Doe jij serieus na elke post een :] ?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:08 schreef wootahH het volgende:
Ik werd gesneden en een meneer boos uitstapte? Vanuit t niets zeker :]
zeker. Jij niet? :]quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe jij serieus na elke post een :] ?
manlet spottedquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
Maglite heb ik ook, maar is voor gebruik als zaklamp.
Mocht er ooit een slimmerd iets meer willen als een stevig gesprek, dan fiks ik het wel met de handjes. 2 keer gehad dat er eentje heel heldhaftig uitstapte, maar hoe dichter ze bij komen hoe meer ze gingen twijfelen of dat wel een goed plan was
hehe, nou nee, niet echtquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
manlet spotted
bij mij is nog nooit uitgestapt
Marokkanen drinken geen alcoholquote:Op zondag 29 mei 2016 11:29 schreef tailfox het volgende:
Ik heb gewoon een biertjr in de auto. Kunnen we de verschillen uit praten.
gewoon een rol donner in je achterbak bewaren of zo'n turkse vredespijpquote:
De reden dat ik al mijn sportspullen altijd in de achterbak heb liggen. Daar kan je ook iemand een behoorlijke rotklap mee verkopen.quote:Op zondag 29 mei 2016 08:42 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb één keer in België gehad dat mijn auto op drugs is doorzocht.
Als ze dan zo'n lamp vinden krijg je daar wel vragen over denk ik.
Als dat ding gewoon in je kofferbak ligt is er niks aan de hand..quote:Op zondag 29 mei 2016 08:42 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb één keer in België gehad dat mijn auto op drugs is doorzocht.
Als ze dan zo'n lamp vinden krijg je daar wel vragen over denk ik.
bull.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:30 schreef Roces18 het volgende:
maglite is verboden net zoals elk voorwerp dat meegenomen is in je voertuig om andere schade toe te brengen. Mocht je net van een zaklampenbeurs komen is het een ander verhaal, maar anders is het gewoon inleveren.
wat heb ik in mijn auto:
2 vuisten en een toeter
Meh,kom/zie her en der genoeg om dat tegen te spreken.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
Als je denkt een wapen nodig te hebben in het verkeer dan kan je beter thuis blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |