Heeft Sauber niet de 2016 spec?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:02 schreef Nattekat het volgende:
Dus... de tweede plof van het jaar en de tweede Ferrari 2015-motor van het jaar
sauber heeft de 2016 mottorquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:02 schreef Nattekat het volgende:
Sauber rijdt met de 2016 motor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:02 schreef Nattekat het volgende:
Omdat Nasr.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:03 schreef franklop het volgende:
waarom rijdt Nasr niet gewoon rechtdoor daar, ipv verder op het circuit?
lees de vorige reactiequote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand of Sauber met de 2015 of 2016 motor rijdt?
2014 motorquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
2016.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
2016- Flintstone edition met gat in de vloerquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
goeie vraagquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:05 schreef SnowOokami het volgende:
Hebben ze nog wel geld voor een nieuwe motor?
Vraag me af wat de regels daarvoor zijn, lijkt me dat je gewoon een contract hebt voor motoren voor een seizoen ipv per stuk. Als ze een bagger motor regelen die om de gp kapot gaat kunnen ze een hoop geld vangen en zn team failiet makenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:05 schreef SnowOokami het volgende:
Kost niets extra's. Ze betalen voor een seizoen aan motoren. Misschien pas na de vijfde motor, maar ik neem aan dat dat ook in de prijs is inbegrepen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:05 schreef SnowOokami het volgende:
Alleen op de zoutvlakten van Bonneville.quote:
Hij moet ff die zakdoek die ie van Max heeft gekregen gebruiken om zn bril schoon te vegenquote:
Mooiquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:11 schreef potjecreme het volgende:
Bij RTL lieten ze in de voor beschouwing de Yohe yoho moment horen.
Olav wordt beroemd in Duitsland en de UKquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:11 schreef potjecreme het volgende:
Bij RTL lieten ze in de voor beschouwing de Yohe yoho moment horen.
Lolquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Olav wordt beroemd in Duitsland en de UK
Dat ik dit mag meemakenquote:
de snelstequote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:15 schreef La_Moustache het volgende:
Waarom rijden ze meerdere rondjes? Welke rondetijd telt er eigenlijk? Sorry ik heb hier nog niet veel verstand van
je snelste.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:15 schreef La_Moustache het volgende:
Waarom rijden ze meerdere rondjes? Welke rondetijd telt er eigenlijk? Sorry ik heb hier nog niet veel verstand van
Zekers, dat bewees de zondag twee weken geleden wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:17 schreef Ooku het volgende:
Nederlanders blijven choken op elk sportgebied
Ik ben geen Rus noch zuur.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:17 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Daar hebben we onze zure Rus weer
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:17 schreef KingRoland het volgende:
kan gebeuren
iedereen hier opeens huilen
Ja bijna iedereen heeft Max bij zijn Managerquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:17 schreef KingRoland het volgende:
kan gebeuren
Raakte de vangrail aan de binnenkant voordat hij over de kerb ging.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:17 schreef DeeBee het volgende:
Reed een prima rondje, tiende sneller dan RIC na 2 sectoren, maar nam teveel risico op die kerb.
Een goede F1 coureur laat het zien in Monaco, dat is algemeen bekend.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:17 schreef KingRoland het volgende:
kan gebeuren
Voor dat gebeurde al volgens mij...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:18 schreef zoem het volgende:
HIj raakte de vangrail dus daarvoor al. In de slomo zie je de ophanging afbreken.
Dat vroeg Olav zich ook net af. Interessant.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Stuurstang brak dus bochtje eerder af. Raakte hij de muur of was het gewoon nog beschadigd van vanmorgen?
Knalde tegen de railing aanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Stuurstang brak dus bochtje eerder af. Raakte hij de muur of was het gewoon nog beschadigd van vanmorgen?
Valt echt tegen dit van 'mquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Een goede F1 coureur laat het zien in Monaco, dat is algemeen bekend.
precies, en vlak voor die bocht ook al.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:18 schreef franklop het volgende:
Weer de vonken, die had hij dus ook bij uitkomen tunnel
hij deed een Sennatjequote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ik weet bijna wel zeker dat je ergens in je stamboom Russisch bloed hebt, in ieder geval iets Oostblokkerigs.quote:
21ste. Nasr als 22ste.quote:
Matchfixing!quote:
quote:
Echt he. Het is gewoon niet zo handig om met hoge snelheid tegen een wand aan te rijden. Dat kan je heel wat kosten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:20 schreef DeeBee het volgende:
Haha, die mensen die het over vonken hebben of doen alsof het aan die bak ligt.
Hij stuurt in tegen de vangrail, driver error. Kan gebeuren, niks mis mee. Max kan echt ook af en toe iets fout doen.
Volgens mij ben jij blindquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Knap dat je dat zag! Denk dat het niemand opviel dat hij hem op de muur kapot rijdt.
Dit lijkt mij ook gewoon een duidelijk gevalletje driver-error.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:20 schreef DeeBee het volgende:
Haha, die mensen die het over vonken hebben of doen alsof het aan die bak ligt.
Hij stuurt in tegen de vangrail, driver error. Kan gebeuren, niks mis mee. Max kan echt ook af en toe iets fout doen.
Pastor is gezien in de paddock. Die jinxt de boel voor Maxquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:22 schreef Beach het volgende:
Max gaat Pastor achterna. Winnen in Spanje daarna crashen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:22 schreef Geralt het volgende:
Mag hij starten morgen? Zit ruim buiten de 107%
denk het wel. als ze kijken naar de vt's tijdenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:22 schreef Geralt het volgende:
tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:22 schreef Geralt het volgende:
Natuurlijk. Een goede tijd in een vt en dan mag het wel. Zou jij moeten weten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:22 schreef Geralt het volgende:
Vraag is of hij überhaupt mag startenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Pff niet kunnen inhalen in monaco, Max wil gewoon even bewijzen dat het wel mogelijk is morgen
Dat is mens mijn jongen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:23 schreef Niox het volgende:
Stapels mensen die 2 weken geleden juichend op de bank stonden en nu vol leedvermaak reageren
De besten laten ook wel eens foutjes zien in Monaco. Op zich is het niet zo'n punt, waar ik me wel zorgen over maak is of dit een gevolg is van de druk die hij voelt doordat Ricciardo sneller is.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Een goede F1 coureur laat het zien in Monaco, dat is algemeen bekend.
Alleen maar mooiquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
Nou, volgende race weer zo'n actie en alle nep F1 volgers haken ook weer af
Yes, 1,4sec ten opzichte van P16quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
Watvoor tijd zat Max nou eronder voordat hij de muur aan tikte? 1.4sec?
We hebben Herlings.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:21 schreef MakkieR het volgende:
Dit is niet een leuk weekend om Nederlander te zijn, Gisteren Kruijswijk, vandaag Max Verstappen
Ja wat een hond. Schamen moet ie zich. Tegen de muur die kerel!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt typisch Nederlands weer trouwens, falen op t moment dat het moet
Ga ff ergens anders zitten narrenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, dan had hij 2 weken terug ook een foutje moeten maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer een record?quote:
Ik heb niet gezien dat hij faalde met kimi achter hem in Barcelona?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee dat was Kruiswijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:25 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja wat een hond. Schamen moet ie zich. Tegen de muur die kerel!
Onder P16quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ik doe even de mensen na die gisteren in de wielertopics zaten te zeiken.quote:
Ja hoor, in de vrije trainingen zat hij continue top 5 als hij daar niet in de 107% zat dan hadden ze hem niet kunnen laten starten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vraag is of hij überhaupt mag starten
Nou inderdaad, bovenmaats presteren. Belachelijk gewoon. Het zal niet het laatste weekend zijn dat iemand van 18 in de f1 een fout gaat maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Stel je niet aan, Mexquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe even de mensen na die gisteren in de wielertopics zaten te zeiken.
Geen vraag. Zou raar zijn als het niet mag. Enige auto's die niet mochten starten waren HRT's in de eerste race in 2010/11. Verder iedereen die buiten de 107% eindigde.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vraag is of hij überhaupt mag starten
Ik kijk op de ORF, minder dan SKY, wel beter dan Olav, en HDquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:29 schreef exile79 het volgende:
nee Olav, wij, het gepeupel, zien dat niet .Wij kunnen niet op f1.com of in de app de tijden zien.
Wordt wel zwaar, achterin word je opgehouden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:29 schreef zoem het volgende:
Ach, met een beetje een fatsoenlijke race/pit strategie morgen zit Max terug in de top 10.
of hij crasht!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:29 schreef zoem het volgende:
Ach, met een beetje een fatsoenlijke race/pit strategie morgen zit Max terug in de top 10.
Dat is dus een teken dat je het niet kanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:30 schreef F1gamer het volgende:
Max kan wel inhalen in monaco. Alleen ging het vorig bij de inhaalactie op Grosjean alleen fout
Jij bent dus de jinxer.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
of hij crasht!
Overigens wel het Kruijswijk scenario dus waar ik het eerder over had
Niet iedereen kijkt daar. De meeste kijkers niet, denk ik zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:29 schreef exile79 het volgende:
nee Olav, wij, het gepeupel, zien dat niet .Wij kunnen niet op f1.com of in de app de tijden zien.
Dit is gewoon jouw schuldquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
of hij crasht!
Overigens wel het Kruijswijk scenario dus waar ik het eerder over had
Nu nog geen mecedes op pole en dan ben ik wel weer blijquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
Denken dat mensen alleen kijken voor Maxecht, de haters maken er het grootste drama van. Jammer weer.
Zet het op een tshirt en verkoop het aan sukkels.quote:
Uhu, maar als hij een alternatieve strategie volgt en daardoor niet vast komt te zitten, kan hij voor anderen komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wordt wel zwaar, achterin word je opgehouden.
eerste sector 0,1s , maar tweede 0,3s te langzaam.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
Hij raakt de vangrail wel degelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:32 schreef Klummie het volgende:
Stuurstang breekt af zonder dat Max de vangrail raakt toch?
Johquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:33 schreef singha het volgende:
anlalyse op sky laat zien dat de pushrod afbreekt
Denk dat er toch ook eerder al iets mis was. Die vonken bij uitkomen tunnel en daar had ie ook momentje. Maar dat zal Max en het team wel beter weten. Zou vreemd zijn dat ie dan nog volle bak doorgingquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:32 schreef Fer het volgende:
[..]
snelste eerste sector, maar tweede 0,5s te langzaam.
Waar ik morgen op hoop, is volledige chaos door een massa crash bij de start waardoor Max er langs kan manoeuvrerenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Uhu, maar als hij een alternatieve strategie volgt en daardoor niet vast komt te zitten, kan hij voor anderen komen.
Volgens mij wel door het (vrij licht) te raken, al kan de stang al verzwakt zijn geweest door FP3.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:32 schreef Klummie het volgende:
Stuurstang breekt af zonder dat Max de vangrail raakt toch?
jammer dat je wel van banden moet wisselenquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ze doen net alsof er iemand dood is, daar bij Ziggo
Heel die Ziggostudio is sowieso dieptreurigquote:
Begin van de race, zodat ie daar zo min mogelijk tijd verliest.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:34 schreef franklop het volgende:
[..]
jammer dat je wel van banden moet wisselen
Iets te zwaar juistquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:34 schreef THEFXR het volgende:
ik heb al vaker gezegd, dat Max hard voor het materiaal is en die RB is erg licht/zwak gebouwd.
Massa crasht elk jaar minimaal één keer in Monaco, dus het kan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Waar ik morgen op hoop, is volledige chaos door een massa crash bij de start waardoor Max er langs kan manoeuvreren
Stuurt gewoon verkeerd in en crasht. That's Monaco.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:34 schreef THEFXR het volgende:
ik heb al vaker gezegd, dat Max hard voor het materiaal is en die RB is erg licht/zwak gebouwd.
Maldonado in die Mad Max Lotus zetten en dan vanaf het achterveld alles uit de weg ruimenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:36 schreef F1gamer het volgende:
we hebben morgen maldonado nodig voor een sc situatie en zo kan max weer in de top 10 komen
Want de Ferrari is gebouwd van gewapend beton en had wel heel gebleven?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:34 schreef THEFXR het volgende:
Zou inderdaad een goede move zijn. Bij mercedes zie ik ze niet zo snel wisselen, bij RB ook niet. En kimi gaat waarschijnlijk weg. Dan is Sainz of Bottas de beste optiequote:
schuld van grosjeanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:38 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal de schuld van Sylvana Simons. U las het hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |