quote:
hehe, nou nee, niet echt
Ik ben geloof ik best groot uitgevallen, en heb derhalve ook vrij weinig discussies die fysieke akties uitlokken. Ik ben ook best rustig tegenwoordig, dat was vroeger heel anders. Heb een jaartje of 15 geleden wel eens iemand aan zijn kippennekkie door zijn zijruit de auto uitgetrokken die een beetje bijdehand dacht te doen. Helaas had ie van die elektrische ramen die weer opengingen als je je hand ertussen stak, had ie mooi pech.
Tegenwoordig scheld en gebaar ik een beetje en denk ik; val maar lekker kapot, want mensen hebben tegenwoordig wel het lef om je het bloed onder je nagels vandaan te treiteren, maar als je dan verhaal haalt bellen ze snel oom agent en hun moeder. Ik ben daar een beetje overheen gegroeid denk ik..
Sowieso ben ik niet zo van de wapens. Heb altijd een redelijk serieus zakmes in mijn zak wat ik voor mijn werk gebruik, al zolang als ik werk geloof ik, en ik heb nog nooit de neiging gehad om dat bij iemand in zijn oog te proppen.
De Mag uit de OP is overigens domweg poging doodslag en/of op zijn minst zware mishandeling. Kost je met een beetje pech 10k en/of hokzitten als je daar iemand een zaaier mee verkoopt die letsel veroorzaakt.
Beter houd je je agressie binnen de auto, wijsheid van een ouwe rouwdouwer.