Ik werd voorheen ook ingezet op de dinsdag en donderdag en heeeeeel soms op een drukke daldag, maar dat is echt op 1 hand te tellen (lees; kerst).quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:48 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
zal ook wel weer per vestiging verschillen dan, zal onder andere afhankelijk zijn van hoeveel postbodes er nog op het kantoor zijn. Bij ons zetten ze voorbereiders bijvoorbeeld niet in op daldagen of in de vos, en voorbereiding begint om half 8. Dan is het al vrijwel onmogelijk om 12 uur te maken, aangezien de meeste wijken al voor 11 uur klaar moeten zijn. En met die zaterdagen van tegenwoordig is de voorbereiding dan vaak zelfs al voor 10 uur klaar en op dinsdagen komt het eigenlijk ook niet vaak meer voor dat er nog veel mensen bezig zijn na half 11.
Zo ver ik laatst zag, waren er alleen DiDoZa-voorbereiders en de rest postbodes waarvan hun contracturen bij elkaar geraapt moesten worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:48 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
zal ook wel weer per vestiging verschillen dan, zal onder andere afhankelijk zijn van hoeveel postbodes er nog op het kantoor zijn. Bij ons zetten ze voorbereiders bijvoorbeeld niet in op daldagen of in de vos, en voorbereiding begint om half 8. Dan is het al vrijwel onmogelijk om 12 uur te maken, aangezien de meeste wijken al voor 11 uur klaar moeten zijn. En met die zaterdagen van tegenwoordig is de voorbereiding dan vaak zelfs al voor 10 uur klaar en op dinsdagen komt het eigenlijk ook niet vaak meer voor dat er nog veel mensen bezig zijn na half 11.
Waardeloos, laatst ook twee keer bij eenzelfde wijk geplust, omdat je niet kunt zien welke je al hebt ingevoerd (ja, pas als het is toe- of afgewezen, dat laatste natuurlijk). En TC's kunnen ook niet zien wat jij ziet, op mijnwerk.... eigenlijk nog nooit zoveel virtuele bagger bij elkaar gezien 🙄quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:51 schreef Globetrottertje het volgende:
En als je eenmaal meer- of mindertijd hebt opgegeven en je ziet dat je een fout hebt gemaakt, dan kun je dat niet meer veranderen.
Ik kan wel zien welke wijk al ingevoerd is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:06 schreef zombo het volgende:
[..]
Waardeloos, laatst ook twee keer bij eenzelfde wijk geplust, omdat je niet kunt zien welke je al hebt ingevoerd (ja, pas als het is toe- of afgewezen, dat laatste natuurlijk). En TC's kunnen ook niet zien wat jij ziet, op mijnwerk.... eigenlijk nog nooit zoveel virtuele bagger bij elkaar gezien 🙄
Moet je met je planner bespreken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:45 schreef Globetrottertje het volgende:
Je moet op details klikken en dan zie je het staan. Maar je kunt niets meer verbeteren/veranderen. Je ziet dan 'in behandeling' staan.
Het blijft zo'n zwakke brief.quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:53 schreef Rafierafie het volgende:
Heeft iedereen de brief over de smartphone van de bonden al gelezen?
Klik.
Kunnen we daarna met de beentjes op de bankquote:Op woensdag 1 juni 2016 10:18 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik denk inderdaad dat ze dat er standaard in hebben gezet zodat ze kunnen hoeveel uren je nog moet maken om aan je contracttijd te komen.
Is dat OWS ook weer iets wat geleidelijk wordt uitgerold? Ik heb nog gewoon de oude opmaak. Daarbij kon je trouwens ook veel verder dan een week terugkijken hoor, tot 2 maanden om precies te zijn. Alleen moest je dan wel handmatig de vanaf en de tot datum invullen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:39 schreef zombo het volgende:
[..]
Kunnen we daarna met de beentjes op de bank![]()
Bij mij is de hele plus- en minmogelijkheid weg, dus ik kan niet kijken. (Mogelijk omdat ik verlof heb.)
Positief puntje is dat je wel verder dan een week kunt terugbladeren.
Occupy Wall Street?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |