking waarvoor hij gemaakt is, namelijk licht geven. Ik heb er zelfs reservebatterijen voor in de auto.

Iemand die zoals TS suggereert, dat ding in zijn deurvak heeft liggen terwijl op de achterbank een aktentassie ligt, zal wat meer problemen hebben om uit te leggen wat dat ding daar doet.
  zondag 29 mei 2016 @ 22:15:00 #37
436242 Donkergroen
is het nieuwe grijs
pi_162605977
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 11:33 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Lamenielachen! Mo-op-mijn-werk drinkt baco's. Maar wel binnenkort Ramadan, dat dan weer wel.
Baco's op de nuchtere maag, woeiiiii.

Ontopic heb ik een uitschuifbare wielmoer(in mijn geval bout)sleutel. Ergens in de kofferbak. Die ga ik nooit op tijd vinden.
pi_162609183
Tegen de tijd dat je bij de kofferbak bent, of iets in de auto hebt gepakt.

Maakt mijn 500 watt paralyser al contact met je. Omgebouwde modbox.

Compleet legaal, want rook er elektrisch mee. :-)

Verder heb ik wapens nooit nodig gehad.

In het verkeer laat ik me niet stressen.

Buiten de auto heb ik het meerdere malen met mijn mond kunnen oplossen.

Op 2 keer na. In het nadeel van de ander.

En grote zaklampen of multitools worden in ieder geval in Rotterdam bij een algehele controle gewoon als wapen gezien.

Maakt totaal niet uit of je deze verpakt en in de kofferbak hebt.

Zal in andere grote steden ook wel zo zijn.

Je komt er niet met alleen een boete vanaf, gelijk strafblad voor wapen bezit.

Kun je problemen met een VOG van krijgen.

En inderdaad de rechter oordeelt in de meeste gevallen in het oordeel van een agent. Die heeft een ambtseed afgelegd.
pi_162633950
Ik pak gewoon de 50cm slurf die ik altijd bij me heb en helikopter hem zo een blauw hoofd
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_162634314
Heb nagenoeg altijd een Maglite in de auto liggen, maar dan wel omdat ik graag ga nachtvissen af en toe, heb dan ook standaard m'n tent en dergelijke in de kofferbak :') Heb wel eens een controle gehad waarbij de agent wel vroeg waar m'n hengels dan waren :')

Was verder niet echt een probleem, hij snapte wel dat ik een MagLite als "beveiliging" naast me heb liggen in de tent aan een afgelegen weggetje naast 't kanaal :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_162636312
Busje x-marker in het dashboardkastje: als iemand opeens naast je staat heb je wel een nadeel als die begint te slaan en jij zit nog in je gordel :')

En een lifehammer maar die is meer voor andere noodgevallen
pi_162636317
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 23:50 schreef silenthill het volgende:
Tegen de tijd dat je bij de kofferbak bent, of iets in de auto hebt gepakt.

Maakt mijn 500 watt paralyser al contact met je. Omgebouwde modbox.

Compleet legaal, want rook er elektrisch mee. :-)

Verder heb ik wapens nooit nodig gehad.

In het verkeer laat ik me niet stressen.

Buiten de auto heb ik het meerdere malen met mijn mond kunnen oplossen.

Op 2 keer na. In het nadeel van de ander.

En grote zaklampen of multitools worden in ieder geval in Rotterdam bij een algehele controle gewoon als wapen gezien.

Maakt totaal niet uit of je deze verpakt en in de kofferbak hebt.

Zal in andere grote steden ook wel zo zijn.

Je komt er niet met alleen een boete vanaf, gelijk strafblad voor wapen bezit.

Kun je problemen met een VOG van krijgen.

En inderdaad de rechter oordeelt in de meeste gevallen in het oordeel van een agent. Die heeft een ambtseed afgelegd.
Daarom nooit toestemming geven als ze je auto willen controleren.
pi_162636448
Goh, hoop stoere mannetjes hierzo.
Snap sowieso de associatie tussen verkeer en wapens niet, dat zijn toch echt 2 verschillende dingen.
Kun je zonder wapen het verkeer niet in of begrijp ik dat verkeerd?

Ik begrijp dit echt niet, waarom zou je preventief iets meenemen dat als wapen kan dienen maar aangemerkt wordt als gebruiksvoorwerp?
Lijkt mij dat je die beslissing neemt als je al een paar keer iets hebt meegemaakt en als dat zo is moet je als 1e eens bij jezelf dingen af gaan vragen.

Zelf vind ik het niet nodig, ten eerste let ik gewoon op in het verkeer en als er iets aan de hand is door de schuld van een ander ben ik erg vergevingsgezind.
Ik begrijp echt niet waarom je preventief een wapen in je auto wilt hebben, wat probeer je dan te compenseren?
pi_162636819
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 02:17 schreef vannelle het volgende:
Snap sowieso de associatie tussen verkeer en wapens niet, dat zijn toch echt 2 verschillende dingen.

Ik begrijp dit echt niet, waarom zou je preventief iets meenemen dat als wapen kan dienen maar aangemerkt wordt als gebruiksvoorwerp?
Lijkt mij dat je die beslissing neemt als je al een paar keer iets hebt meegemaakt en als dat zo is moet je als 1e eens bij jezelf dingen af gaan vragen.

Zelf vind ik het niet nodig, ten eerste let ik gewoon op in het verkeer en als er iets aan de hand is door de schuld van een ander ben ik erg vergevingsgezind.
Ik begrijp echt niet waarom je preventief een wapen in je auto wilt hebben, wat probeer je dan te compenseren?
Dit dus. Als je zo'n ding al in je auto legt met het idee dat je het mogelijk gaat gebruiken als wapen zal je het hoogst waarschijnlijk ook een keer gebruiken.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_162642910
quote:

Omdat je tegenwoordig wel eens de verkeerde kunt treffen en er genoeg tokkies zijn die willen uitstappen, en niet iedereen is van het formaat Alistair Overeem met dito vechtkunsten dus dan kan het handig zijn om iets achter de hand te hebben voor het geval dat.

Daarnaast zijn er ook gewone voorwerpen die je in noodgevallen kunt gebruiken voor zelfverdediging.
pi_162643080
quote:
Goh, hoop stoere mannetjes hierzo
Zal inderdaad wel een mannending zijn.
pi_162643272
Heb altijd een reserve hockeystick in de auto liggen (en ja ik zit ook op hockey). Niet dat het ooit in me op is gekomen dat ik die ook als wapen kan gebruiken, maar bij deze heb ik dus ook een wapen in de auto liggen voor noodgevallen (samen met een brandblusser en noodhamer :P)
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 14:12:23 #48
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_162643831
Een ex collega van me is een keer na een verkeersruzie uitgestapt met een ijskrabber in zijn handen. Een andere collega was er bij (ze carpoolden regelmatig)

Een ijskrabber... ja echt :') Ik heb er hard om gelachen. Zo jammer dat ik daar niet bij was. Had het hilarisch gevonden.
pi_162645110
Heb 1x gehad dat iemand uitstapte. Bij een kruising ging ik rechts (stoplicht stond op groen) en van de strook van rechtdoor kwam iemand flink hard die toch ook nog even rechts ging en mij dus afsneed. Ik seinde even omdat ik dat niet netjes vond.. Echter was deze heer in het verkeer het daar niet mee eens dus stopte midden op de weg. Ik kon geen kant op dus bleef staan. Zijn reactie? "Wat doe je?!" Ik (door klein stukje van het raam dat open stond): " Nou je sneed me af, daar wees ik je op." Zeer begrijpende meneer: "Heeft er niks mee te maken!" Sloeg hard op m'n ruit, spuugde tegen m'n deur en stapte weer in de auto. Jammer dat er toen nog geen dashcams waren.

Maar verder, ondanks de km's die ik rijd nooit meer zoiets gehad. Wel wat boosheid, maar gelukkig niet stoppen. Er ligt in m'n bedrijfswagen wel een tang, maar dat is om zegels van de deuren door te knippen. Mocht er iets voordoen probeer ik gewoon weg te rijden, ik ga dat soort dingen niet aan en mijn baas wilt dat ook niet.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 15:52:10 #50
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_162646054
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

hehe, nou nee, niet echt :D _O-

Ik ben geloof ik best groot uitgevallen, en heb derhalve ook vrij weinig discussies die fysieke akties uitlokken. Ik ben ook best rustig tegenwoordig, dat was vroeger heel anders. Heb een jaartje of 15 geleden wel eens iemand aan zijn kippennekkie door zijn zijruit de auto uitgetrokken die een beetje bijdehand dacht te doen. Helaas had ie van die elektrische ramen die weer opengingen als je je hand ertussen stak, had ie mooi pech.

Tegenwoordig scheld en gebaar ik een beetje en denk ik; val maar lekker kapot, want mensen hebben tegenwoordig wel het lef om je het bloed onder je nagels vandaan te treiteren, maar als je dan verhaal haalt bellen ze snel oom agent en hun moeder. Ik ben daar een beetje overheen gegroeid denk ik..

Sowieso ben ik niet zo van de wapens. Heb altijd een redelijk serieus zakmes in mijn zak wat ik voor mijn werk gebruik, al zolang als ik werk geloof ik, en ik heb nog nooit de neiging gehad om dat bij iemand in zijn oog te proppen.

De Mag uit de OP is overigens domweg poging doodslag en/of op zijn minst zware mishandeling. Kost je met een beetje pech 10k en/of hokzitten als je daar iemand een zaaier mee verkoopt die letsel veroorzaakt.

Beter houd je je agressie binnen de auto, wijsheid van een ouwe rouwdouwer.
Hahahahahahaha
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')