transport en opslag van afval is alleen achterlijk duur en weer energieslurpendquote:
gewoon boven oceaan uit vliegtuigje gooienquote:Op vrijdag 27 mei 2016 01:12 schreef Adames het volgende:
[..]
transport en opslag van afval is alleen achterlijk duur en weer energieslurpend
Huidige kernenergie dan
Nog steeds zou niemand inkopen zonder subsidie.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
eerste generaties ja, gaat nu een stuk beter
kans dat het terugkomt aan onze kustquote:Op vrijdag 27 mei 2016 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon boven oceaan uit vliegtuigje gooien
gewoon dumpen waar mh 736733 verdwenen is. Zie je het nooit meer terugquote:Op vrijdag 27 mei 2016 01:16 schreef Adames het volgende:
[..]
kans dat het terugkomt aan onze kust
Beter gewoon boven Afrika dumpen
Ohnee, ff kijken of hij erop staatquote:
Ja die post is zonder uitleg een beetje foutquote:
valt wel meequote:Op vrijdag 27 mei 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die post is zonder uitleg een beetje fout
Vooral die vader ook, pijnlijk hoor. Meteen je hele familie kwijtquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
valt wel mee
Meisjes van 16 zijn volledig volgroeid. Niets mis mee om je aangetrokken te voelen
Eentje nog dood ookquote:Op vrijdag 27 mei 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die vader ook, pijnlijk hoor. Meteen je hele familie kwijt
Vooral als je zo liberaal opgevoed bent. Kan er gewoon niet bij hoej e dan die ommekeer maakt.quote:
ik tinder niet meer manquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe is het nou, hoe gaan je tinderavonturen
Dus ik moet mijn facebookaccount aan jou geven? Ben een beetje gekquote:
zou ik doenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn facebookaccount aan jou geven? Ben een beetje gek
ik had heel lang echt een bizar rare tekst op tinderquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En er valt weinig te wingen als er geen matches bijkomen
Ja ik heb wel beetje matige foto's. Of ik ben gewoon niet aantrekkelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:41 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik had heel lang echt een bizar rare tekst op tinder
en foto dat mijn hoofd wat beter leek
ach heeft mij wel scharrel opgeleverd![]()
ik ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik heb wel beetje matige foto's. Of ik ben gewoon niet aantrekkelijk
irl kan ik al helemaal niet. Stel ik sta in de stad, leuk meisje. Geen idee hoe ik dat moet aanpakkenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:45 schreef Nouri het volgende:
maja ik hossel sowieso beter via internet dan in real
dat durf ik gewoon echt niet
had laatst een meisje wat ooit bij broertje in de klas zat op tinder
ik dacht dat het een grap was dus gezegd dat ze mij niet in de zeik moest nemen
was het serieus![]()
ze vond mij vroeger grappig en daarom leek een date haar leuk
maar nu is ze boos
ik kan heel goed een gesprek voeren hoor, maar daarna zit ik toch door mijn zenuwachtigheid toch al in de friendzonequote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja op af stappen en hoi zeggen, maar daarna?
Ik ben wel eens voor een paar uur lang van kutkroeg naar kutkroeg gesleept en het enige wat ik had aan het eind van de avond was een fake 06 nummerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:09 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik kan heel goed een gesprek voeren hoor, maar daarna zit ik toch door mijn zenuwachtigheid toch al in de friendzone
dat zou mij niet overkomenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben wel eens voor een paar uur lang van kutkroeg naar kutkroeg gesleept en het enige wat ik had aan het eind van de avond was een fake 06 nummer
hoiquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe heet die docu. Had al in krant gelezen over die man maar vergeten die docu op te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |