Jij die meiden met respect behandeld?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:19 schreef Deezertje het volgende:
Nu mijn vraag: wat voort meiden vallen op 'softe' (goedaardige) jongens? Die bescheiden zijn en dames nog met respect behandelen.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ahja, als je inschrijving rond is en de eerste stufi is overgemaakt dan ontvang je een gratis karakter-upgrade. Glad vergeten.
Dat laatste ja, en ook hoe je invulling geeft aan je leven. Deezer heeft nou niet bepaald een actief leven, dan past er eerder iemand bij hem die dat ook niet heeft en mensen ook niet zo goed durft aan te spreken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd.
[..]
Als ik denk aan hun niveau dan denk ik niet aan opleiding maar aan sociale vaardigheden en levenservaring.
De meeste mensen zijn nu ineens positief ja, maar matcht ook wel met kapsel. En ik lijk iets ouder... anders denken ze nog steeds dat ik 18 benquote:Op donderdag 26 mei 2016 07:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vind het wel sexy staan eigenlijk
Het is een combinatie van. Voor Deezer en syndroom: mbo, niet heel veel levenservaring en niet heel erg sociaal vaardig. De rest is not-done.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd.
[..]
Als ik denk aan hun niveau dan denk ik niet aan opleiding maar aan sociale vaardigheden en levenservaring.
En hoe zit het met jou? Ik vind het wel ergens een beetje geinig dat jij je lotgenoten helemaal zit af te kraken en jezelf nergens opnoemt, terwijl jij ook allesbehalve succes hebt..quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:15 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Het is een combinatie van. Voor Deezer en syndroom: mbo, niet heel veel levenservaring en niet heel erg sociaal vaardig. De rest is not-done.
Nee, ik heb via de sportcursus iemand ontmoet die in 5 havo zit en zij is ontzettend aardig en ziet er goed uit. Dus jij trekt het te ver door.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ahja, als je inschrijving rond is en de eerste stufi is overgemaakt dan ontvang je een gratis karakter-upgrade. Glad vergeten.
Nee joh. Zat lelijke studentes.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:05 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Zijn slim, zien er goed uit, meestal ook wel een prima karakter.
Met dat laatste beb ik het met je eens.
Ik blijf nog wel een tijdje single en maagd hoor. Maak je maar niet druk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En hoe zit het met jou? Ik vind het wel ergens een beetje geinig dat jij je lotgenoten helemaal zit af te kraken en jezelf nergens opnoemt, terwijl jij ook allesbehalve succes hebt..
Dus zij is 16 en jij bent 24?quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:17 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Nee, ik heb via de sportcursus iemand ontmoet die in 5 havo zit en zij is ontzettend aardig en ziet er goed uit. Dus jij trekt het te ver door.
17/22quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh. Zat lelijke studentes.
En zelfs genoeg domme.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:20 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
22/2 = 11 + 7 = 18.
Sorry, probeer het nog een keer.
Die autisten hè.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:21 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet. Probeer het nog een keer.
Nee dus.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:21 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat vroeg hij niet. Probeer het nog een keer.
Studentes zijn slim, anders kun je geen tentamens halen op de uniquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:19 schreef DoubleDip het volgende:
[..]![]()
'Studente' staat niet gelijk aan: blond, mooi en slim.
Weer wat geleerd.
Nou, neuk d'r!quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:21 schreef Deezertje het volgende:
Maar op de sova cursus zit wel een leuk meisje wat mijn type isSchattig enzo, maar ze is volgens mij 17 of amper 18.
(en ik weet niet of ze mij ook wel leuk vind)
1,80m. cardioquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:21 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Wat heb je in de afgelopen 2 jaar bij de sportschool gedaan? Of ben je heel klein (lengte)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |