http://www.telegraaf.nl/p(...)r_verstikken___.htmlquote:'Depp wilde Amber verstikken'
1 uur geleden
Sinds Amber Heard vorige week kenbaar maakte dat ze wil scheiden van Johnny Depp, doen steeds meer verhalen over huiselijk geweld de ronde. Volgens een vriendin van de actrice heeft Johnny haar zelfs een keer met een kussen proberen te verstikken.
Het voorval speelde zich volgens haar in december af. Johnny zou zich hebben laten gaan in een dronken bui, aldus de vriendin tegen Page Six. Toen Amber haar had gewaarschuwd, trof ze de actrice kort daarna aan met een gescheurde lip en een gezwollen oog. Ook was een pluk haar verdwenen. Volgens de vrouw vreesde Amber voor haar leven.
Advocaten van Amber meldden maandag dat ze eerder geen aangifte tegen Johnny wilde doen om haar privacy en de carrière van Johnny te beschermen. De actrice, die in februari vorig jaar met hem in het huwelijk trad, zegt nu echter dat ze 'de meedogenloze aanvallen en regelrechte leugens' niet langer kan verdragen.
quote:she only earns $10,000 a month but spends almost $44,000 on 'basic expenses' such as clothes, vacations and eating out (plus $300 dry cleaning)
Prima inkomen. De inkomsten uit films komen daar nog bij, dit is de basis. Waar dat dan uit bestaat is me niet helemaal duidelijk overigens.quote:
Geen prima inkomen met dat uitgavenpatroon, dan kan 50.000 spousal support per maand aardig van pas komenquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Prima inkomen. De inkomsten uit films komen daar nog bij, dit is de basis. Waar dat dan uit bestaat is me niet helemaal duidelijk overigens.
Ben meer benieuwd wat Johnny per maand binnen brengt
Geef dat wijf gewoon 1 miljoen dollar en laat 'r eens leren met geld omgaan. Goor wijf.quote:
Hoezo niet? De inkomsten uit films komen daar nog bij, als dat een half miljoen per jaar is, kun je e.e.a. al prima betalen. En voor the adderall diaries kreeg ze al 416k, dus dat zit heus wel snor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:42 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Geen prima inkomen met dat uitgavenpatroon, dan kan 50.000 spousal support per maand aardig van pas komen
Haar totale inkomsten vorig jaar waren 250.000 dollar, dat is niet genoeg met een uitgavenpatroon van 44000 dollar per maandquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo niet? De inkomsten uit films komen daar nog bij, als dat een half miljoen per jaar is, kun je e.e.a. al prima betalen. En voor the adderall diaries kreeg ze al 416k, dus dat zit heus wel snor.
Vorig jaar waren haar kosten 209000. Da's een behoorlijk overschot. Bovendien valt er heus nog wel e.e.a. te besparen. In deze papieren is 'op zijn advocaats' alles aangedikt om een zo hoog mogelijk bedrag op te schrijven.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:48 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Haar totale inkomsten vorig jaar waren 250.000 dollar, dat is niet genoeg met een uitgavenpatroon van 44000 dollar per maand
Ja, maar dat was ongetwijfeld omdat ze toen getrouwd was met Depp en dus lang niet alles zelf hoefde te betalen. Nu moet ze alles zelf weer gaan dokken en dan komt er dus wel te weinig binnen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vorig jaar waren haar kosten 209000. Da's een behoorlijk overschot. Bovendien valt er heus nog wel e.e.a. te besparen. In deze papieren is 'op zijn advocaats' alles aangedikt om een zo hoog mogelijk bedrag op te schrijven.
Dan ga je een keer niet op vakantie. Of je neemt een goedkoper huis. Of je gaat zelf koken en wat goedkoper boodschappen doen (nu goed voor 4k). Of je gaat nog maar eens in de maand naar de film en niet op vakantie (nu goed voor 10k). Prima inkomen, daar redt ze het makkelijk mee. En nogmaals, de inkomsten uit films komen daar nog bij. En ze heeft er nog zat op de planning staan op imdb.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:59 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ongetwijfeld omdat ze toen getrouwd was met Depp en dus lang niet alles zelf hoefde te betalen. Nu moet ze alles zelf weer gaan dokken en dan komt er dus wel te weinig binnen.
Ja, natuurlijk is dat makkelijk te doen, alleen zal ze daar gewoon geen zin in hebben als ze ook de kans heeft gewoon 50.000 per maand mee te pakken van haar ex.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan ga je een keer niet op vakantie. Of je neemt een goedkoper huis. Of je gaat zelf koken en wat goedkoper boodschappen doen (nu goed voor 4k). Of je gaat nog maar eens in de maand naar de film en niet op vakantie (nu goed voor 10k). Prima inkomen, daar redt ze het makkelijk mee.
Daarom zeg ik ook dat e.e.a. is aangedikt om zoveel mogelijk los te krijgen. Maar als het gaat om een 'dire financial situation' denk ik toch aan een ander overzicht. Lijkt me dat het grootste risico voor haar financieel zit in de kosten van de advocaat op dit moment, want die schrijft wel lekker uren weg zoquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is dat makkelijk te doen, alleen zal ze daar gewoon geen zin in hebben als ze ook de kans heeft gewoon 50.000 per maand mee te pakken van haar ex.
Ach, je moet het in perspectief zijn he, voor haar zal het vast een "dire financial situation" zijn als ze niet iedere maand op vakantie kan gaan, en zelf moet koken zoals het "gewone" volk. Of nog erger: dat ze niet lukraak nieuwe kleding kan kopen met als risico dat de paparazzi haar fotograferen met 2 keer hetzelfde outfitje aan!!! The horror!quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat e.e.a. is aangedikt om zoveel mogelijk los te krijgen. Maar als het gaat om een 'dire financial situation' denk ik toch aan een ander overzicht. Lijkt me dat het grootste risico voor haar financieel zit in de kosten van de advocaat op dit moment, want die schrijft wel lekker uren weg zo
Een telefoontje naar Topshop en ze kan weer maanden gratis vooruit. Zelfde geldt voor als HelloFresh wekelijks een box mag bezorgen. En wij maar betalenquote:Op woensdag 1 juni 2016 13:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ach, je moet het in perspectief zijn he, voor haar zal het vast een "dire financial situation" zijn als ze niet iedere maand op vakantie kan gaan, en zelf moet koken zoals het "gewone" volk. Of nog erger: dat ze niet lukraak nieuwe kleding kan kopen met als risico dat de paparazzi haar fotograferen met 2 keer hetzelfde outfitje aan!!! The horror!
Van http://www.tmz.com/2016/0(...)ps-lapd-johnny-depp/quote:The 2 officers who interviewed Amber Heard the night she was allegedly attacked by Johnny Depp have spoken with LAPD brass, and our sources say they are adamant ... Amber had no visible injuries.
The officers spoke with superiors Tuesday afternoon and said they had no idea Johnny Depp was involved at all -- the 911 call came in under the name Heard, and they did not associate her with Depp.
The 2 cops say the information they had when they knocked at her door was only that there was a domestic dispute. Amber opened the door just a crack but would not let them in. They questioned her through the door and she said it was a simple verbal argument with her husband. She never mentioned Depp by name.
The officers told her they needed to make sure she wasn't declining help under duress, so they insisted on coming in and speaking with her. Amber obliged, and the officers say they looked at her closely enough to determine there were no marks, swelling or bruising on her face or other exposed parts of her body.
Our LAPD sources say precisely what several doctors told us ... if Johnny threw an iPhone at her pitcher style, and then followed up with hair-pulling and hitting, there would have been swelling at the very least, and most probably some immediate bruising or redness. The officers saw nothing.
The cops insist if they had seen any sign of injury they would have taken a report and tracked down the husband.
Uit het bericht uit deze quote lees ik ter plekke, als ear witnesses:quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:31 schreef Dagonet het volgende:
Waar was security ten tijde van het politiebezoek?
De cover:quote:
Ja, wat moet kamp Johnny dan? Maar gewoon negeren? Dat zou voor veel mensen meteen gelijkstaan aan een schuldbekentenis.quote:Op woensdag 1 juni 2016 17:43 schreef MidnightB00m het volgende:
En die PR machine van Johnny Depp niet dan? Hij is een cash cow van Disney. Is zeer invloedrijk in Hollywood.
Huiselijk geweld is een ernstig probleem in veel landen. Veel slachtoffers worden niet geloofd, duurt jaren voordat de waarheid boven water komt of pas echt bij hun partner durven weg te gaan.
Nou dat dus. Terwijl de politie er is houden de security guards zich afzijdig? Worden ook niks gevraagd?quote:Op woensdag 1 juni 2016 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit het bericht uit deze quote lees ik ter plekke, als ear witnesses:
[..]
Nou ja, ze had alleen gezegd dat er sprake was van ruzie he, niet dat hij haar mishandeld had, en de politie zag verder ook niks wat erop wees dat er meer had plaatsgevonden, Dan lijkt het me niet zo vreemd dat daar niks aan gevraagd wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou dat dus. Terwijl de politie er is houden de security guards zich afzijdig? Worden ook niks gevraagd?
Omg johquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:19 schreef gelestipjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto's uit people van een vermeend incident van december
Je denkt dat ze het zelf heeft gedaan of zo? Dus dat ze daar al vanaf december mee bezig was?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:08 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
nou ja, ook hiervan weten we natuurlijk niet wat de waarheid is he.
ik weet uberhaupt niet of de foto;s daadwerkelijk van december zijn, dat beweert ze. En ja, als ik iemand valselijk zou willen beschuldigen van zoiets of iemand geld afhandig zou willen maken zou ik daar wel wat werk van maken van tevoren ja voor een goed verhaal. Als we er vanuit gaan dat het allemaal manipulatie en bedrog is lijkt me dat ook niet echt vergezocht.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:11 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je denkt dat ze het zelf heeft gedaan of zo? Dus dat ze daar al vanaf december mee bezig was?
Maar dat is nu juist het probleem he, zij zegt dat er een ravage in huis was, de politie zegt dat daar totaal geen sprake van was. Zij zegt dat ze verwondingen had toen de politie kwam, de politie zegt dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:22 schreef Wimperkruller het volgende:
Vind het maar vergezocht om te denken dat iemand zoiets überhaupt kan faken. Dus al die verwondingen, die ravages in het huis en wat er nog meer gaat komen. Want ik denk dat er nog wel meer gaat komen, zo te zien vindt ze het niet erg om het publiekelijk te doen.
Dat dus..quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:28 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar dat is nu juist het probleem he, zij zegt dat er een ravage in huis was, de politie zegt dat daar totaal geen sprake van was. Zij zegt dat ze verwondingen had toen de politie kwam, de politie zegt dat dat niet zo is.
Ik vind het wat moeilijk te geloven dat de politie keihard gaat staan liegen over wat ze hebben aangetroffen.
ja:quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:38 schreef Wimperkruller het volgende:
Blijkt uit een officiële statement van de politie dat er geen totale ravage was?
Voor een paar miljoen ben ik ook wel bereid om iets te faken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:22 schreef Wimperkruller het volgende:
Vind het maar vergezocht om te denken dat iemand zoiets überhaupt kan faken.
Ik ben niet pro Johnny, maar ook niet pro Amber. En vooralsnog is er niet echt bewijs dat wat ze zegt waar is, wel is er een verklaring van de politie die niet overeenkomt met wat zij beweert, Dan is het niet zo vreemd als mensen aan haar verhaal gaan twijfelen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:50 schreef Wimperkruller het volgende:
Iedereen is pro-Johnny. Als er straks een filmpje komt dan zal dat ook wel fake zijn, gok ik zo.
Ik wilde het niet zo hardop zeggen. Maar ik zie blauwe kringen onder haar ogen en iets wat een koortslip kan zijn.quote:
Hij probeerde haar te stikken met een kussen...quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zo hardop zeggen. Maar ik zie blauwe kringen onder haar ogen en iets wat een koortslip kan zijn.
Misschien had ze gedacht dat hij netjes mee zou werken en klaar. Om maar een motief te noemen....quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat dus..
En eerder nooit wat gezegd wege ns privacy en werk. Waarom dan nu ineens wel met intervieuw en alles?
Ik weet niet hoor vind het allemaal zo tegenspreken met elkaar.
correctie: ze zegt dat hij haar probeerde te verstikken met een kussen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:44 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hij probeerde haar te stikken met een kussen...
wat is daar bijzonder aan? Hij heeft daar zijn mensen voor.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:30 schreef Wimperkruller het volgende:
Ook erg bijzonder dat hij zelf niks zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |