Oh never mindquote:
En wie stemmen die sociale dingen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Anyhow, ik ben trouwens ook niet eens zozeer voor nivellering denk ik, inkomensverschillen hou ej toch wel
He mede pooltjequote:Op donderdag 26 mei 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wie stemmen die sociale dingen dan?
?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wie stemmen die sociale dingen dan?
Je bent tegen nivelleren.quote:
Ach jezus man, je zegt toch zelf: Waarom haten ze vvd? Dat benoem ik alleenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach, ik snap die mensen niet.
Ik heb namelijk nooit armoede meegemaakt
Klopt. Wat ben ik zielig.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach jezus man, je zegt toch zelf: Waarom haten ze vvd? Dat benoem ik alleen
Dit is gewoon slachtoffer-reactie man man
Ja, ik weet dat rijken voor armen betalen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent tegen nivelleren.
Maar dat is het cruciale punt.
RIjken betalen voor armen.
En nogmaals, wat is de reden dat dat betaald?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat rijken voor armen betalen?
Maar met of zonder nivellering zal dat altijd blijven bestaan
Als jij een financieel systeem als alternatief hebt wat niet ten koste gaat van de lagere inkomens be my guest, maar volgens mij is dat er nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En nogmaals, wat is de reden dat dat betaald?
Waarom moet dat bestaan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij een financieel systeem als alternatief hebt wat niet ten koste gaat van de lagere inkomens be my guest, maar volgens mij is dat er niet
Waarom zouden ze niet bijdragen als ze gewoon werken?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom moet dat bestaan?
Waarom hebben die recht op iets waar ze niets, maar dan ook niets aan bijdragen.
Alleen in jullie theorie.
Nogmaals, omdat ze niets bijdragen wat ze niet terugkrijgen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
Waarom zouden ze niet bijdragen als ze gewoon werken?
Ik heb overigens de parate kennis heirover niet om er dusdanig verdiepend op in te gaan verder, dus mijn argumenten houden ook wel een beetje opquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogmaals, omdat ze niets bijdragen wat ze niet terugkrijgen.
Het gaat erom dat vrijwel alle ingrepen door die enge liberalen wordt betaald.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb overigens de parate kennis heirover niet om er dusdanig verdiepend op in te gaan verder, dus mijn argumenten houden ook wel een beetje op
Ik snap ook wel dat hun een stank voor dank-idee hebben. Maar ik geloof oprecht dat de meeste gewoon totaal niet op zo`n niveau erover denken wie alles eigenlijk voor hun betaald.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat vrijwel alle ingrepen door die enge liberalen wordt betaald.
Domheid is nooit goed te praten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat hun een stank voor dank-idee hebben. Maar ik geloof oprecht dat de meeste gewoon totaal niet op zo`n niveau erover denken wie alles eigenlijk voor hun betaald.
Niet dat het daarom goed te praten is maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |