Kunnen die robots dit ook?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Robots zonder D-Gun zijn stom [ afbeelding ]
Zij kunnen zichzelf oneindig gaak klonen en patternen, dus gaat er 1tje dood, komen er zo nog eens 1000 uit de fabriek gerold die zich alles kunnen herinneren en wraak op je komen nemenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:43 schreef pinman het volgende:
[..]
Kunnen die robots dit ook?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk geval niet deze gamequote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:49 schreef pinman het volgende:
Ik weet niet eens waar je het over hebt. Komt zo'n 'commander' uit een game of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In elk geval niet deze gameDie bedoel ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze: http://tfwiki.net/wiki/Transformers:_Prime_-_The_Game
![]()
Hahaquote:
Geen idee, maar dan nog zou ik liever willen kunnen kiezen tussen een oneindig maal oneindig kunnen leven dan eenmalig oneindig lang kunnen levenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:00 schreef pinman het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet![]()
Deze: http://tfwiki.net/wiki/Transformers:_Prime_-_The_Game
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geen idee, maar dan nog zou ik liever willen kunnen kiezen tussen een oneindig maal oneindig kunnen leven dan eenmalig oneindig lang kunnen leven
Vind ik ookquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, waarom heet dit bestand zo "3.1415926.jpg" terwijl het getal Pi (3.14159265359) in de naam van dat bestand niet op een 6, maar op een 7 had moeten eindigen (want er is verkeerd afgerond, dat kan ech nie hoor)
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:25 schreef pinman het volgende:
[..]
Hoe heeft dit met Transformers en Total Annihilation te maken?
De screenshot van Total Annihilation die je gepost hebt, heeft als bestandnaam een foutief afgerond getal Pi, daar haalde ik het vandaanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:57 schreef pinman het volgende:
upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/9a/Total_annihilation_screenie_3.1415926.jpg![]()
www .gamingnexus.com/Images/Article/txhowz3772/4.jpg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |