Ik ga de fik in. En spoel gedeeltelijk bij jou aanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:40 schreef sacha het volgende:
in de gemeente waar mijn huis woont zijn de grafrechten het laagst van Nederland, als je dus goedkoop op vakantie wilt kan dat de rest van je ziel loze bestaan
Ben jij de delfster daar?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:40 schreef sacha het volgende:
in de gemeente waar mijn huis woont zijn de grafrechten het laagst van Nederland, als je dus goedkoop op vakantie wilt kan dat de rest van je ziel loze bestaan
Het rustigste plekje van Nederland.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Over 30 jaar is er geen bewoner meer over daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nee ik doe elke dag een schone.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht even dat je je onderbroek al 5 dagen aan had
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het rustigste plekje van Nederland.
Handig die service aan huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk of maakt het te veel kabaal?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:06 schreef Treehut362 het volgende:
Ik hoor allemaal Stoomfluiten...
[ afbeelding ]
Zeker nu het vanavond even flink was gaan regenen.quote:
Hij woont er niet eens, maar er naastquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:38 schreef drakin het volgende:
Er gaat vast wel een trein weg uit Dordt om het gefluit al fluitend te kunnen ontsnappen.
Hier is het nog zomeravonden weerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker nu het vanavond even flink was gaan regenen.
Dadelijk eens wat worsten (bijna klaar) naar binnen werken, rammel van de honger nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |