Ja, vertel dat maar aan Jantje die bij z`n geboorte niet intellectueel genoeg was voor een hbo-studiequote:
Die ook nooit iets bijgedragen heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vertel dat maar aan Jantje die bij z`n geboorte niet intellectueel genoeg was voor een hbo-studie
Nee, even inhoudelijk daarop reageren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die ook nooit iets bijgedragen heeft.
Die verdienen dan niet dezelfde dingen als hetgene waar iemand met een goed ebaan voor betaaldquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, even inhoudelijk daarop reageren.
Hoe kan je nou zeggen dat het 100 procent willen is?![]()
Een hoge opleiding, een goede baan gaat toch samen met hoe ontwikkeld en intellect je bent?
Dat betekend niet dat slim voor dom hoeft te betalenquote:
Betaal jaarlijks meer dan gemiddelde fokkerquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:45 schreef Elan het volgende:
Oh Inso is weer bezig het plebs af te kraken.
Altijd grappig als iemand die zelf nog nooit iets heeft bijgedragen en tevens van Poolse komaf is dat doet.
Zoals?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die verdienen dan niet dezelfde dingen als hetgene waar iemand met een goed ebaan voor betaald
Accijnzen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betaal jaarlijks meer dan gemiddelde fokker
Worden ook betaald door het plebsquote:
allen aan alcoholaccijnzen al ja (lol)quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Accijnzen?
Stop maar met deze act hoor.
Inso zit daar net boven met minimumloon in supermarkt werken, die heeft het he-le-maal gemaakt lol .quote:
elke mongool kan dat afrondenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vertel dat maar aan Jantje die bij z`n geboorte niet intellectueel genoeg was voor een hbo-studie
hey schatquote:
al jaren niet gewerktquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso zit daar net boven met minimumloon in supermarkt werken, die heeft het he-le-maal gemaakt lol .
ja, jij vind betalen naar daadkracht dus niet een eerlijk principe, tsjaquote:
Dat gemiddelde persoon niets bijdragt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, jij vind betalen naar daadkracht dus niet een eerlijk principe, tsja
Wat wil je dan? Allemaal zelfde salaris?
Uitkering-trekkers in box 3?
Vorig jaar in winkel toch, of was dat alweer 2 jaar geledenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al jaren niet gewerkt
het is duidelijk dat je gedronken hebt
2 jaar al.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig jaar in winkel toch, of was dat alweer 2 jaar geleden
Ja leukquote:
misschien in kpdquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft Crack eigenlijk een foto van haar dildo gepost?
Gewoon een matige trol man, niet zo happen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
Heerlijk dat misselijke pretentieuze neerkijken van uni-studenten
Alles?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is er eerlijk aan iemand die niets bijdraagt die alles krijgt, fokkie.
Veel meer dan dat ie bijdraagt?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Wat krijgt iemand met inkomsten van 1000 pm?
gaat vooral om inzet en aanwezigheidquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
Heerlijk dat misselijke pretentieuze neerkijken van uni-studenten
Wel iets waar iedereen gewoon recht op heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel meer dan dat ie bijdraagt?
Of denk je dat dat gratis is.
maar was die 2% zonder de welvaartsstaat nog wel de rijkste 2%?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:48 schreef Elan het volgende:
Maar klopt wel zonder rijkste 2% Nederland geen welvaartsstaat was ooit een goed topic over nog
Allemaal betaald voor asociale vvders.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel iets waar iedereen gewoon recht op heeft.
Daar is ons sociale vangnet voor.
Of vind je dat mindere inkomens geen recht hebben op subsidies?
ja hoorquote:
Haal het even dan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar was die 2% zonder de welvaartsstaat nog wel de rijkste 2%?
Doe alle toeslagen weg, belastingen omhoog voor de armen, meer betalen voor voorzieningen. Dan valt het status quo en slaan sjonnie en Anita Jort z'n huis uit
Ja, en iemand die op zich aardig ontwikkeld is maar door cognitieve problemen een hbo/uni niet aan kan?quote:
Weinig landen zoveel sociale mobiliteit als Nederlandquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:53 schreef Elan het volgende:
Maar iedere debiel met rijke papa kan Nijenrode afronden. In principe.
Dus gelijke kans is al een fabeltje.
Maar jij vind dus dat minimale inkomens minder recht hebben op subsidies en toeslagen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allemaal betaald voor asociale vvders.
Ja? Om welke reden zouden ze precies het zelfde recht er op hebben?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij vind dus dat minimale inkomens minder recht hebben op subsidies en toeslagen?
Oh ja, de ervaringen van een individu wegen wel hoog op inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ja
Meer dan genoeg ervaring ermee
Helaas
Is een fabeltje. Afkomst is net zo goed allesbepalend.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig landen zoveel sociale mobiliteit als Nederland
In welk land is het beter dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is een fabeltje. Afkomst is net zo goed allesbepalend.
Zelf predik je constant dat Nederland vol racisten zit dus rare stelling uit jouw mond.
watquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en iemand die op zich aardig ontwikkeld is maar door cognitieve problemen een hbo/uni niet aan kan?
Het is niet zo zwart/wit hoor, echt niet
Ja wat wat?quote:
onderschat het belang van n=1 niet hequote:Op donderdag 26 mei 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, de ervaringen van een individu wegen wel hoog op inderdaad
dan doet die dat tochquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat wat?
Is dat ook een mongool dan? Of iemand die wat meer hoorcolleges moeten bijwonen?
quote:
Dat + geen uitleveringsverdrag met Nederland.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
In Bulgarije krijg je gelijk maximaal bachelor, maximaal geld, alles.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja? Om welke reden zouden ze precies het zelfde recht er op hebben?
Om wat voor redenen niet eigenlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja? Om welke reden zouden ze precies het zelfde recht er op hebben?
Oja, en dan naar de tropen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat + geen uitleveringsverdrag met Nederland.
Dus eerst 100k schuld opbouwen dat nieuw leven als topmanager daar beginnen.
Nee, iedereen zou moeten krijgen waar ie voor betaald.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om wat voor redenen niet eigenlijk?
Dus omdat iemand een mindere opleiding heeft afgerond moet hij z`n zorgverzekering maar volledig betalen en een hbo-geschoolde werknemer die mag wel deels subsidie aanvragen?
Watis dat voor iets
Ah, dus dan krijg je straks , als we jouw maatstaven loslaten op de maatschappijquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, iedereen zou moeten krijgen waar ie voor betaald.
Om welke reden zou iemand anders voor ze moeten betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Dat mensen die een ongeluk hebben gehad, maar financieel niet daadkrachtig genoeg zijn geweigerd worden in het ziekenhuis?
joow..quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Echt wat een pretentieuze mongool ben jij zeg Adames
Is gewoon ja of nee.Dat zou jij rechtvaardig vinden?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om welke reden zou iemand anders voor ze moeten betalen.
Ja het is goed met jequote:Op donderdag 26 mei 2016 01:01 schreef Adames het volgende:
[..]
joow..
Als ik zie dat eigenlijk iedereen wel hbo kan afronden door gewoon aanwezig te zijn en elke dag netjes drie uur te blokken, vind ik mijn stelling niet overdreven en al helemaal niet pretentieus of met dedain geschreven.
Alleen is het lastig om op je achttiende of twintigste zo veel tijd erin te steken. Wie het niet haalt, heeft vrijwel altijd niet die uren erin gestopt die wel zouden kunnen. Absurde thuissituaties of wel heel gebrekkige intelligentie daargelaten.
Om wat voor reden zou iemand jou dingen moeten betalen, Fok-it?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon ja of nee.Dat zou jij rechtvaardig vinden?
hbo is gewoon de nieuwe mbo toch.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:01 schreef Adames het volgende:
[..]
joow..
Als ik zie dat eigenlijk iedereen wel hbo kan afronden door gewoon aanwezig te zijn en elke dag netjes drie uur te blokken, vind ik mijn stelling niet overdreven en al helemaal niet pretentieus of met dedain geschreven.
Alleen is het lastig om op je achttiende of twintigste zo veel tijd erin te steken. Wie het niet haalt, heeft vrijwel altijd niet die uren erin gestopt die wel zouden kunnen. Absurde thuissituaties of wel heel gebrekkige intelligentie daargelaten.
neequote:Op donderdag 26 mei 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, iedereen zou moeten krijgen waar ie voor betaald.
Omdat ik, in HEEL WAT MINDERE mate, dat weet ik, zelf ook bijdraag aan dat hele geheel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om wat voor reden zou iemand jou dingen moeten betalen, Fok-it?
wordt iig gezegd ja over de oude mts en meao etc. Ook omdat technische hogeschool vroeger het hoogste was, tue en tu delft bestaan nog niet zo lang met die titelquote:
Dat een deel van mijn inkomsten ook naar de staat gaan?quote:
Welk deel?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat een deel van mijn inkomsten ook naar de staat gaan?
Welke morele bezwaren?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over de morele bezwaren in een land als Nederland die zoveel sociale zekerheid kent. Vind dat echt absurd
Wat bedoel je welk deel? er gaat toch echt btw van mijn inkomsten af hoorquote:
Vroeger was mbo4 technisch een uitstekend beroep.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:06 schreef Elan het volgende:
Mijn zus is verpleegkundige als MBO-V'er mag ze exact hetzelfde als een HBO-V'er. Sterker: het salaris is exact hetzelfde.
Nu, 10 jaar later moet ze opeens omgeschoold worden
Door wie betaald?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bedoel je welk deel? er gaat toch echt btw van mijn inkomsten af hoor
Het geld wat eerst naar uitkeringen gaat komt uit het niets.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:07 schreef Adames het volgende:
[..]
slap zeg, volgens mij begrijp je me niet fatsoenlijk hier
Uh, dat we geen derdewereldland zijn en dat we dus gewoon moreel verplicht zijn om mensen te helpen en niet eerst bij de ING nagaan wat zijn salaris isquote:
hbo-v gaat al snel een coördinerende functie in, bij gelijke werkzaamheden is salaris inderdaad nagenoeg gelijkquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:06 schreef Elan het volgende:
Mijn zus is verpleegkundige als MBO-V'er mag ze exact hetzelfde als een HBO-V'er. Sterker: het salaris is exact hetzelfde.
Nu, 10 jaar later moet ze opeens omgeschoold worden
Waar succesvolle mensen verplicht worden te helpen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh, dat we geen derdewereldland zijn en dat we dus gewoon moreel verplicht zijn om mensen te helpen en niet eerst bij de ING nagaan wat zijn salaris is
Slap?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:07 schreef Adames het volgende:
[..]
slap zeg, volgens mij begrijp je me niet fatsoenlijk hier
Nu nog wel, goede lassers loodgieters en elektriciens kunnen prima beuren. Veel vraag, relatief weinig aanbod.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger was mbo4 technisch een uitstekend beroep.
ik ben verder voor een sterk sociaal vangnet. Dat hele ik betaal meer dus ik heb meer recht op iets, ga ik dus ook totaal niet in mee. Ook omdat geld sowieso al een te abstract iets is, om het zo simpel te stellenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het geld wat eerst naar uitkeringen gaat komt uit het niets.
Klopt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu nog wel, goede lassers loodgieters en elektriciens kunnen prima beuren. Veel vraag, relatief weinig aanbod.
motivatie is slechts een begin.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slap?
Jij beweert dat iedereen die geen hbo aankan ofwel niet gemotiveerd genoeg is ofwel uit een slechte gezinssituatie komt. Dat is slap en lichtzinnig gedacht
Ik betaal weinig tot niets, waarom heb je dan evenveel recht als iemand anders.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben verder voor een sterk sociaal vangnet. Dat hele ik betaal meer dus ik heb meer recht op iets, ga ik dus ook totaal niet in mee. Ook omdat geld sowieso al een te abstract iets is, om het zo simpel te stellen
Verplicht?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar succesvolle mensen verplicht worden te helpen.
Niet waar de gemiddelde persoon die verplichting kennen
Nee ze zouden succes moeten verboeten?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Oh dus nu zouden ze de keuze moeten hebben om mensen op financiele gronden te weigeren?
Ik ken genoeg artsen ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Denk je dat artsen dat als een plicht zien
omdat we als samenleving voor elkaar op moeten komen, anders krijg je een hele enge samenlevingquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik betaal weinig tot niets, waarom heb je dan evenveel recht als iemand anders.
Ik heb weinig tot niets met de gemiddelde samenleving. Net als ze niets met mij hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat we als samenleving voor elkaar op moeten komen, anders krijg je een hele enge samenleving
Crack heeft ook een autoquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:13 schreef Adames het volgende:
Maar kan het niet een makkelijker onderwerp zijn ofzo
Misschien zeiken over de nieuwe bijtelling regels.
daar gaat het toch helemaal niet om in dit gevalquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ze zouden succes moeten verboeten?
Waarom gaat elke verkiezing en "99% actie" dan over acties tegen de vieze rijkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Waarom beboeten? Dankbaar werk, elke tokkie eerste klas is een otnwikkeld arts dankbaar dus hoezo zeg je dit?Het is niet dat er neergekeken wordt of ze als vuil worden behandeld ofzo
laatste keer dat ik daar kwam zag ik drizzts piemel. Ik durf ik niet meer te kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vroeg ik net al
Sof zegt in kpd maar daar kan ik niet komen
Zo zie ik elke verkiezingen niet echt, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom gaat elke verkiezing en "99% actie" dan over acties tegen de vieze rijken
lololololquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:16 schreef Adames het volgende:
[..]
laatste keer dat ik daar kwam zag ik drizzts piemel. Ik durf ik niet meer te kijken
Waarom stemmen er zoveel op linkse partijen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zie ik elke verkiezingen niet echt, maar dat kan aan mij liggen.
En dat is toch ook een stukje jaloezie, onzekerheid wat ze zelf niet hebben.
jammer dat ik die niet kan zienquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:18 schreef Adames het volgende:
Toch gedaan
Waarom staat crack met d'r tientjes op fok. Beetje gek
Geen KPD toegang.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:18 schreef Adames het volgende:
Toch gedaan
Waarom staat crack met d'r tientjes op fok. Beetje gek
Dat is niet gratis he.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik alleen wel vind is dat ik het absurd vind dat jij op basis van inkomen verschil wil creëren als het om medische hulp aankomt, dat vind ik echt absurd
dat verschil is er al. Veel zorg is deels zelf betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Geen idee Inso, en ik heb ook iet zo`n beeld over mensen die meer dan modaal verdienen zoals jij schetst dus ik kan me er niet mee associëren
Wat ik alleen wel vind is dat ik het absurd vind dat jij op basis van inkomen verschil wil creëren als het om medische hulp aankomt, dat vind ik echt absurd
die mensen die je op de stoep van het ziekenhuis laat sterven zijn toch al niet rendabelquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Geen idee Inso, en ik heb ook iet zo`n beeld over mensen die meer dan modaal verdienen zoals jij schetst dus ik kan me er niet mee associëren
Je hoeft dit niet telkens te vragen want ik kan niet in het hoofd van alle links-stemmers kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom wint D66/SP/PVDA op one-liners om de mensen die dat beostigen door het slijk te halen?
Zo werkt jullie boxen systeem niet he.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind alleen wel dat iemand die in box 1 zit net zoveel bijdraagt als iemand in box 4. Percentueel gezien niet, maar maatschappelijk wel
Maar Inso wil dat lage inkomens dat volledig aan betalen tov hogequote:Op donderdag 26 mei 2016 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
dat verschil is er al. Veel zorg is deels zelf betalen.
Door wie anders?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Inso wil dat lage inkomens dat volledig aan betalen tov hoge
nu zij zich aan het oprekken is een met die huge dildo pas ik maar want ik sla en Flater met mijn pielemuisquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:22 schreef Adames het volgende:
[..]
jij zal toch geen moeite hebben om ze in het echt te kunnen zien, ouwe player
De staat?quote:
En wie betalen dat?quote:
Inso doet hier een act. Tijd dat die zelf eens gaat werken en zien dat het iets genuanceerder isquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Inso wil dat lage inkomens dat volledig aan betalen tov hoge
bedoel je schijf?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet telkens te vragen want ik kan niet in het hoofd van alle links-stemmers kijken.
Ik ben trouwens ook niet per se voor nivellering ofzo. Ik vind alleen wel dat iemand die in box 1 zit net zoveel bijdraagt als iemand in box 4. Percentueel gezien niet, maar maatschappelijk wel
Ik betaal genoeg over dit jaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Inso doet hier een act. Tijd dat die zelf eens gaat werken en zien dat het iets genuanceerder is
Ja, schijf heet het geloof ik inderdaad.quote:
dan heb je vast de tietjes al gezien, winst pakken en naar huisquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu zij zich aan het oprekken is een met die huge dildo pas ik maar want ik sla en Flater met mijn pielemuis
ah oke was al in de warquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, schijf heet het geloof ik inderdaad.
Vrij cruciaal verschil.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, schijf heet het geloof ik inderdaad.
Ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:26 schreef Adames het volgende:
[..]
is dat de enige kwantificatie die je doet?
Een pvda die nooit iets voor ons heeft gedaan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Ben wel ontzettend benieuwd of je er 10 jaar geleden ook zo over dacht Inso
Je bent zelf ook wel een aantal classes opgechoven, logisch dat je denkbeeld dan veranderd
Oneens.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:27 schreef Adames het volgende:
Als ik de loterij win en vervolgens vermogensbelasting betaal draag ik eigenlijk ook niks bij. Dat is gewoon schuiven
Het ging me nu ook meer om dat zorg-voorbeeld. Als jij zelf maar net rond kan komen dan ben je maaar al te dankbaar met die subsidies. Als jij flink boven modaal verdiend ben je er kritisch op.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een pvda die nooit iets voor ons heeft gedaan?
Ja. Want allochtonen hebben nooit 50je per week voor boodschappen kunnen uitgeven.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
of heb je ooit een iemand met een uitkering kritisch horen zijn op hoe makkelijk ze financieel bijgestaan worden?
dan draag je niks bij. Er zit geen arbeid in, geen kennis, alleen gegoochel met getallenquote:
Dat bedoel ik niet. Ze zullen vast niet hebben gezegd: Goh, wij horen eigenlijk niet in dezelfde mate recht te hebben op zorgtoeslag dan onze buren die veelverdieners zijnquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Want allochtonen hebben nooit 50je per week voor boodschappen kunnen uitgeven.
Dat doet communisme met je.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:31 schreef Adames het volgende:
[..]
dan draag je niks bij. Er zit geen arbeid in, geen kennis, alleen gegoochel met getallen
Geld is niet alles om bijdrage te meten. Sowieso al eng om je al druk te maken aan de bijdrages van mensen aan de samenleving en je daar ook nog eens lekker goed over te voelen
Veelverdieners hebben ook geen zorgtoeslag.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ze zullen vast niet hebben gezegd: Goh, wij horen eigenlijk niet in dezelfde mate recht te hebben op zorgtoeslag dan onze buren die veelverdieners zijn
Je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veelverdieners hebben ook geen zorgtoeslag.
Gaan jullie maar leekker antwoorden geven terwijl jullie nog nooit enige vorm van armoede hebben ondervonden?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:33 schreef Adames het volgende:
[..]
briljant antwoord dit
Of zoals onze grote vriend tong zou zeggen
Ha ha ha
De onwetendheid
Als je hard werkt verdien je dat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel
Ik bedoel gewoon simpel dat je economisch anders denkt als je financieel ruim leeft
Ik zeg ook niet dat je dat niet verdient.quote:
Ik heb armoede en rijkdom meegemeakat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat niet verdient.
Ik zeg alleen dat ik het begrijp dat je anders denkt als je financieel in een andere levenssituatie komt.
Op wie moeten laagopgeleiden anders haten?
Hoogopgeleiden doen toch ook lacherig over tokkies.
Werkt in beide richtingen op
Blijkbaar niet want je snapt niet dat ze links stemmen en de vvd hekelenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Sterker nog, ik snap de gemiddelde "tokkie" meeer dan de gemiddelde sociale pvda'er.
Oja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want je snapt niet dat ze links stemmen en de vvd hekelen
Uh ja, dat heb je 2 minuten geleden net gezegdquote:
Klopt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh ja, dat heb je 2 minuten geleden net gezegd
Oh never mindquote:
En wie stemmen die sociale dingen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Anyhow, ik ben trouwens ook niet eens zozeer voor nivellering denk ik, inkomensverschillen hou ej toch wel
He mede pooltjequote:Op donderdag 26 mei 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wie stemmen die sociale dingen dan?
?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wie stemmen die sociale dingen dan?
Je bent tegen nivelleren.quote:
Ach jezus man, je zegt toch zelf: Waarom haten ze vvd? Dat benoem ik alleenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach, ik snap die mensen niet.
Ik heb namelijk nooit armoede meegemaakt
Klopt. Wat ben ik zielig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach jezus man, je zegt toch zelf: Waarom haten ze vvd? Dat benoem ik alleen
Dit is gewoon slachtoffer-reactie man man
Ja, ik weet dat rijken voor armen betalen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent tegen nivelleren.
Maar dat is het cruciale punt.
RIjken betalen voor armen.
En nogmaals, wat is de reden dat dat betaald?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat rijken voor armen betalen?
Maar met of zonder nivellering zal dat altijd blijven bestaan
Als jij een financieel systeem als alternatief hebt wat niet ten koste gaat van de lagere inkomens be my guest, maar volgens mij is dat er nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En nogmaals, wat is de reden dat dat betaald?
Waarom moet dat bestaan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij een financieel systeem als alternatief hebt wat niet ten koste gaat van de lagere inkomens be my guest, maar volgens mij is dat er niet
Waarom zouden ze niet bijdragen als ze gewoon werken?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom moet dat bestaan?
Waarom hebben die recht op iets waar ze niets, maar dan ook niets aan bijdragen.
Alleen in jullie theorie.
Nogmaals, omdat ze niets bijdragen wat ze niet terugkrijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
Waarom zouden ze niet bijdragen als ze gewoon werken?
Ik heb overigens de parate kennis heirover niet om er dusdanig verdiepend op in te gaan verder, dus mijn argumenten houden ook wel een beetje opquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogmaals, omdat ze niets bijdragen wat ze niet terugkrijgen.
Het gaat erom dat vrijwel alle ingrepen door die enge liberalen wordt betaald.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb overigens de parate kennis heirover niet om er dusdanig verdiepend op in te gaan verder, dus mijn argumenten houden ook wel een beetje op
Ik snap ook wel dat hun een stank voor dank-idee hebben. Maar ik geloof oprecht dat de meeste gewoon totaal niet op zo`n niveau erover denken wie alles eigenlijk voor hun betaald.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat vrijwel alle ingrepen door die enge liberalen wordt betaald.
Domheid is nooit goed te praten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat hun een stank voor dank-idee hebben. Maar ik geloof oprecht dat de meeste gewoon totaal niet op zo`n niveau erover denken wie alles eigenlijk voor hun betaald.
Niet dat het daarom goed te praten is maargoed
Ik ben niet tegen nivellering. Ik zei alleen dat ik niet weet of het iets oplevert. Ik sta er neutraal in en het is niett iets waardoor ik niet meer links zou stemmenquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan kun je wel niet voor nivellering zijn.
Maar PVDA, D66, SP, Groenlinks, CDA, CU, zijn allemaal partijen die daarvoor zijn.
Op welke manier is nivellering of afstraffen van succes goed te praten?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen nivellering. Ik zei alleen dat ik niet weet of het iets oplevert. Ik sta er neutraal in en het is niett iets waardoor ik niet meer links zou stemmen
Omdat je meer verdient.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik meer belasting dan jou moeten betalen
Het maakt niet uit door wie. Je verdient meer dus percentueel kan je ook meer afstaan.quote:
Dat is toch een misselijk principe wat tegen elke vorm van individualisisme ingaat.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het maakt niet uit door wie. Je verdient meer dus percentueel kan je ook meer afstaan.
Hoe leg jij een verband met regimes?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat erg neerkomt op regimes waar jullie zo tegen zijn.
Jij wil mij dingen laten doen waar ik het niet mee eens ben toch?quote:
Sorry hoor maar dat gaat wel heel verquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij wil mij dingen laten doen waar ik het niet mee eens ben toch?
Ik moet jouw belasting betaling.
Van wie?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Dan leef je toch al zo`n 20 jaar in een regime verder, als je daar zo principieel tegenbent zou ik toch maar een wat communistischer land overwegen
Omdat het nou eenmaal zo werkt.quote:
Grote klasse.quote:
Omdat het op een andere manier er voor lagere inkomens veel zwaarder inhaktquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Grote klasse.
Ik moet voor jou betalen omdat het nu eenmaal zo werkt.
Ik mag dat toch zeker zelf bepalen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Omdat het op een andere manier er voor lagere inkomst veel zwaarder inhakt
Je vrijheid is net zoz beperkt als iemand met een laag inkomen die besluit geen belasting te willen betalenquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Of is mijn vrijheid beperkt op het moment dat ik meer hebt dan modaal?
Nee, want voor hem moet ik betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vrijheid is net zoz beperkt als iemand met een laag inkomen die besluit geen belasting te willen betalen
Gaat een beetje lastig hequote:
jij hebt geen gelijk in deze..quote:
48 % hou je over..maxquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en daarom moet ik meer betalen.
Logica.
je woont in nl dat is je redenquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Het gaat niet om hoe het hoort, maar om welke reden het is.
Er is geen reden.
lees maar even terug...4 posten boven je denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Superveel man.
Dat moet naar de armen, en meer.
hihahoquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Oh nee he, heb je die Haags weer
ik vroeg jou nog ten huwelijk maar geen reactiequote:Op donderdag 26 mei 2016 07:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En nog plek voor mij en pax? Zo ja dan doen we GRAAG mee.
wow wat een eikelquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vroeg jou nog ten huwelijk maar geen reactie
ga je op datequote:Op donderdag 26 mei 2016 13:20 schreef supersof het volgende:
Ik ga zo naar Eindhoven maar heb geen zin om een jas mee te nemen want dan is mijn outfit niet meer leuk. Maar ik moet wel vanavond laat terug. #struggles
Nee, borrel met mijn nichtje van haar studieverenigingquote:
doe je jas aanquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, borrel met mijn nichtje van haar studievereniging
Ik heb nu een tshirt aan dus ik dacht dat ik ook wel een vest mee kon nemen die er wel leuk bij staat. Of moet ik dan vest en jas meenemenquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe je jas aan
en uit als je binnen bent
kun je met je outfit shinen en als het nodig is hem weer aan doen
het wordt niet extreem koudquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nu een tshirt aan dus ik dacht dat ik ook wel een vest mee kon nemen die er wel leuk bij staat. Of moet ik dan vest en jas meenemenIk heb geen zin om jas helemaal mee te nemen
Oke neem ik mijn vest wel meequote:Op donderdag 26 mei 2016 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
het wordt niet extreem koud
als je weinig buiten bent kan dat wel hoor
zo hardlopen en vanavond sushi etenquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke neem ik mijn vest wel meeGa jij nog wat leuks doen vandaag?
chillllquote:
waarquote:
hahaha jc hardopquote:
op tinder? ja voelt goedquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
heerlijk al die likes he sof
die staan er niet eens duidelijk opquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nee op fb
tinder is niet zo moeilijk, daarvoor moet je boobs hebben
maar je hebt ze welquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
die staan er niet eens duidelijk op
ja erg leukquote:
ik kijk nooit op borsten op tinderquote:
is dat speciaal?quote:
ja, maar zonder leuk koppie kom je ook niet verquote:
nou bedanktquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar zonder leuk koppie kom je ook niet ver
tinder gaat toch puur om uiterlijk in eerste instantie.quote:
jaja je loopt weer te beledigenquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
tinder gaat toch puur om uiterlijk in eerste instantie.
En ik zeg niks over jou persoonlijk hoor, dat haal je er nu zelf uit
de superbikes die ik krijg komen echt van de grootste engerdsquote:
van deezertje?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
de superbikes die ik krijg komen echt van de grootste engerds
zoals die enge turk van 2 jaar terug?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
de superbikes die ik krijg komen echt van de grootste engerds
Geen idee, hoorde het fokkie en mortaxx laatst gebruikenquote:
hahaha jaquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zoals die enge turk van 2 jaar terug?
dat zou vreemd zijnquote:
huhquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
over 6 dagen begint fotobombings van REAL GRTD en ETSU
zin inquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
over 6 dagen begint fotobombings van REAL GRTD en ETSU
Forum Opties | |