quote:Op zondag 7 juni 2015 12:29 schreef heywoodu het volgende:
Diamond League is vandaag trouwens eerder dan normaal, zie hier het tijdschema (denk eraan dat je een uur bij de tijden optelt):
http://birmingham.diamond(...)ham2015_CURRENT_json
Kazmirek gaat wel 2e wordenquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
de 200 meter in Eugene is als ik goed gerekend heb om 23.04 uur?
Degelijk. Niemand die echt een hele goede vorm lijkt te hebben op Warner na, maar die vernaggelde zijn ver, toch vreemd bij de Europese subtoppers als Amsterdam dichtbij is. Vetter en Braun hebben weinig ingeleverd op hun PR. Vetter 2 PRs op de looponderdelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe hebben de meerkampers het de eerste dag gedaan?
Eelco is geblesseerd op dit moment?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Degelijk. Niemand die echt een hele goede vorm lijkt te hebben op Warner na, maar die vernaggelde zijn ver, toch vreemd bij de Europese subtoppers als Amsterdam dichtbij is. Vetter en Braun hebben weinig ingeleverd op hun PR. Vetter 2 PRs op de looponderdelen.
Eelco is niet helemaal fit na een blessure, net als Broersen. Visser en Vos zijn geblesseerd afgehaakt en Rietveld was er vanmorgen ineens ook niet meer bijquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eelco is geblesseerd op dit moment?
Ah, okay. Hebben die überhaupt nog een meerkamp voor Rio op de planning staan?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eelco is niet helemaal fit na een blessure, net als Broersen. Visser en Vos zijn geblesseerd afgehaakt en Rietveld was er vanmorgen ineens ook niet meer bij
Rietveld en Vos hebben de limiet niet dus die zullen wel moeten. En ik verwacht dan Ratingen of Amsterdam, al weet ik niet of Amsterdam nog op tijd komt om een limiet te halen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, okay. Hebben die überhaupt nog een meerkamp voor Rio op de planning staan?
Heeft ie wel het EK gehaald? Dat ie daar dan maar iets moois kan laten zien..quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rietveld had er vóór vanmorgen al niet echt vertrouwen in dat ie Rio nog kan halen, dus ik hoop dat ie in elk geval nog iets presteert dit jaar waar hij tevreden mee is. Hij stopt sowieso aan het eind van het jaar.
Ja maar Felix gaat dat gewoon winnen in Rio. En die leeft nog.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bowie gaat dus ons goud afpakken
En dat terwijl ie in januari al is overleden.
Lag eraan dat ze niet snel genoeg wasquote:
Die versnelling ontbrakquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lag eraan dat ze niet snel genoeg was
Fixedquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mindere vertraging vergeleken met de rest ontbrak
Waaaaatquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:36 schreef heywoodu het volgende:
Godver, kijk je even wat strafschoppen in de CL-finale, mis je een 12.24 van Harrison op de 100 horden![]()
sow koekoekquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:36 schreef heywoodu het volgende:
Godver, kijk je even wat strafschoppen in de CL-finale, mis je een 12.24 van Harrison op de 100 horden![]()
Ja, precies mijn gedachte toen ik terugzapte naar de DL en haar bij het bord zag staanquote:
Volgens mij niet, want vorig jaar was het helemaal niks. Wel jammer, vind het een erg sympathieke sporter.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie wel het EK gehaald? Dat ie daar dan maar iets moois kan laten zien..
In dat geval is het alleen Rattingen wat ie nog heeft (of evt dat ie nog Talence zou gaan doen als Rattingen ook niet haalbaar blijkt)quote:Op zondag 29 mei 2016 00:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want vorig jaar was het helemaal niks. Wel jammer, vind het een erg sympathieke sporter.
Wat is er nu met die Amerikanen dan? Ik bedoel, is er een ongekende prestatie neergezet of iets?quote:Op zondag 29 mei 2016 10:04 schreef Klopkoek het volgende:
Die Amerikanen zijn wakker geschud in 2015 en gaan nu full retard met de doping en revolutionaire trainingsmethoden waar Schippers geen benul van heeft.
Wat dat betreft is Nederland een derde wereldland, als het om sportwetenschappen gaat
ja 21.98, dat kan echt niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er nu met die Amerikanen dan? Ik bedoel, is er een ongekende prestatie neergezet of iets?
Preciesquote:Op zondag 29 mei 2016 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja 21.98, dat kan echt niet.
maar 21.63 op het juiste moment is doodgewoon
Het is daar echt niet beter, het lijkt misschien zo, omdat je van Nederlanders veel meer mee krijgt.quote:Op zondag 29 mei 2016 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In dat geval is het alleen Rattingen wat ie nog heeft (of evt dat ie nog Talence zou gaan doen als Rattingen ook niet haalbaar blijkt)Zonde, zonde. Ik heb toch altijd het idee dat 'onze' meerkampers nog meer kwakkelen dat in andere landen, en dat het bijv in Amerika lang niet zo erg is.
Al heb je daar ook een grotere vijver dus de fitteren drijven vanzelf boven.
Ja dat weet ik dus nooit zo goed, er zijn er echt een paar waarbij ik het gevoel heb dat ze altijd fit zijn, wat uberhaupt knap is als je meerkamper bentquote:Op zondag 29 mei 2016 10:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is daar echt niet beter, het lijkt misschien zo, omdat je van Nederlanders veel meer mee krijgt.
Ik heb het idee dat vooral Amerikanen veel minder meerkampen doen en vaker op een meet een paar onderdelen afwerkenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nooit zo goed, er zijn er echt een paar waarbij ik het gevoel heb dat ze altijd fit zijn, wat uberhaupt knap is als je meerkamper bent
Ja, Eaton heeft het relatief goed voor elkaar. Maar Clay had na zijn Olympische titel in 2008 alleen maar blessures, en Trey Hardee sukkelt er ook veel mee, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nooit zo goed, er zijn er echt een paar waarbij ik het gevoel heb dat ze altijd fit zijn, wat uberhaupt knap is als je meerkamper bent
Eaton is er wanneer hij moet maar heeft ook wel eens blessures natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, Eaton heeft het relatief goed voor elkaar. Maar Clay had na zijn Olympische titel in 2008 alleen maar blessures, en Trey Hardee sukkelt er ook veel mee, bijvoorbeeld.
Het is leuk als je nu 21,98 loopt op de 200 meter tegen een Schippers die van start tot finish een race vol fouten neerlegde en naar eigen zeggen kampte met een jetlag. Maar het gaat erom dat je op de juiste momenten snel bentquote:Op zondag 29 mei 2016 10:04 schreef Klopkoek het volgende:
Die Amerikanen zijn wakker geschud in 2015 en gaan nu full retard met de doping en revolutionaire trainingsmethoden waar Schippers geen benul van heeft.
Wat dat betreft is Nederland een derde wereldland, als het om sportwetenschappen gaat
En daar is de favoriete op de 200 meter dan ook de absolute koningin in, gezien al haar gouden medailles van de laatste 12 jaarquote:Op zondag 29 mei 2016 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is leuk als je nu 21,98 loopt op de 200 meter tegen een Schippers die van start tot finish een race vol fouten neerlegde en naar eigen zeggen kampte met een jetlag. Maar het gaat erom dat je op de juiste momenten snel bent
Felix loopt ook niet even zomaar 21.6 natuurlijk. We zullen zien, ik vind dat er geen uitgesproken favoriet is, 3 of 4 vrij gelijkwaardige loopstersquote:Op zondag 29 mei 2016 12:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daar is de favoriete op de 200 meter dan ook de absolute koningin in, gezien al haar gouden medailles van de laatste 12 jaar
Schippers gaat ook niet zomaar nog even 21.6 lopen op een baan die niet zo bizar snel is als die in Beijingquote:Op zondag 29 mei 2016 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Felix loopt ook niet even zomaar 21.6 natuurlijk. We zullen zien, ik vind dat er geen uitgesproken favoriet is, 3 of 4 vrij gelijkwaardige loopsters
Ja, ik weet het, maar feit blijft dat Schippers dr PR en Thompson dr PR gewoon scherper staan dan Felix ooit gelopen heeft. Wat mij betreft zijn die 3 de grote kanshebbers al doet Bowie ook echt wel mee.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schippers gaat ook niet zomaar nog even 21.6 lopen op een baan die niet zo bizar snel is als die in Beijing
Schippers en Felix zijn voor mij de favorieten, dan Thompson en Bowie er vlak achter en dat kan voor een schitterende race zorgen
Ik wilde zeggen 'die gaat alle oostblok gekken eruit lopen' maar ik was even vergeten dat ze dat al heeft gedaanquote:
Op de ranglijst staan alleen de dubieuze Amerikaanses nog voor haarquote:Op zondag 29 mei 2016 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'die gaat alle oostblok gekken eruit lopen' maar ik was even vergeten dat ze dat al heeft gedaan
Maar ik blijf er dan weer bij dat die tijden van het WK vorig jaar niet één op één te vertalen zijn naar een andere baan. Daar werd zo bizar hard gelopen, ook op de 400 meter bij de mannen bijvoorbeeld..quote:Op zondag 29 mei 2016 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar feit blijft dat Schippers dr PR en Thompson dr PR gewoon scherper staan dan Felix ooit gelopen heeft. Wat mij betreft zijn die 3 de grote kanshebbers al doet Bowie ook echt wel mee.
KJT in crisis overigens; 6.13 is echt te weinig voor haar.
twitter:OlympicStatman twitterde op zondag 29-05-2016 om 12:44:34#Athletics KJT needs approximately a 34.20 javelin and a 2.21 800 to qualify for Rio at Gotzis reageer retweet
Wat is dat voor onzin informatiequote:Op zondag 29 mei 2016 12:49 schreef heywoodu het volgende:
twitter:OlympicStatman twitterde op zondag 29-05-2016 om 12:44:34#Athletics KJT needs approximately a 34.20 javelin and a 2.21 800 to qualify for Rio at Gotzis reageer retweet
Lastig. Denk dat ze dit niet haalt.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:49 schreef heywoodu het volgende:
Hoezo onzin? Ze moet zich nog plaatsen voor Rio, dat heeft ze nodig om dat te doen.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin informatie![]()
(en dan heb ik het over de tweet zelf)
Maar goed, KJT krijgt het nog lastig zat om in de top 3 te eindigen want ze zal waarschijnlijk op de 7de plaats staan na het speerwerpen (en Ikauniece en Schäfer loopt ze er niet zo snel uit)
Nou ja, ze gooit altijd wel (net) over 40m en ze loopt altijd onder de 2.10. Dus, tenzij ze een blessure oploopt lijkt de kans groot dat ze dat wel haalt.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Ze moet zich nog plaatsen voor Rio, dat heeft ze nodig om dat te doen.
Als het om een Nederlandse ging hadden we (ik wel) toch ook even willen weten wat er nodig wasquote:Op zondag 29 mei 2016 13:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, ze gooit altijd wel (net) over 40m en ze loopt altijd onder de 2.10. Dus, tenzij ze een blessure oploopt lijkt de kans groot dat ze dat wel haalt.
Verder is status in het Britse kamp wel interessant, want KJT is al geplaatst (*afkloppen*). Echter, volgens mij komt Ennis-Hill terug van blessureleed en zal ze zich nog moeten plaatsen en verder is Lake afgehaakt met een blessure in Götzis dus die zal het waarschijnlijk niet gaan halen (misschien dat ze zich gaat richten op het hoogspringen als ze naar Rio wil).
Lake zal misschien nog wel in Amsterdam kunnen?quote:Op zondag 29 mei 2016 13:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, ze gooit altijd wel (net) over 40m en ze loopt altijd onder de 2.10. Dus, tenzij ze een blessure oploopt lijkt de kans groot dat ze dat wel haalt.
Verder is status in het Britse kamp wel interessant, want KJT is al geplaatst (*afkloppen*). Echter, volgens mij komt Ennis-Hill terug van blessureleed en zal ze zich nog moeten plaatsen en verder is Lake afgehaakt met een blessure in Götzis dus die zal het waarschijnlijk niet gaan halen (misschien dat ze zich gaat richten op het hoogspringen als ze naar Rio wil).
Ja, en ook nog in Ratingen neem ik aan.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lake zal misschien nog wel in Amsterdam kunnen?
Vind ik wel leuk, anders zijn het altijd dezelfde landen die om de prijzen strijdenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ikauniece is wel goed hoor. Allejezus. Die gaat weer pieken op het juiste moment.
Ik support de baltische staten en de scandinaviers by default.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk, anders zijn het altijd dezelfde landen die om de prijzen strijden
Ik vraag me af of Nana Djimou dit jaar weer in vorm gaat zijn, als we het over pieken hebbenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik support de baltische staten en de scandinaviers by default.Dus vind ik leuk ja.
Die leek hier volledig uit vorm in ieder gevalquote:Op zondag 29 mei 2016 16:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Nana Djimou dit jaar weer in vorm gaat zijn, als we het over pieken hebben
Daarom. Die komt altijd uit het nietsquote:Op zondag 29 mei 2016 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die leek hier volledig uit vorm in ieder geval
Klopt, hoewel het bij Braun meer pieken en dalen was. Hij is niet op elk onderdeel middelmatig geweest iigquote:Op zondag 29 mei 2016 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Braun naar P11 gezakt. Al met al een middelmatig toernooi zo voor de Nederlanders.
deze was verplicht van Nike.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Schippers liet doorschemeren dat ze deze race tegen haar zin heeft gelopen, hoe zit dat? Moet ze bijvoorbeeld vanwege sponsorverplichtingen komen opdraven bij bepaalde wedstrijden? Voor m'n gevoel loopt ze aardig veel wedstrijden.
Heeft er ook mee te maken dat er een grote groep atleten is die ongeveer hetzelfde niveau hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:06 schreef heywoodu het volgende:
De 400 meter horden is echt het meest willekeurige evenement in de atletiek, wat resultaten betreft. De ene keer win je, de andere keer loop je kansloos achteraan
Dank voor tip.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:58 schreef heywoodu het volgende:
DL vanuit Rome over een paar minuten op Ziggo
Zolang Smellie geen wind laat natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dank voor tip.
Prima op achtergrond tijdens boekje lezen.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang Smellie geen wind laat natuurlijk
Ze hoeft geen hormoontherapie meer te ondergaan als ik me niet vergis, dus ja. Eerder dit jaar in Z-A ook al wereldtijden op de 400, 800 en 1500 gelopen....in 3 uur tijdquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
Semenya is dit jaar opeens weer goed?
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:26 schreef heywoodu het volgende:
Daar gaan we weer, de 800m bij de vrouwen![]()
Voorspelling: alles bij elkaar tot ongeveer 600 meter, waar Semenya versnelt, Niyonsaba er een tijdje bij blijft en vervolgens op 2 seconden tweede wordt.
Kennerquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:26 schreef heywoodu het volgende:
Voorspelling: alles bij elkaar tot ongeveer 600 meter, waar Semenya versnelt, Niyonsaba er een tijdje bij blijft en vervolgens op 2 seconden tweede wordt.
Altijd leuk om te zien dat je keer op keer gelijk hebt natuurlijk. Dit is ook de reden dat ik de Fantasy Diamond Race vandaag heb laten schieten, dat maakt het wat eerlijker voor de rest.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom kijk je nog, als je het toch al weet?
Doe volgende x even posten in WoS topic. One lovequote:Op donderdag 2 juni 2016 20:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat je ongeveer 1.15 keer je inzet kreeg voor Semenya, als het niet minder isquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Doe volgende x even posten in WoS topic. One love
Wat een bizarre race was datquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen herinnert me nog even aan de wk finale 400m van vorig jaar.
http://www.iaaf.org/resul(...)-metres/final/result
Thompson wint in 10;87quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Schitterende 100m incoming, met Gardner vs Thompson en twee megatalenten Angela Tenorio uit Ecuador en Ewa Swoboda uit Polen
Valt mee, er zijn er altijd best veel achter elkaar met tussendoor rond het WK/OS een vrij lange pauzequote:Op donderdag 2 juni 2016 22:00 schreef chufi het volgende:
EN zondag al weer verder.. in Birmingham.. Is dit niet een beetje teveel van het goede ? Vroeger waren er toch veel minder DL wedstrijden en meer verspreid over het seizoen.?
Semenya heeft er dus een geduchte concurrent bij?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:54 schreef heywoodu het volgende:
800m bij de dames nu, met Margaret Wambui
Dat nog nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Semenya heeft er dus een geduchte concurrent bij?
Daar moet toch gewoon een piemel met balzak aan zittenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat nog niet
Semenya heeft nog geen 800m voluit gelopen dit jaar en zit al op twee keer 1:56, die heeft nog minstens 2-3 seconden in de tank en gaat in Rio gewoon het WR van Kratochvilova verpletteren.
Ik zag net de filmpjes van haar races op het Z-A kampioenschap, dat is echt te bizar. Beetje 300m joggen en dan nog 100m sprinten en 50.7 neerzetten. Op de 800m ook, lekker meehobbelen, even gas geven en hup, 1:58.
Als Semenya zich op de 400 zou richten gaat ze binnen no-time dik de 48 in
Dat artikel kwam ik gisteren ook tegen, beetje te lang om in één ruk te lezen maar ik ga hem zeker helemaal lezen. Het is gewoon ook een bizar lastige situatie, want het is niet zoiets als doping waarbij bewust valsgespeeld wordt. Je wordt geboren met veel te veel testosteron, tja, daar kun je weinig aan doen. En als je die mensen hormoontherapie laat ondergaan, op welke grens moet je ze dan zetten? Het gemiddelde? Of iets meer, want er zijn er altijd die meer dan het gemiddelde hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:57 schreef DeeBee het volgende:
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, dit is een volkomen bizarre en onwenselijke situatie. Uitstekend artikel over de problemen, discussie en oplossingen voor dit vraagstuk:
http://sportsscientists.c(...)rt-qa-joanna-harper/
Mocht er geen verandering in de regels komen, dan zal de komende jaren er inderdaad een shift te zien zijn naar 'mutanten' die de vrouwensport gaan domineren. Nu zijn alle topsporters al een soort van mutanten, maar dit gaat de verkeerde kant op zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat deed pijnquote:
de 400 meterquote:Op zondag 5 juni 2016 10:45 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag trouwens DL in Birmingham. Geen Semenya op de 800 meter, wel Niyonsaba. Buiten dat krijgen we een eerste echte blik op de nieuwe Botswaanse 400 meter-topper in spé Baboloki Thebe
Makwala moet zijn borst natmaken, want hij kan natuurlijk niet om de oren gelopen worden door dat snotjoch![]()
Eerste verlies sinds 5 augustus 2012. Maar ze wint gewoon goud straks hoor, maak je maar geen zorgen, Ron.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:40 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen is de streak van Ibarguen ten einde. 4 jaar / 34 evenementen was ze ongeslagen.
[..]
We gaan het zien. Aangezien ik geen uitgesproken favoriet op dit onderdeel heb mag de beste van mij winnen.quote:Op zondag 5 juni 2016 15:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eerste verlies sinds 5 augustus 2012. Maar ze wint gewoon goud straks hoor, maak je maar geen zorgen, Ron.
Montreuilquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar lopen we vandaag eigenlijk?
Ah, het Frans clubkampioenschap ofzoquote:
Was al aan het zoeken naar iets van een startlijst ofzo (zie spoiler), want de rest zat relatief dichtbij voor zo'n supertijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ellington (derde) liep ook een PB. Net even rustige wind toen die gemeten werd denk ik, op veel andere nummers zat de wind steeds boven de +2.
hoelaat schippers ongeveer?quote:
21:40, tegen Thompson en ene Helene Rųnningen.quote:
Ouwe geilneef dat je bentquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
21:40, tegen Thompson en ene Helene Rųnningen.
[ afbeelding ]
Links. Disclaimer: nog even drie maandjes wachten tot ze 18 is
Komt nog dichtbij OS limietquote:
Moet nog wel eventjes anderhalve seconde van afquote:
zou zweren dat ik zondag een 52,60 ofzo lasquote:Op donderdag 9 juni 2016 18:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet nog wel eventjes anderhalve seconde van af
Eerlijk is eerlijk, als je niet onder de 52 kunt lopen heb je er als vertegenwoordiger van een relatief groot sportland niet veel te zoeken natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2016 18:41 schreef DeeBee het volgende:
Is dat zo'n limiet die scherper staat dan het NR ofzo? Sommige van die tijden.
Mooi PR in ieder geval.
met 51,50 werd je in de finale van het WK in ieder geval verreweg laatste.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:41 schreef DeeBee het volgende:
Is dat zo'n limiet die scherper staat dan het NR ofzo? Sommige van die tijden.
Mooi PR in ieder geval.
NR is niet 52.61, maar 51.35. Van de huidige lichting liepen Nicky van Leuveren en Lisanne de Witte - die laatste afgelopen weekend nog - bijna onder de 52.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
met 51,50 werd je in de finale van het WK in ieder geval verreweg laatste.
Ah zie dat NR 52,61 is. Zal ik daarmee in de war zijn geweest
Wie gaat Dickie even helpen?twitter:Brian_Pinelli twitterde op donderdag 09-06-2016 om 18:24:55Just off Skype
high jump legend @DickFosbury1 - says he has new technique in mind, cant do himself so needs agile, adventurous volunteers! reageer retweet
Ik zou mijzelf helaas net niet als "agile" inschatten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:49 schreef wimderon het volgende:
Wie gaat Dickie even helpen?twitter:Brian_Pinelli twitterde op donderdag 09-06-2016 om 18:24:55Just off Skype
high jump legend @DickFosbury1 - says he has new technique in mind, cant do himself so needs agile, adventurous volunteers! reageer retweet
Een van de vele Turkubanenquote:
Columbiafan vindt dit ongetwijfeld leuk.twitter:Trackside2016 twitterde op donderdag 09-06-2016 om 19:17:39Jakob Ingebrigtsen, 15, lowered his 1500m PB to 3:42.44 in Oslo! reageer retweet
Begon het jaar op 3:48.37, prima progressie in de afgelopen twee wekenquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:09 schreef wimderon het volgende:
Columbiafan vindt dit ongetwijfeld leuk.twitter:Trackside2016 twitterde op donderdag 09-06-2016 om 19:17:39Jakob Ingebrigtsen, 15, lowered his 1500m PB to 3:42.44 in Oslo! reageer retweet
NIEUW WERELDRECORD junioren inmiddels.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Bukowiecki opent alvast met 20.77m. Ik noteer hem toch echt alvast als medaillewinnaar in Rio, zeker als hij de kampioenschapsmentaliteit van zijn landgenoot heeft. Wat een beest
Dat wordt natuurlijk gewoon 22+ als hij ook maar een beetje de kampioenschapsvorm van Majewski heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
NIEUW WERELDRECORD junioren inmiddels.
Geen Ruth Jebet op de steeplequote:Op donderdag 9 juni 2016 20:14 schreef DeeBee het volgende:
Ik kijk nu ook.
beIN sports goden zenden dit ook gewoon uit.
Even WRtje op de steeple vrouwen?
Wow, die Pool.![]()
22.01 nuquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:17 schreef DeeBee het volgende:
Kovacs nog verder.21.51m
Dat WR in verhouding.![]()
Hij zette even de turbo aan ja, goedemorgen.quote:
Albert Mantingh?quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:36 schreef heywoodu het volgende:
"Grenot loopt natuurlijk wel een wat grotere afstand daar in baan 7."
Ah, is dat zijn naam? Vraag het me wekelijks weer afquote:
Die kansloze van ZiggoSport ja. Ik zet het maar standaard op Engels commentaar.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, is dat zijn naam? Vraag het me wekelijks weer af
Dat kan hier nietquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:38 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die kansloze van ZiggoSport ja. Ik zet het maar standaard op Engels commentaar.
Wat zien we hier? Was het die hilarische roze badpak outfit op de 400 meter? Tinypic is verderfelijk denk ik en geblokt daarom.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:31 schreef wimderon het volgende:
Op dit punt zijn we dus ook in de atletiek aanbeland:
[ afbeelding ]
Is puuush niet afkomstig van Satan?quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat zien we hier? Was het die hilarische roze badpak outfit op de 400 meter? Tinypic is verderfelijk denk ik en geblokt daarom.
En Ziggo commentaar is nog niet verbeterd zo te horen, grappenmakers.
Wel handig op zich, hoogspringen met een polsstok. Dat had hij toch ook eerder kunnen bedenken zou je zeggen...quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Probeerde Lavillenie nou alvast een nieuwe techniek van Fosbury?
quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:44 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Wel handig op zich, hoogspringen met een polsstok. Dat had hij toch ook eerder kunnen bedenken zou je zeggen...
Anderzijds Storl heeft ook niet zoveel progressie gemaakt sinds Daegu. Blijft eeuwig zonde dat hij in Londen net te kort kwam voor goud. Rio wordt een heel ander verhaal, mag blij zijn als hij een medaille pakt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk gewoon 22+ als hij ook maar een beetje de kampioenschapsvorm van Majewski heeft.
Iets zegt mij dat jij je wel opoffert om haar nu te troosten...quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:13 schreef DeeBee het volgende:
Talay, dom dom deer...
[..]
Iets zegt mij dat jij je wel opoffert om haar nu te troosten...
quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:13 schreef DeeBee het volgende:
Talay, dom dom deer...
[..]
Iets zegt mij dat jij je wel opoffert om haar nu te troosten...
Hoppa, uit dat broekje.quote:
Zoooo, koekoek.quote:
"Zal ik op De Grasse inzetten? Nee laat maar, Collins is me iets te rap de laatste tijd."quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:22 schreef DeeBee het volgende:
Neeee...Collins geblesseerd...
De verrassende winnaar Andre de Grasse. #werkenbijdenos
Ik dacht aan Georgievs, maar die viel toch niet over de finish met zijn half bungelende been.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:23 schreef DeeBee het volgende:
Snelste 100 meter met blessure wel denk ik overigens.
Echte kenners hadden dit natuurlijk voorzien.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Zal ik op De Grasse inzetten? Nee laat maar, Collins is me iets te rap de laatste tijd."
Ik zat ook al te kijken naar die uitslagen, wat een niveau zeg.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Met 1.85m tweede worden in een hoogspringwedstrijd in de Diamond League.
Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Met 1.85m tweede worden in een hoogspringwedstrijd in de Diamond League.
Zei ik toch.quote:
haar tweede ooit.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:43 schreef heywoodu het volgende:
Slechts 19 vrouwen, inclusief Schippers, waren ooit sneller.
andere seizoensopbouw lijkt me dan ook. Benieuwd hoelang schippers dit kan doortrekkenquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:45 schreef Marcoss het volgende:
Thompson lag al een kilometer achter op het punt waar ze op het WK nog aardig voor lag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |