Ik heb dat ook de laatste 2 keer gehad op Schiphol en Dusseldorf.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als je het in je beurs doet, of op je telefoon leg, of zoiets, wel even schoonmaken. Als je pech hebt wordt je eruit gehaald en nemen ze een monstertje van beurs/telefoon etc om te testen
Edit: gewoon random check dan he. Is mij laatst gebeurd. Niets aan de hand verder, maar als je toevallig eruit gehaald wordt, ookal ben je nuchter, en ze vinden sporen, dan zorgt dat voor gedoe he.
Als dat niet op Schiphol maar pas in Italië op het vliegveld gebeurt heb je denk ik wel degelijk een groot probleem...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb dat ook de laatste 2 keer gehad op Schiphol en Dusseldorf.
Maar wat als ze nou ook maar een klein restje drugs ergens op je kleding vinden?
Ik kan het mis hebben maar ik denk dat dat op zich nergens toe zou leiden, behalve tot dramatische lichaamsonderzoeken natuurlijk. Je verliest er een hoop tijd mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:26 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als dat niet op Schiphol maar pas in Italië op het vliegveld gebeurt heb je denk ik wel degelijk een groot probleem...
Genoeg mensen die het op een zuipen zetten tijdens het vliegen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:37 schreef Strani het volgende:
Verder ben je gewoon een beetje een idioot als je besluit drugs te gaan namen op de dag dat je moet vliegen.
Ook heel dom, maar dat zal je nooit problemen opleveren zolang je niet raar gaat doen in het vliegtuig of bij aankomst.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het op een zuipen zetten tijdens het vliegen.
Mwah. Heb een keer in een vliegtuig gezeten waar men elkaar met lege bierblikken aan het bekogelen waren en massaal liederen zingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook heel dom, maar dat zal je nooit problemen opleveren zolang je niet raar gaat doen in het vliegtuig of bij aankomst.
Dan heb je gewoon mazzel gehad. Niet elke crew zou daar zo laks op reageren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Heb een keer in een vliegtuig gezeten waar men elkaar met lege bierblikken aan het bekogelen waren en massaal liederen zingen.
Dat was wel genot.
Vraag is alleen waarom je nu coke zou willen gebruiken en als het is uitgewerkt je in een vliegtuig wil stappen. Lijkt me behoorlijk kut.
Vliegtuig vol voetbalsupporters. Viel niet zoveel aan te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon mazzel gehad. Niet elke crew zou daar zo laks op reageren.
Da's waar, dat zijn inderdaad niet de meest aangepasten..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Vliegtuig vol voetbalsupporters. Viel niet zoveel aan te doen.
Binnen europa word je alleen bij vertrek gecontroleerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:26 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als dat niet op Schiphol maar pas in Italië op het vliegveld gebeurt heb je denk ik wel degelijk een groot probleem...
och jee laat maar jaquote:Op maandag 13 augustus 2018 01:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dat na twee jaar nog weet
Waarschijnlijk na twee dagen al niet meer..
Vrijwillig naar zulke landen gaanquote:Op maandag 13 augustus 2018 03:19 schreef BasEnAad het volgende:
Beetje spuit 11,
maar binnen Europa boeit het niet zo veel,
als je het maar niet op zak hebt. Ze kijken vaak niet eens naar je paspoort.
Als je naar zuid-oost-Azië of via Dubai gaat bijvoorbeeld dan moet je ver blijven van dat poeder. Alles wassen, geen sporen, rietjes, sealtjes. Zorg dat je helemaal ontsmet bent. Sowieso niet gebruiken vlak voordat je vliegt.
Honden? Je vliegt naar Italië, maat. Honden heb ik alleen meegemaakt bij risicovluchten. Ik hoop dat je je neus goed vol gestouwd hebt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:22 schreef Glasbak5 het volgende:
Top, bedankt voor jullie reacties, ik zal mn porto etc goed schoonmaken en zal me zeker niet als een hooligan gedragen. Zal me neus ff goed schoonspoelen ook, was meer bang dat honden resten in mijn neus kunnen ruiken oid. Thanks nogmaals
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |