SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat gejank van de F-Side weer over Peter Bosz.
Kunnen wij gewoon die beste man een kans geven? Hij wil ook weten hoe het voelt om bij de beste club van Nederland te werken.
[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 26-05-2016 08:31:14 ]Uitvinder van de biersmiley.![]()
voeldquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:25 schreef dimmak het volgende:
Kunnen wij gewoon die beste man een kans geven? Hij wil ook weten hoe het voeld om bij de beste club van Nederland te werken.
PSV is verder de beste club gedurende de afgelopen 15 jaar oid.![]()
PSV is een provinciaal kut-clubjequote:Op donderdag 26 mei 2016 08:27 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
voeld
PSV is verder de beste club gedurende de afgelopen 15 jaar oid.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
LOL, het is nog vroeg. Ja en over de Laatste 25 jaar Ajax.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:27 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
voeld
PSV is verder de beste club gedurende de afgelopen 15 jaar oid.Zo blijft het.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
![]()
nog 1 te gaanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat de F-Side zichzelf graag belachelijk maakt is toch al langer bekend?quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:25 schreef dimmak het volgende:
Kunnen wij gewoon die beste man een kans geven? Hij wil ook weten hoe het voelt om bij de beste club van Nederland te werken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Komt dit van de Barcelonasuccessupporter Firefox, of ben je nu ineens weer voor Ajax?quote:
En waar is mijn 100¤![]()
Ik sta er elke thuiswedstrijd met plezier, maar de statements van de harde kern zijn om te huilen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat de F-Side zichzelf graag belachelijk maakt is toch al langer bekend?Uitvinder van de biersmiley.![]()
Over de laatste 25 jaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
LOL, het is nog vroeg. Ja en over de Laatste 25 jaar Ajax.Zo blijft het.
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer joh![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over de laatste 25 jaar
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer joh![]()
![]()
Zooooooo KOEKOEKquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over de laatste 25 jaar
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer johVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zou nog 26 zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over de laatste 25 jaar
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer johMaar dacht dat het niet nodig was.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ook een leuker lijstje. Dan zie je Feyenoord ook nog een keer staan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Over de laatste 25 jaar
11 keer PSV
10 keer Ajax
2 keer Feyenoord
1 keer AZ
1 keer FC Twente
Jammer joh
Nostalgie![]()
![]()
Dus gebruikt hij ajax als opstapje?quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:25 schreef dimmak het volgende:
Kunnen wij gewoon die beste man een kans geven? Hij wil ook weten hoe het voelt om bij de beste club van Nederland te werken.![]()
Fixed that for ya!quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga er toch niet op in, maak van beste grootste MUIL en je bent klaar![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zou nog 26 zeggen.Maar dacht dat het niet nodig was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: