Het ligt toch noooooit aan hem zelf!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik loop alleen mensen voorbij die ik als hinderlijk/vervelend/kut beschouw, eigenlijk. Normale mensen die ik uit m'n verleden tegenkom zou ik op z'n minst even naar zwaaien en wie weet als er tijd is even snel een praatje maken.
Hij heeft mij niet nodig om zijn leven leuker/beter te maken nee.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen behoefte aan contact met jou bedoel je.
Klein verschil, grote betekenis.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:19 schreef Deezertje het volgende:
Die bescheiden zijn en dames nog met respect behandelen.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:39 schreef Deezertje het volgende:
Ohja, ze moest ook niets van mijn politieke partij hebben, dus moest er wel om lachen
Dit is trouwens wel een beetje mijn type qua alternatievelingenIn welk universum is het respectvol om te lachen om iemands politieke voorkeur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier spreekt je autisme. Zoek hulp.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:04 schreef Deezertje het volgende:
H
[..]
Hij heeft mij niet nodig om zijn leven leuker/beter te maken nee.
Dit, een van de weinige mensen die ik vroeger als vriendin beschouwde en die ik nog steeds niet hoef te spreken als ik haar tegenkom is iemand waarmee ik knallende ruzie heb gehad, die ook gelijk het einde van de vriendschap betekende.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik loop alleen mensen voorbij die ik als hinderlijk/vervelend/kut beschouw, eigenlijk. Normale mensen die ik uit m'n verleden tegenkom zou ik op z'n minst even naar zwaaien en wie weet als er tijd is even snel een praatje maken.
Als ik leuke mensen die ik uit het oog ben verloren weer tegenkom, vind ik het juist hartstikke leuk even bij te kletsen. Zo werkt dat. Bij mensen waar ik toch al niets mee had, ga ik dat dan weer niet doen. Dat is schijnheilig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:02 schreef Deezertje het volgende:
Hij is gewoon doorgegaan met zijn leven, heeft een leven, dus absoluut geen behoefte aan oude/nieuwe contacten.
Zo zonde dat dat jouw perceptie van vriendschap is.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:04 schreef Deezertje het volgende:
H
[..]
Hij heeft mij niet nodig om zijn leven leuker/beter te maken nee.
Ook ja. Hij leeft/werkt in het buitenland dus veel meer dan 1-2x per jaar elkaar zien zit er niet in. Oude vriendschap komt er niet mee terug. Hij heeft hier nog contacten die hij op deze dagen bezoekt, en ik ben er niet een van terwijl ik 3 huizen verderop woonquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, het moet dus van hem komen.... duidelijk.
Dat staat los van het feit dat hij in het buitenland zitquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:08 schreef Deezertje het volgende:
Oude vriendschap komt er niet mee terug.
Niet echt een lekkere basis. Online contact kan, maar dat lost de fysieke eenzaamheid niet opquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat los van het feit dat hij in het buitenland zit
You do the math.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:08 schreef Deezertje het volgende:
Ook ja. Hij leeft/werkt in het buitenland dus veel meer dan 1-2x per jaar elkaar zien zit er niet in. Oude vriendschap komt er niet mee terug. Hij heeft hier nog contacten die hij op deze dagen bezoekt, en ik ben er niet een van terwijl ik 3 huizen verderop woon
Ben je verliefd op hem ofzo? Dude, move oooooooon. Het is 14 jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook ja. Hij leeft/werkt in het buitenland dus veel meer dan 1-2x per jaar elkaar zien zit er niet in. Oude vriendschap komt er niet mee terug. Hij heeft hier nog contacten die hij op deze dagen bezoekt, en ik ben er niet een van terwijl ik 3 huizen verderop woon
Echt, wat een nonsens, je kunt zelf ook je best doen dat te onderhouden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als je een vriendschap hebt, komt hij die keer dat hij weer in het durp is ook even bij jou langs, of je kunt samen een drankje gaan doen. Gewoon, even eruit, contact aanhalen, bijkletsen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet echt een lekkere basis. Online contact kan, maar dat lost de fysieke eenzaamheid niet op
Gay?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je wil dus zelf geen contact omdat-ie je eenzaamheid niet op kan lossen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet echt een lekkere basis. Online contact kan, maar dat lost de fysieke eenzaamheid niet op
Hij vindt je gewoon niet aardig meer. Klaar. Move on.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. We hebben sinds de middelbare school geen contact meer gehad, nieuwe mensen ontmoet, nieuwe vervolgstudie, nu werkt hij al jaren in buitenland. Dus hij zou waarschijnlijk nooit meer aan mij denken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:13 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Hij vindt je gewoon niet aardig meer. Klaar. Move on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |