Ach skeet ligt aan hem.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook ja. Hij leeft/werkt in het buitenland dus veel meer dan 1-2x per jaar elkaar zien zit er niet in. Oude vriendschap komt er niet mee terug. Hij heeft hier nog contacten die hij op deze dagen bezoekt, en ik ben er niet een van terwijl ik 3 huizen verderop woon
Dude, ik zou mijn basisschoolvrienden ook niet eens meer herkennen, laat staan nog contact met ze opnemen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. We hebben sinds de middelbare school geen contact meer gehad, nieuwe mensen ontmoet, nieuwe vervolgstudie, nu werkt hij al jaren in buitenland. Dus hij zou waarschijnlijk nooit meer aan mij denken.
Hij vindt je superaardig, maar geen tijd om hallo te zeggen in het voorbijgaan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. We hebben sinds de middelbare school geen contact meer gehad, nieuwe mensen ontmoet, nieuwe vervolgstudie, nu werkt hij al jaren in buitenland. Dus hij zou waarschijnlijk nooit meer aan mij denken.
Fb check in misschienquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:17 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Hij vindt je superaardig, maar geen tijd om hallo te zeggen in het voorbijgaan?
Niet jaarlijks een reünie houden in een wokrestaurant.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Je basisschoolklas niet op fb hebben
Zat dezer niet op speciaal onderwijs? Of las ik het verkeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:17 schreef Bananenpap het volgende:
Hij vindt je waarschijnlijk gewoon een rare snuiterd en bedankt zijn ouders op zijn blote knietjes dat ze hem destijds naar een andere middelbare school hebben gestuurd.
Jullie hebben sinds de basisschool geen contact meer.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En dan 15 jaar later gaan huilen...quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jullie hebben sinds de basisschool geen contact meer.
Hij en zijn basisschoolbuddy waren twee handen op een buik. Waarschijnlijk hing hij teveel aan hem en gaf hij die jongen geen ruimte om zijn eigen leven te vormen want toen ze de overstap gingen maken naar de middelbare school besloten de ouders van die jongen hem op het laatste moment naar een andere school te sturen zonder dit aan Deezer en zijn ouders te melden. Sindsdien is het verwaterd en heeft hij het nog steeds niet kunnen verwerken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:21 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Zat dezer niet op speciaal onderwijs? Of las ik het verkeerd?
Toch naar de psycholoog dan!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hij en zijn basisschoolbuddy waren twee handen op een buik. Waarschijnlijk hing hij teveel aan hem en gaf hij die jongen geen ruimte om zijn eigen leven te vormen want toen ze de overstap gingen maken naar de middelbare school besloten de ouders van die jongen hem op het laatste moment naar een andere school te sturen zonder dit aan Deezer en zijn ouders te melden. Sindsdien is het verwaterd en heeft hij het nog steeds niet kunnen verwerken.
Vooral omdat er dus niemand voor in de plaats kwamquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hij en zijn basisschoolbuddy waren twee handen op een buik. Waarschijnlijk hing hij teveel aan hem en gaf hij die jongen geen ruimte om zijn eigen leven te vormen want toen ze de overstap gingen maken naar de middelbare school besloten de ouders van die jongen hem op het laatste moment naar een andere school te sturen zonder dit aan Deezer en zijn ouders te melden. Sindsdien is het verwaterd en heeft hij het nog steeds niet kunnen verwerken.
Belachelijk dat ze geen opvolger voor je hadden geregeld!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:27 schreef Deezertje het volgende:
Vooral omdat er dus niemand voor in de plaats kwam
Omdat je het nog steeds niet verwerkt hebt en geen behoefte hebt aan vriendschappen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien had je vriend een ander schooladvies dan jij.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen zijn geen gebruiksvoorwerpen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:04 schreef Deezertje het volgende:
H
[..]
Hij heeft mij niet nodig om zijn leven leuker/beter te maken nee.
Hoezo, die komen toch zo aanwaaien??quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze geen opvolger voor je hadden geregeld!
Ben jij eigenlijk ooit gepest?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |