Is een fabeltje. Afkomst is net zo goed allesbepalend.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig landen zoveel sociale mobiliteit als Nederland
In welk land is het beter dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Is een fabeltje. Afkomst is net zo goed allesbepalend.
Zelf predik je constant dat Nederland vol racisten zit dus rare stelling uit jouw mond.
watquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en iemand die op zich aardig ontwikkeld is maar door cognitieve problemen een hbo/uni niet aan kan?
Het is niet zo zwart/wit hoor, echt niet
Ja wat wat?quote:
onderschat het belang van n=1 niet hequote:Op donderdag 26 mei 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, de ervaringen van een individu wegen wel hoog op inderdaad
dan doet die dat tochquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat wat?
Is dat ook een mongool dan? Of iemand die wat meer hoorcolleges moeten bijwonen?
quote:
Dat + geen uitleveringsverdrag met Nederland.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
In Bulgarije krijg je gelijk maximaal bachelor, maximaal geld, alles.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja? Om welke reden zouden ze precies het zelfde recht er op hebben?
Om wat voor redenen niet eigenlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja? Om welke reden zouden ze precies het zelfde recht er op hebben?
Oja, en dan naar de tropen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat + geen uitleveringsverdrag met Nederland.
Dus eerst 100k schuld opbouwen dat nieuw leven als topmanager daar beginnen.
Nee, iedereen zou moeten krijgen waar ie voor betaald.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om wat voor redenen niet eigenlijk?
Dus omdat iemand een mindere opleiding heeft afgerond moet hij z`n zorgverzekering maar volledig betalen en een hbo-geschoolde werknemer die mag wel deels subsidie aanvragen?
Watis dat voor iets
Ah, dus dan krijg je straks , als we jouw maatstaven loslaten op de maatschappijquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, iedereen zou moeten krijgen waar ie voor betaald.
Om welke reden zou iemand anders voor ze moeten betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Dat mensen die een ongeluk hebben gehad, maar financieel niet daadkrachtig genoeg zijn geweigerd worden in het ziekenhuis?
joow..quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Echt wat een pretentieuze mongool ben jij zeg Adames
Is gewoon ja of nee.Dat zou jij rechtvaardig vinden?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Om welke reden zou iemand anders voor ze moeten betalen.
Ja het is goed met jequote:Op donderdag 26 mei 2016 01:01 schreef Adames het volgende:
[..]
joow..
Als ik zie dat eigenlijk iedereen wel hbo kan afronden door gewoon aanwezig te zijn en elke dag netjes drie uur te blokken, vind ik mijn stelling niet overdreven en al helemaal niet pretentieus of met dedain geschreven.
Alleen is het lastig om op je achttiende of twintigste zo veel tijd erin te steken. Wie het niet haalt, heeft vrijwel altijd niet die uren erin gestopt die wel zouden kunnen. Absurde thuissituaties of wel heel gebrekkige intelligentie daargelaten.
Om wat voor reden zou iemand jou dingen moeten betalen, Fok-it?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon ja of nee.Dat zou jij rechtvaardig vinden?
hbo is gewoon de nieuwe mbo toch.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:01 schreef Adames het volgende:
[..]
joow..
Als ik zie dat eigenlijk iedereen wel hbo kan afronden door gewoon aanwezig te zijn en elke dag netjes drie uur te blokken, vind ik mijn stelling niet overdreven en al helemaal niet pretentieus of met dedain geschreven.
Alleen is het lastig om op je achttiende of twintigste zo veel tijd erin te steken. Wie het niet haalt, heeft vrijwel altijd niet die uren erin gestopt die wel zouden kunnen. Absurde thuissituaties of wel heel gebrekkige intelligentie daargelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |