Die gps dingen zijn uberhaupt niet erg betrouwbaar. Vaak hebben ze een behoorlijke afwijking. De meerwaarde van dat geheel is nul. Af en toe eens dicht bij huizen lopen of in portiekjes gaan staan is genoeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat me trouwens aan het denken zette: Dat Hollandse Nieuwe heeft hier in het dorp niet al te best bereik, dus kun je af en toe van de radar verdwijnen, als het ware. Is het ook mogelijk om tussen het pakjes scannen door die GPS een beetje in de war te brengen? Want ik zit ook niet echt te wachten op Orwelliaanse toestanden. Zou het helpen om bijv. het telefoonhoesje met aluminiumfolie te bekleden?
Duurder dan reguliere pakketbezorging, dus in feite concurreren ze alleen met (snelle) koeriersdiensten.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:36 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
Iedereen postbode: bpost test systeem waarmee iedereen pakjes kan vervoeren
wordt steeds fraaier met de opdrachtenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:51 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Het "propaganda" blad heeft weer eens een item over een proef waar een postbezorger helemaal achterstaat. Deze keer gaat het om het ophalen van retourzendingen van Zalando. Dit lijkt me eerder een taak voor de pakketbezorger dan een postbezorger. Waar moet je in hemelsnaam als postbezorger dozen van het formaat schoenendoos gaan laten?
In het artikel staat dat hij het er tot nu toe nog niet heel druk mee heeft. En een paar pakketjes formaat schoenendoos kan je wel kwijt, toch? Ik neem aan dat je ze meteen weer naar de dichtstbijzijnde retailer mag brengen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:51 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Het "propaganda" blad heeft weer eens een item over een proef waar een postbezorger helemaal achterstaat. Deze keer gaat het om het ophalen van retourzendingen van Zalando. Dit lijkt me eerder een taak voor de pakketbezorger dan een postbezorger. Waar moet je in hemelsnaam als postbezorger dozen van het formaat schoenendoos gaan laten?
door de vele berichten over de telefoon misschien dichtgegooid/overbelast?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ligt bij jullie MijnPostNl er ook al sinds gistermiddag uit?
Overbelast? Om kwart over 5 's ochtends?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:16 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
door de vele berichten over de telefoon misschien dichtgegooid/overbelast?
We hebben hier toen met die pakketstaking van die dozen moeten rondbrengen. Met 3 dozen zit je tas mutvol. Lijkt me dus dat dat alleen op een daldag kan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
In het artikel staat dat hij het er tot nu toe nog niet heel druk mee heeft. En een paar pakketjes formaat schoenendoos kan je wel kwijt, toch? Ik neem aan dat je ze meteen weer naar de dichtstbijzijnde retailer mag brengen?
Handig, gezien het feit dat we vaak zat briefjes erbij moeten gooien.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:42 schreef VixenFromHell het volgende:
Meer mensen hier die nu zelf beschadigde post in plastic moeten gaan verpakken? Wij hebben hier vandaag de plastic zakjes op het depot gekregen.....
Ook fijn om te bedenken dat het waarschijnlijk vooral interessant is voor mensen die ver van een dergelijk punt afwonen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:54 schreef V__L_N het volgende:
[..]
We hebben hier toen met die pakketstaking van die dozen moeten rondbrengen. Met 3 dozen zit je tas mutvol. Lijkt me dus dat dat alleen op een daldag kan.
(Had het propegandablad nog niet, wel de post van mijn buren links en rechts. Heerlijk die vakantie)
[quote]Op zaterdag 18 juni 2016 22:54 schreef V__L_N het volgende:
[..]
We hebben hier toen met die pakketstaking van die dozen moeten rondbrengen. Met 3 dozen zit je tas mutvol. Lijkt me dus dat dat alleen op een daldag kan.
Bij mij ligt heel dat MijnPostNl er al uit sinds vrijdagavond. Het lijkt wel of heel de site is gewist.quote:Op zondag 19 juni 2016 08:17 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh.
Hier is het salaris-strookje incl. winstuitkering ook binnen.
Iemand per toeval ook problemen met inloggen op werkenbijpostnl ?
Ook de cookietrommel legen en een ander wachtwoord aanvragen werkt niet.
Alle winstuitkering is meegenomenquote:Op zondag 19 juni 2016 10:06 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik heb 30 euro winstuitkering met een contract van 6 uur.
Yep. En ik wil plussen voor zaterdag. Zul je altijd zien...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ligt bij jullie MijnPostNl er ook al sinds gistermiddag uit?
Voor vergeetachtige mensen (zoals ikzelf) heeft de app een behoorlijke meerwaarde. Even de masterlockcode opzoeken, even kijken wat mijn 2e wijk ook alweer was. Foto toevoegen van rare dingen (voorbereider die ooit een soort jenga-spelletje van de bundels in mijn tas had gebouwd). Meertijd doorgeven via de app zou natuurlijk ook een enorme meerwaarde zijn.quote:Wat is nou precies de meerwaarde van de app? Snap het nog niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |