Ja dat!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:53 schreef miss_sly het volgende:
Ah, jammer CC, wat mij betreft hoor je zo bij R&P
Mag gezegd worden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga weg. het zijn users als jij die FOK! en R&P kapot maken. Met plezier, met opzet. Ga. Weg.
Oh, nu moet ik wéér huilen...quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:34 schreef CartWOman het volgende:
Jammer, wat mij betreft was dit het meest ideale modteam op R&P, ever.
Ja ik schrok er ook van, vanmorgen toen ik het zag. Niks van gezegd want ik dacht dat het een foutje was maar het blijkt echt zo te zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:59 schreef Sylvana het volgende:
Een Fok! zonder CC in het blauw. Echt een zwarte dag dit. Bedankt voor alles
Hou maar op met die ontkenningsfase, en probeer eens te bedenken waar het door zou kunnen komen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:49 schreef syndroom het volgende:
Als het echt waar blijkt te zijn, zonde. Jammer...![]()
Dit meen je niet dus houd je mond maar gewoon.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:49 schreef syndroom het volgende:
Als het echt waar blijkt te zijn, zonde. Jammer...![]()
Meen ik wel, ik vind het echt oprecht zonde dat ze ermee stoppenquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit meen je niet dus houd je mond maar gewoon.
Ik geloof je niet. Maar laten we niet dit topic verzieken met een welles-nietes discussiequote:Op donderdag 26 mei 2016 18:07 schreef syndroom het volgende:
[..]
Meen ik wel, ik vind het echt oprecht zonde dat ze ermee stoppen
Want het is al bekend welk beleid er komt/is ?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:02 schreef Elvi het volgende:
Dag CopycatTot over een paar jaar denk ik, als ze je weer vragen (en inzien dat dit beleid niet werkt
)
Zie MED, beter FOK blabla en nieuw banbeleid.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Want het is al bekend welk beleid er komt/is ?
Fixedquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie MED, beter FOK blabla en nieuw wanbeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |