Enkele reis naar het kalifaatquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe heet die docu. Had al in krant gelezen over die man maar vergeten die docu op te zoeken.
jij bent dan ook een adonisquote:
Dat dwelmen in zelfmedelijden gaat echt niet werken in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij bent dan ook een adonis
nee, ik bel altijd zelf als ik iemand zijn of haar nummer wilt hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij bent dan ook een adonis
Dwelmen ja?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dwelmen in zelfmedelijden gaat echt niet werken in ieder gevalzou me er vooral niet te druk om maken. Het is niet dat je de 40 gepasseerd bent en nog maagd bent
wat een vreemde conclusie maak jij over vaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dwelmen in zelfmedelijden gaat echt niet werken in ieder gevalzou me er vooral niet te druk om maken. Het is niet dat je de 40 gepasseerd bent en nog maagd bent
Godverdommequote:
Zwelgen.quote:
Oh ja kakquote:
Datis misschien een hossel idee voor vaquote:
Kom maar op Feer. Ik heb een roze jurkje en zie bij wijze van alles door roze bril.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:13 schreef Fera het volgende:
Maar ik doe gewoon kut nu, omdat ik een kutdag heb.
Wowowowow Fokkiequote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datis misschien een hossel idee voor va
Nee grapje va :s
Waarom?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:13 schreef Fera het volgende:
Maar ik doe gewoon kut nu, omdat ik een kutdag heb.
picsquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een super schattig roze jurkje binnen gekregen. Dit wilde ik even kwijt.
Oh ja foboquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:17 schreef Nouri het volgende:
va ik ben hosselen in fobo
ze kunnen mijn hosselskills niet waarderen
heb je nog van die grappige westfrieslandplaatjesquote:
Lolquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:22 schreef Nouri het volgende:
[..]
heb je nog van die grappige westfrieslandplaatjes
Ik zal het proberen duidelijk uit te leggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom maar op Feer. Ik heb een roze jurkje en zie bij wijze van alles door roze bril.
haha lol je wilt mijn pik héquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Krijg je straks. Moet nu even weg
[..]
Kusje
matigquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:25 schreef Nouri het volgende:
hoe loopt je relatie tusssen jou en crack jc
Mja. Is foch niet iets waar jij je dan druk om hoeft te maken? Je hebt gezegd waar het op staat en als zij dan niet goed handelt daarnaar is het haar probleemquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal het proberen duidelijk uit te leggen.
Mijn werkgever heeft haar zaakjes niet op orde. Plant mij eerst dubbel in. Dus ik switch twee dagen (dinsdag voor donderdag) om het alsnog passend te maken. Iedereen blij, want ik wilde toch liever de donderdag vrij.
Vervolgens stuurt ze om 3 uur 's nachts, woensdag op donderdag, een bestand (ik noem het A) wat ik op vrijdagochtend moet leveren (ik werk trouwens audio uit in tekst). Maar donderdag is dus mijn vrije dag. Dus ik wilde dat gisteren aan haar duidelijk maken, maar ze was de hele dag niet bereikbaar.
Vandaag krijg ik eindelijk een mail terug waarin ze zegt het over het hoofd gezien te hebben. Prima. Ze wil iets anders sturen (ik noem dat even B) wat sneller geleverd kan worden bij de opdrachtgever en bestand A verschuiven.
Vervolgens vraagt ze opnieuw naar A (maar daar hadden we het toch net over gehad?) alsof het een heel ander interview is. Ik in de war, kijk het extra na en het blijkt gewoon diezelfde te zijn. Dus ik mail dat terug. Ondertussen heb ik B nog niet ontvangen, begin vast A zodat die in ieder geval voor een deel af is. Kom erachter dat A groter is dan zij had gezegd, waardoor er dus nog meer tijd in zat. Het enige mailtje wat ik nog krijg is: "Ja, maar het was een harde deadline voor vandaag".
Dus daar werd ik nogal pissig over. Zij kijkt niet goed naar de planning, stuurt vervolgens A waar ik niet aan kan werken. Zelfs al had ik eraan kunnen werken, was het bestand alsnog veel te groot geweest om in één dag te maken. Dus ook dat zag ze nog over het hoofd. En dan die mail die ik terug krijg ... Ik heb maar gereageerd dat ik niet kan heksen en ben er nu gewoon even klaar mee.
hoezo ze vindt jou toch ook leukquote:
Die doet het toch niet lolquote:
van flippie wordt het geen flappie meer hoor haha lolquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft haar zaakjes niet op orde. Plant mij eerst dubbel in. Dus ik switch twee dagen (dinsdag voor donderdag) om het alsnog passend te maken. Iedereen blij, want ik wilde toch liever de donderdag vrij.
Vervolgens stuurt ze om 3 uur 's nachts, woensdag op donderdag, een bestand (ik noem het A) wat ik op vrijdagochtend moet leveren (ik werk trouwens audio uit in tekst). Maar donderdag is dus mijn vrije dag. Dus ik wilde dat gisteren aan haar duidelijk maken, maar ze was de hele dag niet bereikbaar.
Vandaag krijg ik eindelijk een mail terug waarin ze zegt het over het hoofd gezien te hebben. Prima. Ze wil iets anders sturen (ik noem dat even B) wat sneller geleverd kan worden bij de opdrachtgever en bestand A verschuiven.
Vervolgens vraagt ze opnieuw naar A (maar daar hadden we het toch net over gehad?) alsof het een heel ander interview is. Ik in de war, kijk het extra na en het blijkt gewoon diezelfde te zijn. Dus ik mail dat terug. Ondertussen heb ik B nog niet ontvangen, begin vast A zodat die in ieder geval voor een deel af is. Kom erachter dat A groter is dan zij had gezegd, waardoor er dus nog meer tijd in zat. Het enige mailtje wat ik nog krijg is: "Ja, maar het was een harde deadline voor vandaag".
Dus daar werd ik nogal pissig over. Zij kijkt niet goed naar de planning, stuurt vervolgens A waar ik niet aan kan werken. Zelfs al had ik eraan kunnen werken, was het bestand alsnog veel te groot geweest om in één dag te maken. Dus ook dat zag ze nog over het hoofd. En dan die mail die ik terug krijg ... Ik heb maar gereageerd dat ik niet kan heksen en ben er nu gewoon even klaar mee.
tl;drquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Nou ja, dit soort dingen komen dus heel erg vaak voor. Dat zij iets dubbel plant, dingen over het hoofd ziet, etc. En elke keer moet ik weer communiceren dat het niet gaat werken, of dat het op mijn vrije dag valt (die ik vaak ook indeel met andere taken. Gisteren was ik bijvoorbeeld de halve dag niet eens thuis). Dit was gewoon de druppel. Ik ben iemand die het graag allemaal goed wil doen en geen problemen wil veroorzaken. Ik houd me ook altijd aan deadlines. Maar dit soort dingen zijn voor mij dan zo storend. Zorgt voor een hoop frustratie.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja. Is foch niet iets waar jij je dan druk om hoeft te maken? Je hebt gezegd waar het op staat en als zij dan niet goed handelt daarnaar is het haar probleem
Ja. Ze heeft zowel te weinig slaap (gezien haar vele mailtjes midden in de nacht op werkdagen) als te weinig personeel die dit soort zaken voor haar zouden kunnen regelen. Maar goed, het is niet mijn plek om dat soort dingen aan te kaarten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht.Wat vreselijk irritant als iemand anders en dan zelfs je baas, continu fouten maakt en jou vervolgens de schuld geeft en jij het, uiteraad, mag oplossen. Ze heeft echt duidelijk een probleem. Hopelijk komt het nog goed en andwrs lekker laten gaan Feer
ik zie er misschien uit alsof ik een verstandelijke beperking hebquote:
Ja snap ik wel. Lijkt me ook erg frustrerend omdat je inderdaad denkt dat als je het laat gaan je haar alleen maar meer op je dak krijgt mja, voor jezelf is dat niet de beste oplossing. Anders moet je het haar in het algemeen nog eens aankaarten dat je niet blij bent met hoe ze communiceert naar jou toe?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, dit soort dingen komen dus heel erg vaak voor. Dat zij iets dubbel plant, dingen over het hoofd ziet, etc. En elke keer moet ik weer communiceren dat het niet gaat werken, of dat het op mijn vrije dag valt (die ik vaak ook indeel met andere taken. Gisteren was ik bijvoorbeeld de halve dag niet eens thuis). Dit was gewoon de druppel. Ik ben iemand die het graag allemaal goed wil doen en geen problemen wil veroorzaken. Ik houd me ook altijd aan deadlines. Maar dit soort dingen zijn voor mij dan zo storend. Zorgt voor een hoop frustratie.
hahaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:32 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik zie er misschien uit alsof ik een verstandelijke beperking heb
maar ik heb het echt niet
wat lijkt mij dat een kanker festival zegquote:
We hebben het er wel eens eerder over gehad. Is al wel een tijd terug. Toen ben ik bijna gestopt daar te werken. Uiteindelijk ging het toen wel beter, maar de laatste tijd is het enorm druk geworden en ik denk dat ze zich gewoon teveel op de hals haalt. En ze gooit altijd alles bij mij neer omdat 'iedereen vol zit'. Ik heb soms het idee dat ik 3x zoveel doen als mijn andere collega's. Heb misschien ook wel meer tijd, maar toch.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Lijkt me ook erg frustrerend omdat je inderdaad denkt dat als je het laat gaan je haar alleen maar meer op je dak krijgt mja, voor jezelf is dat niet de beste oplossing. Anders moet je het haar in het algemeen nog eens aankaarten dat je niet blij bent met hoe ze communiceert naar jou toe?
moet morgen overdag ook werkenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja hahahaha
maar voor de rest toch niets beters te doen
is eigenlijk gewoon obsession
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |