Country, wel echt een hele andere stijl om aan te vragen voor hier bij Radio 49quote:Op donderdag 26 mei 2016 04:16 schreef Thezappa het volgende:
https://www.youtube.com/r(...)3+5+shots+of+whiskey
Drive ken je wel toch?quote:Op donderdag 26 mei 2016 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
Eigenlijk voor het eerst een ander nummer dan Megalomaniac dat ik hoor
onzekerheid is een bitch hequote:Op donderdag 26 mei 2016 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
Eigenlijk voor het eerst een ander nummer dan Megalomaniac dat ik hoor
bahquote:
Nopequote:
Que?quote:
Goed idee welquote:Op donderdag 26 mei 2016 04:31 schreef moemoe het volgende:
Pffffffffffft, hierna mag er wel weer wat gezelligers op hoor.
mafkees. Ik moet vroeg op omdat ik vanwege werkzaamheden vanaf 8 uur geen stroom heb en ik wil toch wel graag warm douchen na mijn ontbijtquote:Op donderdag 26 mei 2016 06:47 schreef MadMaster het volgende:
Opstaan! Wakker worden!
Het is potverdomme geen vakantie...![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 06:47 schreef MadMaster het volgende:
Opstaan! Wakker worden!
Het is potverdomme geen vakantie...![]()
Geen zin en werken, slechte combinatiequote:Op donderdag 26 mei 2016 07:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zon en koffie. Mooie combinatie. Goedemorgen.
Alles prima hier.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles prima hier.
Veel zon, 25 graden, lekker zeewindje erbij, drankje, hapje, bluetooth speaker aan, mw. MM die wel kan uitslapen.
Lekker rustig aan...
Ik denk dat ik mijn nickname niet toevallig heb gekozen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 07:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mafkees. Ik moet vroeg op omdat ik vanwege werkzaamheden vanaf 8 uur geen stroom heb en ik wil toch wel graag warm douchen na mijn ontbijt
Die dagen kan je hebben ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Geen zin en werken, slechte combinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |