abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162571563
quote:

Christina Baum, the AfD’s Deputy Federal Chairwoman for Baden-Württemberg, Germany, is charging the Green party for committing genocide against German people.

“I continue to stand by the term of a creeping genocide of the German people, through the wrongful refugee-policy of the Greens” she said.

“According to the UN Genocide Convention, genocide is the intention to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, or religious group.”

“I accuse the Greens of this intention.”

If you read what members of the German Green party have said, it becomes obvious that this charge is true.

For example, there’s Joschka Fischer, former Foreign Minister and Vice Chancellor of Germany. He said “Germany is to be contained from the outside and heterogenized from the inside by influx, ‘diluted’ so to speak.”

There’s Daniel Cohn-Bendit, who said: “We, the Greens have to make sure to get as many immigrants as possible into Germany.”

There’s Stefanie von Berg, who said: “I hold that in 20 to 30 years there will no longer be [German] majorities in our country.” . . . “And I want to make it very clear, especially towards those right wingers: this is a good thing!”

You can find these quotes and their sources on the quotes page.

The West’s elite are desperately trying to wipe out all White majority areas. They call it “diversity” and “multiculturalism”.

But you see, if it continues the future will have Black countries, Asian countries, and Muslim countries, but it will have no White countries. This agenda is not whatever they call it, it’s called White genocide.

http://whitegenocideproje(...)f-the-german-people/
Binnen 100 jaar zijn de Duitsers, zoals we die vandaag nog kennen, uitgestorven. :'( :'(

Game on ^O^ .
I´m back.
pi_162571568
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het hele maatschappelijk debat gaat zo, overigens... je bent een nazi of een hippie
Verstopt toilet, met aan beide kanten hersenlozen idd.
I´m back.
pi_162571587
Ik begrijp het nog altijd niet waarom mensen zoiets een goed ding noemen. Waarom zou het goed zijn dat er geen meerderheid meer van de oorspronkelijke bewoners zijn in welk land dan ook?

Voor wie is dat precies goed?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 28 mei 2016 @ 19:52:53 #4
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_162571596
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Verstopt toilet, met aan beide kanten hersenlozen idd.
Wat ik onbegrijpelijk vind is dat veel lieden uit die lagere klassen zich laten ringeloren door de neoliberale Wilders en diens PVV; alsof die ook maar iets geeft om deze mensen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_162571617
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat ik onbegrijpelijk vind is dat veel lieden uit die lagere klassen zich laten ringeloren door de neoliberale Wilders en diens PVV; alsof die ook maar iets geeft om deze mensen.
Ja, dat is ook onbegrijpelijk idd. Je kunt het ook 100 x zeggen overal, wordt toch niet opgepikt.
I´m back.
pi_162571634
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat laatste wordt volgens mij vooral door veel mensen aangehaald en dan ben je een nazi, tokkie etc en dan had je maar beter je best moeten doen op school. Ik zeg al in feite dezelfde argumentatie, valt mij op althans. Het idee van de meritocratie. En dus als je in een wijk als Overvecht woont dan heb je niet opgelet op school en dus verdien je niet beter dan dat het vol geplempt wordt met allochtonen, asielzoekers etc. Einde discussie, want je bent toch een tokkie.
Wie heeft in het vorige deel zoiets gezegd?

Het is trouwens wel precies hoe het woord 'meritocratie' bedoeld is. De bedenker ervan bedoelde het als horror-visioen over een verschrikkelijke maatschappij, precies vanwege het effect wat je hier noemt.
pi_162571659
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:52 schreef Geralt het volgende:
Ik begrijp het nog altijd niet waarom mensen zoiets een goed ding noemen. Waarom zou het goed zijn dat er geen meerderheid meer van de oorspronkelijke bewoners zijn in welk land dan ook?

Bewust willen dat je in de minderheid geraakt is wmb. net zo raar als hoe die vrouw in het artikel van de OP denkt.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 19:55:49 #8
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_162571666
xxx
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_162571672
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Bewust willen dat je in de minderheid geraakt is wmb. net zo raar als hoe die vrouw in het artikel van de OP denkt.
Hoezo net zo raar? Dat is exact wat dat wijf beoogt?! 8)7
pi_162571693
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:54 schreef Igen het volgende:

[..]

Wie heeft in het vorige deel zoiets gezegd?

Het is trouwens wel precies hoe het woord 'meritocratie' bedoeld is. De bedenker ervan bedoelde het als horror-visioen over een verschrikkelijke maatschappij, precies vanwege het effect wat je hier noemt.
Niet specifiek in deze reeks/vorige topic, maar heb het bij sommigen in andere topics bespeurd.
Ja, meritocratie is ook een horror, maar ik vrees toch dat dat idee toch wel leeft bij bepaalde mensen, maar ook in bepaalde partijen.
I´m back.
pi_162571699
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:56 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoezo net zo raar? Dat is exact wat dat wijf beoogt?! 8)7
Ja, en dat is toch raar?
  zaterdag 28 mei 2016 @ 19:57:24 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_162571707
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet specifiek in deze reeks, vorige topic, maar heb het bij sommigen in andere topics bespeurd.
Ja, meritocratie is ook een horror, maar ik vrees toch dat dat idee toch wel leeft bij bepaalde mensen, maar ook in bepaalde partijen.
Meritocratie is leuk wanneer je uit een gegoed milieu komt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_162571715
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Meritocratie is leuk wanneer je uit een gegoed milieu komt.
De zelfbenoemde aristocratie hè.
I´m back.
pi_162571724
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet via moord, maar het effect is uiteindelijk hetzelfde.
Genocide zonder moord is geen genocide.

De Duitse, Germaanse, bevolking wordt stapje voor stapje vervangen door een mengeling van immigranten uit diverse delen van de wereld. Dit gaat grotendeels allemaal vreedzaam, hoe kan je dan van genocide spreken?
pi_162571814
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:58 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Genocide zonder moord is geen genocide.

De Duitse, Germaanse, bevolking wordt stapje voor stapje vervangen door een mengeling van immigranten uit diverse delen van de wereld. Dit gaat grotendeels allemaal vreedzaam, hoe kan je dan van genocide spreken?
“According to the UN Genocide Convention, genocide is the intention to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, or religious group.”
pi_162571834
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:01 schreef berko13 het volgende:

[..]

quote:
any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:

(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;
(e) Forcibly transferring children of the group to another group.
pi_162571865
Met "German people" wordt dan dus duidelijk een bepaald ras bedoeld, vrij triest eigenlijk dat men zulke domme opmerkingen maakt.
pi_162571931
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:01 schreef berko13 het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk om de interpretatie van "destroy".
pi_162571960
In dit verband wordt het bewust willen verdwijnen van een etnische groep overdreven tot genocide ?
Dan plegen Duitsland en Nederland toch al jaren en jaren 'genocide' met hun integratiepolitiek?
De bedoeling daarvan is dat die etniciteiten opgaan in de dominante etniciteit

En dan heb je die verheerlijkte toestand van monocultuur.
Verdorie .. Dutsland, de eigen monocultuur verheerlijken..... genocide ?
We kenne dat toch al ?
pi_162572093
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:07 schreef Bluesdude het volgende:
In dit verband wordt het bewust willen verdwijnen van een etnische groep overdreven tot genocide ?
Dan plegen Duitsland en Nederland toch al jaren en jaren 'genocide' met hun integratiepolitiek?
De bedoeling daarvan is dat die etniciteiten opgaan in de dominante etniciteit

En dan heb je die verheerlijkte toestand van monocultuur.
Verdorie .. Dutsland, de eigen monocultuur verheerlijken..... genocide ?
We kenne dat toch al ?
Leitkultur hè. Niet monocultuur. In een situatie van superdiversiteit verdwijnt de Leitkultur.
I´m back.
pi_162572120
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:52 schreef Geralt het volgende:

Ik noem het niet goed noch slecht. Dat blanke "ras" kan alleen verdwijnen als het zich vermengd met andere "rassen". Zolang dat vrijwillig gaat, niet afgedwongen wordt zie ik daar het probleem niet van. Mensen moeten zelf maar weten met wie ze kindjes willen maken.
Het is een verandering, maar niet perse een negatieve verandering.

Ik zou me veel eerder zorgen maken over hoe de samenleving verder in elkaar steekt, dat we hier de waarden die het zo mooi maken niet verliezen. Maar als ik dan kijk naar de witte genocide roepers dan zie ik mensen die qua waarden dichter bij die islam zitten dan bij wat ze zogenaamd willen verdedigen. Emancipatie terugdraaien, vrijheden beperken, homorechten op de schop, zelfs gedachtepolitie e.d. vinden ze niet al te onkies....

Het gemiddelde kleurtje van de bevolking boeit mij niets om eerlijk te zijn, die waarden wel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162572202
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Leitkultur hè. Niet monocultuur. In een situatie van superdiversiteit verdwijnt de Leitkultur.
Wat is superdiversiteit ?
Veel leden van meerdere etnische minderheden ? Ook al is dat 50% van de bevolking.
De leitkultur heeft de macht. Politiek, cultureel, economisch. ze dicteert de heersende moraal.
Ook in een situatie van verdergaande 'versmelting' maar dat tendeert dan weer naar een monocultuur met als kern de oude leitkultur.
pi_162572209
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:12 schreef erodome het volgende:
Ik noem het niet goed noch slecht. Dat blanke "ras" kan alleen verdwijnen als het zich vermengd met andere "rassen". Zolang dat vrijwillig gaat, niet afgedwongen wordt zie ik daar het probleem niet van.
Het gaat niet vrijwillig. Europa moet en zal volgepompt worden met gelukzoekers. We halen ze verdomme zelf op. Het slaat nergens op. Dit is gewoon moedwillig en een vooropgezet plan; iets anders kan ik er niet van maken.

Waarom wordt een clubje wat in het leven geroepen is om de buitengrenzen van de EU te beschermen niet tot de orde geroepen omdat ze juist doen waar ze niet voor zijn??
pi_162572335
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:15 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het gaat niet vrijwillig. Europa moet en zal volgepompt worden met gelukzoekers. We halen ze verdomme zelf op. Het slaat nergens op. Dit is gewoon moedwillig en een vooropgezet plan; iets anders kan ik er niet van maken.
Op welke wijze heeft dat invloed op de lage geboortecijfers van autochtone Duitsers?
pi_162572341
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:15 schreef Geralt het volgende:

[..]

Complottheorietje gelieve ergens ander te dumpen ---- >>>> BNW
Voor de echte onheilsprofeet en cultuurfundamentalist , raad ik u aan .. deze link.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')