Aan de voorkant is alles betegeld en dat is waar de kabel het huis binnen komt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je je tuin maar niet tot 3 meter diep omspitten
quote:
je mag genieten van haarstem dat is al genoegquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Computerproblemen kan ik zelf wel oplossen
Gisternacht wel veel gehad dat ik wat postte en dan op invoeren drukte, en dat er dan bezig.... stond.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:22 schreef ToT het volgende:
Geen idee of Gup bij jullie ook nog steeds hikt, maar hier is het ellendig.
Posten gaat op zich nog wel redelijk.
Straks zakt je modem een meter de grond in, ToT.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de voorkant is alles betegeld en dat is waar de kabel het huis binnen komt.
Wel zijn de buren nu in de achtertuin met een graafmachine bezig.
Dat heb ik wel vaker, maar het is volgtensmij eerder een bug, dan een hickup.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gisternacht wel veel gehad dat ik wat postte en dan op invoeren drukte, en dat er dan bezig.... stond.
CTRL+F5 en het was over
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker, maar het is volgtensmij eerder een bug, dan een hickup.
sinkhole waiting to happen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de voorkant is alles betegeld en dat is waar de kabel het huis binnen komt.
Wel zijn de buren nu in de achtertuin met een graafmachine bezig.
Ziggo knijpt je regelmatig af. Gewoon, omdat het kan, zeg maar. Effe pestenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Tja nu op dit moment is de verbinding weer helemaal prima. Weird....
Ze kunnen signaal op afstand opschroeven.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Tja nu op dit moment is de verbinding weer helemaal prima. Weird....
Dat klopt ook wel ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze kunnen signaal op afstand opschroeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |