SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
De medewerker van Ziggo is zelfs stomverbaasd dat m'n modem überhaupt nog online is met dit verschrikkelijk slechte signaal!
nailpantsquote:
Wat heb je ermee gedáán dan?!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:10 schreef ToT het volgende:
De medewerker van Ziggo is zelfs stomverbaasd dat m'n modem überhaupt nog online is met dit verschrikkelijk slechte signaal!
Neuh.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:12 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Whehehehe whut? Zouden ze er nu wel eens iets aan gaan doen dan?
ik zou student aan huis bellen en vragen om mijquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:12 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Whehehehe whut? Zouden ze er nu wel eens iets aan gaan doen dan?
UTP-kabel touwtjespringen is geen goed ideequote:
Ik zou vragen om Henkelientje.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zou student aan huis bellen en vragen om mij
Ik zou dat ook doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zou student aan huis bellen en vragen om mij
Nee de oorzaak zit in de kabel van Ziggo zelf, dus de groene kabel in de muur, als het goed is.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
UTP-kabel touwtjespringen is geen goed idee![]()
Zeker niet als ie nog aangesloten zit op de router
Die is bezetquote:
Ahja, het standaard end-user antwoordquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik? Niks!Een paar weken geleden begon de ellende ineens spontaan.
Ook als het om bekabeling in de muur gaat?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou dat ook doen.
Alleen kan ik mijn eigen zaakjes regelen
Ahquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee de oorzaak zit in de kabel van Ziggo zelf, dus de groene kabel in de muur, als het goed is.
Mijn helpdeskbelletjes gaan rinkelenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ahja, het standaard end-user antwoord
stap 1 kan je googlen? Bij nee kom ik welquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou dat ook doen.
Alleen kan ik mijn eigen zaakjes regelen
Ik kan er weinig aan doen dat het signaal vreselijk slecht hier het huis binnen komt. De splitter en de coax kabel zijn al vervangen en dan nog blijven tv, internet en telefoon verschrikkelijk slecht, wat wel te verklaren valt omdat het signaal wat de modem in komt, zo enorm slecht is.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ahja, het standaard end-user antwoord
* knokkels tovert een konijn uit z........ owwwwquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
stap 1 kan je googlen? Bij nee kom ik wel
Computerproblemen kan ik zelf wel oplossenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:17 schreef tailfox het volgende:
die is niet zo goed in computer problemen.wel in andere dingen
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Computerproblemen kan ik zelf wel oplossen
Moet je je tuin maar niet tot 3 meter diep omspittenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:17 schreef ToT het volgende:
Ik kan er weinig aan doen dat het signaal vreselijk slecht hier het huis binnen komt. De splitter en de coax kabel zijn al vervangen en dan nog blijven tv, internet en telefoon verschrikkelijk slecht, wat wel te verklaren valt omdat het signaal wat de modem in komt, zo enorm slecht is.
Geen idee hoe ikzelf daar een factor in kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |