Maar dat zijn alleen kosten voor het verplaatsen van een bestaande inboedel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 06:34 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vraag me af wat ze in Amsterdam krijgen. Voorheen was het 5000 bij een noodgedwongen verhuizing, dat vind ik al heel royaal.
Ja je wordt gewoon je huis uitgezet. En maar afwachten of je iets fatsoenlijks aangeboden krijgt. Daar mag wel wat tegenover staan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:35 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nou ja dan is een vergoeding niet meer dan logisch vind ik.
Heeft jouw pa zijn belasting altijd aan Oisterwijk betaald?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:45 schreef flibber het volgende:
Weet iemand nog een adresje waar ik een syrisch paspoort kan scoren?
Mijn pa word ouder, atrose, parkinson, etc. Moeten allemaal dure aanpassingen komen in huis.
Maar dat mijn pa jarenlang belasting heeft betaald maakt niet uit, hij krijgt geen 10k...
al zou nu een degelijke sta-op-stoel en een 2ehands/leen scootmobiel ook leuk zijn.
Pfft,het gaat over inrichting. Dat kun je overal vandaan halen. En zo fucking special is Oisterwijk niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:51 schreef Ludachrist het volgende:
Voor 10k krijg je in Oisterwijk volgens mij net een zakje snoep of een ijsje, dus daar je hele inrichting van moeten doen is wat krap.
tis en blijft gemeenschapsgeld...daar alle burgers betaald.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Heeft jouw pa zijn belasting altijd aan Oisterwijk betaald?
Of breng je nu dingen in verband met elkaar die niks met elkaar te maken hebben?
Wat is nu je klacht?quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:39 schreef Charleville het volgende:
Ik rijd in deze auto uit 1994
[ afbeelding ]
Wil graag een nieuwe toyota aygo van 12.000 kopen, maar heb geen rode cent, heeft de overheid hier ook nog een potje voor?
Neuh...quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:30 schreef Geerd het volgende:
Daar gaat de helft van mijn vakantie geld dus naar toe![]()
Ik vind het ook veel te veel, die 10.000 Euro.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Weten we zeker dat dit niet gewoon Zuiderlijke corruptie is om de plaatselijke bevriende meubelboer een handje te helpen? Of mogen ze dat geld overal besteden? Ik vind het bizar, voor 10.000 koop je een halve kringloopwinkel. Sowieso belachelijk dat het geen lening is, maar als het een lening zou zijn die daadwerkelijk terugbetaald gaat worden geeft zo'n gezin echt geen 10 mille uit.
Nee, dit is vrijwel zeker geld dat de gemeente sowieso krijgt, maar nu alleen niet aan iets anders in dezelfde gemeente uitgegeven kan worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:00 schreef flibber het volgende:
[..]
tis en blijft gemeenschapsgeld...daar alle burgers betaald.
of denk je dat oisterwijk geen geld van de overheid krijgt?
Ik werk in een electronica zaak en dit was tien jaar geleden al zo.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:48 schreef RamboDirk het volgende:
Vrij triest als het daadwerkelijk zo is, over het creëren van draagvlak gesproken![]()
Ambtenaren zijn echt wereldvreemd volk, wie bedenkt zoiets??? verschrikkelijk
Inderdaad zeg. Vergelijk dat met afstuderen, net boven de sociale huur-grens verdienen, voor 800 euro per maand 60 m2 krijgen en nog geen spaargeld hebben waardoor je je huis met tweedehands en/of IKEA-shizzle inricht voor 1500 euro. Realiteit voor 95% van afgestudeerd NL. Geen idee waarom vluchtelingen een hogere levensstandaard verdienen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:04 schreef luxerobots het volgende:
Krijg je met voorrang een goedkope huurwoning toegewezen, krijg je ook nog 10k cadeau.
Te idioot voor woorden.
Nee? Die zware eikenhouten meubelen ...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pfft,het gaat over inrichting. Dat kun je overal vandaan halen. En zo fucking special is Oisterwijk niet.
Goed punt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:35 schreef LXIV het volgende:
Die eenmalige 10K is echt een schijntje vergeleken met alle overige kosten, die over de levenstijd van asielzoekers en hun nageslacht magnitudes hoger liggen.
Het gratis kunst festival is wel leuk. Voor de rest zou ik er niet willen wonen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee? Die zware eikenhouten meubelen ...
Wat een gelul, dat kan makkelijk met kringloop en IKEA materiaal. Vind 10k echt zwaar overdreven.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:57 schreef CarltonBanks het volgende:
knap als je voor 3.5k je huis volledig kan inrichten
ja ja, ik dacht dat je dat bedoeldequote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:28 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Maar dat is toch als je verhuizen moet omdat je woning platgegooid of gerenoveerd wordt?
En wordt door de verhuurder betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |