Dat is 10 secondenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht even dat dit over seks ging.
Jij hebt toch lang volleybal gedaan?quote:
Dat soort planken wat je min of meer op je zij doet. Op je arm en dan je benen gestrekt en je lichaam van de grond. Dan val ik altijd om.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
Planken ben ik trouwens zo vies slecht in heHou het met horten en stoten 30 seconde vol
Ja klopt, maar daar is mijn conditie niet erg beter op geworden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt toch lang volleybal gedaan?
En ik ben een roker.
Nee gewoon recht vooruitquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort planken wat je min of meer op je zij doet. Op je arm en dan je benen gestrekt en je lichaam van de grond. Dan val ik altijd om.
Klopt. Merk het wel als ik sprintjes trek.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar is mijn conditie niet erg beter op geworden.
Roken is wel shittie ja voor conditie
Ik weet wat jij bedoelt, maar ik gaf er eentje aan die ik nog moeilijker vond.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon recht vooruit
Maar wel gesteudn op je onderarmen inderdaad. En je lichaam gestrekt
Ik ben van plan om morgen weer te gaan hardlopen maar daar heb ik morgenochtend toch geen zin meer inquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon door blijven sporten houd je TOPCONDITIE
Oh ja met mijn evenwicht zou ik dat ook niet kunnen neequote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wat jij bedoelt, maar ik gaf er eentje aan die ik nog moeilijker vond.
Ik vandaag hardgelopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben van plan om morgen weer te gaan hardlopen maar daar heb ik morgenochtend toch geen zin meer in
Heb je weer een heftige nacht zoals vorige week in de planning staan dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben van plan om morgen weer te gaan hardlopen maar daar heb ik morgenochtend toch geen zin meer in
Runner's high.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vandaag hardgelopen.
Moet er eigenlijk mee stoppen voor BULK.
Maar begin het te lekker te vinden
Dat niet denk ik.quote:
Hoezo moet je er dan mee stoppen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vandaag hardgelopen.
Moet er eigenlijk mee stoppen voor BULK.
Maar begin het te lekker te vinden
Nee iedereen heeft wat anders te doen. ERG SAAIquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je weer een heftige nacht zoals vorige week in de planning staan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |