Ja ik snap dat het handiger was geweest als ze iets meer had verteld (daarom zei ik ook dat ze misschien iets meer had moeten uitweiden daarover). Dat maakt het voor jou als mod wel makkelijker, maar misschien maakt het een user wel moeilijker om mee te posten?quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:28 schreef Samzz het volgende:
Dan zou het fijn zijn iets meer neer te zetten dan slechts 1 zinnetje over winkelen. Dat is gewoon slowchat. Had er bij gestaan hoe dat een overwinning is of wat, dan was de post blijven staan.
Als ik enkele zinnetjes zoals de post waar jij naar refereert moet laten staan, dan is het topic in feite gewoon een slowchat, en dat is niet de bedoeling. Begrijp me niet verkeerd, ik snap wat je wilt zeggen.
Ik snap wat je wilt zeggen. Nu was de post van Sararaats echt slowchat en dat is niet handig. Dat is ook niet fijn voor de mensen die daadwerkelijk over hun klachten willen praten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het handiger was geweest als ze iets meer had verteld (daarom zei ik ook dat ze misschien iets meer had moeten uitweiden daarover). Dat maakt het voor jou als mod wel makkelijker, maar misschien maakt het een user wel moeilijker om mee te posten?
Dat is niet fair, zelf had je de betreffende post ook weggehaald, dat weet ik zekerquote:
ja dat kan ik niet meer zienquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet fair, zelf had je de betreffende post ook weggehaald, dat weet ik zeker.
Ik ben naar de Primark geweest..quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:08 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat kan ik niet meer zien
maar sara is natuurlijk wel een apart geval
de balans komt er vast wel
De post was 'Ik ben naar de Primark geweest' in het chronisch psychische klachten topic. Noem me gek, maar nee, dat hoort daar nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:08 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat kan ik niet meer zien
maar sara is natuurlijk wel een apart geval
de balans komt er vast wel
Heb haar ook een DM gestuurdquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Sara is een schatje, en daar moet je gewoon even mee DMmen.
ja dat kan voor angstige typetjes een hele overwinning zijn, helemaal als je agorafobisch bentquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben naar de Primark geweest..
Dat was het zo ongeveer.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:11 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat kan voor angstige typetjes een hele overwinning zijn, helemaal als je agorafobisch bent
ik weet wat ze wel heeft, en nu?... gebaseerd op dit zou je ongeveer alle centrale reeksen wel kunnen sluiten, dus wie weetquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Maar dat heeft Sara niet.
Sorry hoor, maar hoort dit niet in FB thuis?quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:30 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet wat ze wel heeft, en nu?... gebaseerd op dit zou je ongeveer alle centrale reeksen wel kunnen sluiten, dus wie weet
Dit is feedback.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoort dit niet in FB thuis?
't Is goed. Ik heb een post weggegaald want slowchat en we gaan bedenken hoe slowchat en daadwerkelijk reacties kunnen gaan onderscheiden om het voor iedereen leuk te houdenquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:30 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet wat ze wel heeft, en nu?... gebaseerd op dit zou je ongeveer alle centrale reeksen wel kunnen sluiten, dus wie weet
quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
't Is goed. Ik heb een post weggegaald want slowchat en we gaan bedenken hoe slowchat en daadwerkelijk reacties kunnen gaan onderscheiden om het voor iedereen leuk te houden.
Ik waardeer de feedback iigquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:49 schreef Re het volgende:
[..]het is het leukste en mooiste forum vanFOK!
Met goede mods wel. Dat felle staat me niet aan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:49 schreef Re het volgende:
[..]het is het leukste en mooiste forum vanFOK!
De meesten kende ik al welquote:
Het aanraden van plastische chirurgie tegen een andere user is niet aardig.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:39 schreef LionPopChoc het volgende:
Waarom word mijn post nu verwijderd? Ik zeg bijna hetzelfde als een andere user, alleen 1 woord aangepast. En in tegenstelling tot het merendeel van de posts die ik in dit topic heb gepost was dit On topic en bedoeld als vriendelijk advies.
Vind jij.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het aanraden van plastische chirurgie tegen een andere user is niet aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |